Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

MOD pancerny

<< < (11/33) > >>

Czarny_[FH]_pl.:
Nie no jestem pod wrazeniem!!! Najwazniejsze dla mnie zmiany to ze w koncu skalibrowali optyke w T34/76 i KV1 bo wczesniej na vanilii donosnosc tych dzial byla cholendarnie wysoka niczym tygrysa:)) noi w koncu t34/76 w barwach niemieckich jest zniszczalna a inne zmiany oczywiscie na korzysc!!! Zreeszta to szczeka na podlodze ale kurde dalej jest na palcach jednej reki a moze i nawet nie serwerow gdzie ludzie by grali w ten mod:((Dlatego kolejny raz sprawdzila sie sprawa ze gra robiona tylko do netta , bez trybu dla jednego gracza ,nie mowie tu o smiesznych botach tylko jakiejs kampani i edytorze map i misji -to sukces raczej na krotki dystans.

Andych:
Nie wien czy wszedzie tak jest, u mnie Armored Beasts Mutator (v2.03) po jakims czasie sam sie przelacza na poprzednia wersje Armored Beasts Mutator Lite v2.0.
Czy cos takiego zaobserwowaliscie na swoich serwerach?

trawiator:
Usuń poprzednią wersje :)

daj5zl:

--- Quote ---Czarny_[FH]_pl. :
Zreeszta to szczeka na podlodze ale kurde dalej jest na palcach jednej reki a moze i nawet nie serwerow gdzie ludzie by grali w ten mod:((

--- End quote ---


Wlasnie przed chwila gralem na serwerze RGN w 25 osob, teraz ten mod nareszcze bedzie tez na aster wiec bedzie z kim grac.

Mati:
Zauważyłem pewien błąd w tej wersji modu. Otóż, gdy zginie ktoś posiadający Panzerfausta, to Panzerfaust "leży" w powietrzu kręcąc się w kółko i jeżeli osoba majaca Panzerfausta przy sobie (nawet jednego) nie może go wziąść.

A tak przy okazji to cały ten pomysł z tym ArmorBeatsem jest dla mnie świetny i mam nadzieje, że gdy wyjdzie wersja finalna, pozbawiona bugów, zostanie on włączony do któregoś z patchy do RO.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version