Author Topic: Restart kompa !  (Read 16072 times)

Bathin

  • Guest
Restart kompa !
« Reply #15 on: 25 February 2007, 16:06:59 »
A może nowy wiatrak ?
Jak sprawdziłem ceny zasilaczy to sobie raczej daruje wymianę:con
A tak dla porównania, to u mnie przy odpalonej RO temp. procesora dochodzi  do 78 c, a jak u was ?

ciocia|Ola

  • Guest
Restart kompa !
« Reply #16 on: 25 February 2007, 16:20:16 »
Ja jestem laikiem, – ale jaka temperatura to chyba zależy od procesora – firmy, technologii itp.
Ja wiem, że mój, AMD nie dochodzi do 50 stopni, – bo przy tej temperaturze odczuje zdecydowane przyspieszenie wentylatora co objawi się hałasem :) no i nie mam nic podkręcone.

Wawer

  • Guest
Restart kompa !
« Reply #17 on: 25 February 2007, 16:54:52 »
Kiedyś miałem podobne problemy i okazało się że miałem źle dobrane pamięci do płyty głównej. Pomogła sprzedaż i zakup nowych.

Guz

  • Guest
Restart kompa !
« Reply #18 on: 25 February 2007, 17:40:41 »
Ceny nowego chlodzenia wachaja sie w przedziale 50-150zl ale to i tak nie zmienia faktu ze je tez trzeba czyscic co jakis czas

Infulat

  • Guest
Restart kompa !
« Reply #19 on: 25 February 2007, 17:46:52 »
ciocia|Ola jak na laika bardzo dobre informacje :)
Bathin:
1. Jakie temperatury pokazuje everest - jest lepiej opisany niż speedfan np. ja mam dwie temperatury do procesora jedną opisaną jako dioda procesora- wyższą i drugą opisaną jako procesor( ta sama co w biosie) - niższą. Speedfan u mnie diodę oznacza jako core.
2. Jaka jest temperatura w biosie
3.Jesli  Twój procek to Athlon 2800 na socket A to jego graniczna temperatura to zdaje się 80-90 stopni C
4. Podaj dokładne dane podzespołów- wszystko podaje everest - czy pamięci są w dualu również
5. Dobry, mocny zasilacz będzie Ci służył dużo dłużej, więc warto kupić, poza tym patrzenie jak wymarzony zasilacz za parę stów pali się przy pierwszym podłączeniu gwarantuje niezapomniane wrażenia :D

Bathin

  • Guest
Restart kompa !
« Reply #20 on: 25 February 2007, 18:51:55 »