Author Topic: Serwery RO Astera  (Read 20701 times)

Wawer

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #15 on: 06 September 2007, 12:55:22 »
Quote
trawiator :
Czasu na krowim rogu zmienić się nie da. Natomiast zmieniłem ilość rund na jedną.

Brawo!!!




Co do serwerów.
Ja 1 ustawiłbym tak:
Popularne standardy + 4 megagrywalne customy  ( można zrobić głosowanie). Ja dodałbym Lazur i Hochburg (wiem jednak, że mapka jest dość wymagająca). A wywaliłbym Bondarevo i Hedgehog
A 2 :
Customy ( byle grywalne) + Bondarevo i Hedgehog
Z tym że długie mapy rozgrywano by raz a krótsze 2 razy.

Oczywiście wiem, że to tylko moje pobożne życzenie ale swoje zdanie przedstawiam:p

sugabuga

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #16 on: 06 September 2007, 13:46:11 »
COOO Hochburg ta glupia, bezsensowna, nie realistyczna mapa ktora zupelnie nie przypomina frontu wschodniego, ten zamek i to wszystko, zygac sie chce na ten widok, gdzie nie ma zadnych ciekawych akcji z riflem i MG tylko glupia bieganina w ciemnosciach. Wywalilbys Hedgehog? To swietna mapa, jedyna standartowa mapa w RO ktora odzwierciedla najczestsze walki w IIWŚ czyli na otwartym terenie wsrod drzew i krzakow za ktorymi mozna sie ukryc. Oczywiscie sa mapy jak np. Bondarevo ale co to za walka piechoty gdzie 1-2 zolnierzy atakuje wioske, jest tam poprostu za duzo czolgow. Inne mapy jak Basovka to jest otwarty teren ale glownie walka toczy sie w okopach, i atak na budynek, Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji. Noi to wszystko, jedynie BaksanValley to jeszcze calkiem fajna mapa. Juz odrazu widac ze jestes typowym zwolennikiem jakis dziecinnych gierek jak COD, walk miastowych ktore to juz byly tyle razy we wczesniejszych grach wojennych FPP. W RO jest tyle map StalingradKessel, Odessa itd. a ten chce wyrzucic jedyna mape ktora jest na otwartym terenie, takie ktorych bylo najwiecej podczas IIWŚ.

Ja bym dodał takie mapy jak -> Kuzernki, Rakowice-Infantry_b1 (naprawde swietna wersja tej mapy, ja bym ją nawet zamienil za oryginalna Rakowice), Vidzeme, Pripyat, Hubes_Breakout, Herbstoffensive. Wszystkie 6 so dobrze grywalne i sa naprawde swietne.
Noi KurlandKessel oczywiscie ale ta mapa juz jest na Aster i chwala adminom za to. Na Aster#1 wedlug mnie powinny byc przynajmniej z 5 customowych map.

Bathin

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #17 on: 06 September 2007, 14:08:51 »
Quote
trawiator :Aster 1 + mapy customowe = nie

Propozycja jest taka: Aster 1 tylko mapy "piechotne" + 4 najlepsze mapy customowe  Np. bardzo fajne: Blitzkrieg V2, Koitos.
Quote
trawiator :Aster 2 nie utrzyma map czołgowych.

A niby po czym tak wnioskujesz ? Dołożyć też kilka customowych i na pewno znalazło by się wielu amatorów czołgów. Teraz to Aster 2 świeci pustkami, a na Asterze 1 gdy pojawia się mapa czołgowa to wielu z nas wychodzi.

Uważam że takie rozwiązanie powinno być przetestowane, nie ma nic do stracenia.

Quote
sugabuga: Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji

Pod warunkiem że jako Niemcy grają lamy i jestem ciekawy jaki masz nick w grze.

Dziki_Koziol

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #18 on: 06 September 2007, 14:09:37 »
Krzywy Róg (w skróconej wersji) jak dla mnie odpada. Polubiłem tą mapę i jak dla mnie dobrze jest jak jest. Na szczęście można w nią zagrać gdzie indziej. Co do Hochburga podziela zdanie przedmówcy - ta mapa to śmietnik i szkoda dla niej miejsca. Skrzyżowanie jakiegoś zamku z oświetlonym latarniami parkiem.

sugabuga

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #19 on: 06 September 2007, 14:16:53 »
Quote
Bathin :Pod warunkiem że jako Niemcy grają lamy


Tu nie masz racji, raczej pod warunkiem ze po stronie rosjan sa w miare doswiadczeni gracze. Gralem juz na tej mapie na Aster wiele razy i bylo wielu klanowiczow po stronie axis, nawet wiecej niz w allies, jednak tak jak ktos juz kiedys napisal na forum, nawet 2 razy mniejszy, w miare doswiadczony ruski team potrafi obronic sie na tej mapie.

Infulat

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #20 on: 06 September 2007, 14:19:24 »
Quote
Bathin :
Quote
trawiator :Aster 2 nie utrzyma map czołgowych.

A niby po czym tak wnioskujesz ? Dołożyć też kilka customowych i na pewno znalazło by się wielu amatorów czołgów. Teraz to Aster 2 świeci pustkami, a na Asterze 1 gdy pojawia się mapa czołgowa to wielu z nas wychodzi.

Uważam że takie rozwiązanie powinno być przetestowane, nie ma nic do stracenia.


Trawiatorowi chyba chodziło o wydajność serwera, a nie o popularność rozwiązania.

Bathin

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #21 on: 06 September 2007, 14:24:29 »
Quote
Dziki_Koziol :Krzywy Róg (w skróconej wersji) jak dla mnie odpada

Błagam napisz co jest takiego zaj.. w tej mapie ? Czy wyjeżdżanie kilkanaście minut z respa czy czas rozgrywki ?

sugabuga

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #22 on: 06 September 2007, 14:30:46 »
Czas dojazdu z respa zmusza gracza zeby nie jezdzil bezsensownie wprost na wrogie pozycje bez przemyslenia tylko zeby staral sie grac jak najostrozniej, tak jak w rzeczywistosci. Ta mapa nie jest juz zwykla arcadowka jak Arad czy Ogledow zeby se postrzelac... Tez plusem jest to ze kiedy uda ci sie zniszczyc Tygrysa, nie zobaczysz go zaraz po 1 minucie...

AdikPL

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #23 on: 06 September 2007, 14:32:21 »
No widać Jak ten Krzywy Róg jest popularny po 3   potyczkach  kazdy pisał wkońcu !!!
Kaukaz to dobra mapa , zgrana ekipa nie ma wiekszego problemu z przebiciem sie !!!

Wawer

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #24 on: 06 September 2007, 14:35:26 »
Quote
sugabuga :
COOO Hochburg ta glupia, bezsensowna, nie realistyczna mapa ktora zupelnie nie przypomina frontu wschodniego, ten zamek i to wszystko, zygac sie chce na ten widok, gdzie nie ma zadnych ciekawych akcji z riflem i MG tylko glupia bieganina w ciemnosciach. Wywalilbys Hedgehog? To swietna mapa, jedyna standartowa mapa w RO ktora odzwierciedla najczestsze walki w IIWŚ czyli na otwartym terenie wsrod drzew i krzakow za ktorymi mozna sie ukryc. Oczywiscie sa mapy jak np. Bondarevo ale co to za walka piechoty gdzie 1-2 zolnierzy atakuje wioske, jest tam poprostu za duzo czolgow. Inne mapy jak Basovka to jest otwarty teren ale glownie walka toczy sie w okopach, i atak na budynek, Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji. Noi to wszystko, jedynie BaksanValley to jeszcze calkiem fajna mapa. Juz odrazu widac ze jestes typowym zwolennikiem jakis dziecinnych gierek jak COD, walk miastowych ktore to juz byly tyle razy we wczesniejszych grach wojennych FPP. W RO jest tyle map StalingradKessel, Odessa itd. a ten chce wyrzucic jedyna mape ktora jest na otwartym terenie, takie ktorych bylo najwiecej podczas IIWŚ.


Co do Hochburg.
Lubię tą mapę, ma fajny klimat i oświetlenie i jest miłą odskoczną od standardów.


Co do Hedgehog.
Nie uważam, że to zła mapa. Po prostu ludzie nie potrafią jej grać i albo wychodzą albo graja jak lamy.


Co do mapy Bondarevo.
Nudzi mnie.


Co do Kaukasus.
Quote
Cytat
--------------------------------------------------------------------------------
sugabuga: Kaukasus to bezsensowne proby dobiegniecia do celu, niemcy sa tam rozstrzeliwani jak na egzekucji
--------------------------------------------------------------------------------


Pod warunkiem że jako Niemcy grają lamy


Nic dodać nic ująć:p


Co do typowego zwolennika dziecinnych gierek.
Nie grałem nigdy w Coha MoHa i  inne pierdoły.


Quote from: ten chce wyrzucic jedyna mape ktora jest na otwartym terenie, takie ktorych bylo najwiecej podczas IIWŚ.


Wali mnie czy takich walk było najwięcej czy najmniej. To jest gra komputerowa a nie symulator walki. Tu chodzi o wyważoną i ciekawą rozgrywkę. A takiej na freeplayu na tej mapie zbyt często nie widziałem.



Btw. TAK jestem zwolennikiem map inflantry, a to z tego powodu, ze według mnie mapki czołgowe są najmniej realistyczne ze wszystkich w tej grze.

sugabuga

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #25 on: 06 September 2007, 14:39:25 »
Quote
AdikPL :
Kaukaz to dobra mapa , zgrana ekipa nie ma wiekszego problemu z przebiciem sie !!!


Raczej tylko wtedy kiedy u ruskich graja same nooby. Policz ile rund wygrywa strona allies a ile axis. Fajnie by bylo gdyby ktos zmodyfikowal troche Kaukasus ulatwiajac stronie atakujacej i zeby admini wrzucili ja zamiast zwyklego Kaukasus.

Bathin

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #26 on: 06 September 2007, 14:44:29 »
Quote
sugabuga :Czas dojazdu z respa zmusza gracza zeby nie jezdzil bezsensownie wprost na wrogie pozycje bez przemyslenia tylko zeby staral sie grac jak najostrozniej, tak jak w rzeczywistosci.

Heheh, dobre, zapewniam Cię że każdy marzy żeby jak najszybciej wyjechać z respa i walczyć. A co do rzeczywistości to ta mapa do bujda.

Ostatnio po dwóch pełnych rundach Krzywego, gdy się zaczęła 3 to wszyscy wybłagali admina i zmienił mapę.

sugabuga

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #27 on: 06 September 2007, 15:04:55 »
Quote
Bathin :
Heheh, dobre, zapewniam Cię że każdy marzy żeby jak najszybciej wyjechać z respa i walczyć. A co do rzeczywistości to ta mapa do bujda.

No przeciez napisalem ci, ze to nie jest kolejna zwykla arcadowka jak Arad czy Ogledow i trzeba grac ostrozniej jakbys naprawde mial tylko 1 zycie, to ze ludzie tego nie rozumieja i jezdza na kamikadze to juz nie moja wina. Wtedy ciagle dojezdzanie rzeczywiscie moze nie byc przyjemne.

Quote
Bathin :Ostatnio po dwóch pełnych rundach Krzywego, gdy się zaczęła 3 to wszyscy wybłagali admina i zmienił mapę.


Trudno sie dziwic, ta mapa nie jest przeznaczona dla tych graczy, ludzie przychodza na ten serwer pograc walki piechoty. Wogóle admini powinni skonczyc z jakas glupia zasada "only standart". Mapy jak Krivoi Rog wogole nie powinny byc razem z innymi mapami piechotnymi. Powinny byc same dobre mapy infantry/combinated arms, standarty polaczone z customami.

Dziki_Koziol

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #28 on: 06 September 2007, 15:05:10 »
Quote
Bathin :
Quote
Dziki_Koziol :Krzywy Róg (w skróconej wersji) jak dla mnie odpada

Błagam napisz co jest takiego zaj.. w tej mapie ? Czy wyjeżdżanie kilkanaście minut z respa czy czas rozgrywki ?


Wytaziłem moje zdanie, mnie się podoba, tyle. Na pewno jest to najlepsza z dużych czołgowych map, na których (np BDJ) z respa jedzie się kilka minut po to żeby zginąć od jakiegoś strzału. Na Krzywym z respa jedzie się krótko, a teren daje możliwość łatwego schowania się. Jak powiedziałm mnie się podoba, ale nie ma zamiaru nikogo do tego przekonywać. Są serwery gdzie ta mapa jest normalnie grana i to mnie cieszy.

max.pl

  • Guest
Serwery RO Astera
« Reply #29 on: 06 September 2007, 15:34:02 »
Mapa Krzywy Róg - jeżeli ktoś ma czas i gra w RO po 6 godzin dziennie i lubi czołgówki to ok, ta mapa mu sie spodoba i będzie grał w nią trzy godziny.  Niestety spora większość gra tylko 1 - 2 godziny dziennie i nie  poświęci swojego " cennego czasu" na tą  mapę.  

Mapa  Hochburg - bardzo ja lubię - zazwyczaj gram w nią na rosyjskim serwerze -   Wawer ma rację - " Po prostu ludzie nie potrafią jej grać i albo wychodzą albo graja jak lamy."


Kaukasus -  kiedy pojawia sie ta  mapa prawie zawsze jestem po stronie Niemców i oni tez wygrywają - tylko jak na początku cześć osób chce zarobić 10 punktów na zajęciu  moździerzy.......to już inna historia.  


Reasumując - bardzo dobry " pomysł na serwera Aster " ma   Wawer . Ja bym tylko oprócz tych map, które wymienił dodała jeszcze Zhitomir w wersji zimowej.