Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
MOD pancerny
Czarny_[FH]_pl.:
Dokladnie brakuje tylko go jako oficjalny update do nastepnej wersji gry przez stema:))
pastor44:
A własnie ciekawe kiedy będzie nowy uptade do RO?
o ile będzie :/
Czarny_[FH]_pl.:
Musi byc !! w pierwszej kolejnosci ma byc Armored Beasts bo jak nie to lipa i RO pojdzie w odstawke na rzecz oczywiscie wypasionych gierek: TOW , Steel Fury Kharkow , T34 & Tiger :))))))))))):p
daj5zl:
Jest juz nowa wersja moda AB !! Wersja 2.04 jest prawie na samym dole strony
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18029
Rozrzut pociskow jest zwiekszony dwukrotnie, wczesniej byl taki maly ustawiony tak tylko dla proby. Teraz walki czolgowe beda bardziej nieprzewidzialne, oczywiscie na odleglosci 500m nie bedzie az tak tego widac ale na 1000m T34/76 juz moga miec problemy z trafieniem czolgu, T34/85, IS2, PZIV beda juz lepiej celowac. Najlepsza celnosc beda mialy pantera i tygrys.
Przywrocono otwieranie wlazu kierowcy w IS2 bo za bardzo ograniczal kierowcom widok. Co prawda w Isach nie bylo wlazu ale mieli za to mozliwosc patrzenia na boki dzieki peryskopom i dlatego to by bylo niesprawiedliwe. Naprawiono blad z pojazdami, otoz w wersji 2.03 pojazdy wytrzymywaly od 3-5 pociskow, moze ktos z was to zauwazyl, teraz juz to naprawiono... Takze naprawiono to ze nie dalo sie podniesc panzerfausta po kims kto go zostawil i innych dodatkow o ktorych mozecie przeczytac w linku podanym powyzej...
PS. - fajnie by bylo jak by na aster dali mapy czolgowe jak Orel, Road to Orel, Black Day July i nowa mapa Valley of Death ktora mozna zobaczyc na serwerze RGN...
Teraz Amizaur dzieki naprawieniu tych bledow bedzie mial wiecej czasu na takie rzeczy jak ladowanie pociskow za pomoca klawisza (bedzie mozna wreszcie szybko zmieniac na HE, szczegolnie to sie przyda w ISie bo mozna nimi spokojnie przebic pancerz np. PZIV F2). A to nie bedzie tak latwo zrobic bo podobno sa z tym jakies problemy, ciezko jest rozszyfrowac ten caly unrealscript, podobno tam jest niezly bajzel, Amizaur juz zwracal sie do tych z RO o pomoc oni znaja bardzo dobrze unrealscript i potrafili by cuda zrobic z ta gra w kilka minut. Jednak im sie nie chce, im sie wydaje ze zrobili gre bardzo realistyczna i te ich przechwalki typu ze przy kalkulacji penetracji brana jest pod uwage grubosc, kat, nachylenie, twardosc pancerza, predkosc i typ pocisku itp rzeczy co jest kompletna bzdura. Tak naprawde to jest czolg podzielony na pancerz przedni, boczny, tylni ktory kazdy ma jakas ilosc punktow (od 1 do 10) ten sam dla wiezy i kadluba. A nawet jak odwrocisz wieze tylem czy bokiem to i tak sie liczy tak jak kadlub stoi i dlatego jak pewnie zauwazyliscie T34 nawet jak ma wieze wycelowana prosto na was, pociski sie od niej odbijaly bo kadlub czolgu i tak stal pod katem.
Amizaur:
Wersja 2.04 została szybko (w godzine ;) zastąpiona przez wersje 2.05 bo w 2.04 mi się niechcacy prześliznął błąd, potem zauważyłem inny błąd w oryginalnym kodzie gry (a myślałem że to u mnie w 2.04), a potem jeszcze pare drobnych zmian zrobiłem więc teraz jest 2.05 a 2.04 skasowałem.
http://www.amizaur.za.pl/files/ArmoredBeasts2_Beta_2.05update.rar
Słyszałem że od 2.03 mod zaczął działać na serwerach linuxowych ? Miło mi to słyszeć jeśli to prawda, nie wiem czemu tamten nie chciał ale przy 2.03 starałem się zrobić wszystko tak żeby uniknąć wszelkich możliwych kłopotów.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version