Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
MOD pancerny
Tomciaz_PL:
MOD jest świetny. Dopiero teraz widać potęgę tych maszyn (w szczególności Tygrysa). Pociski wreszcie przestały się odbijać od wież, jak 37mm ppanc. od pancerza przedniego KW-2. Pierwsze co zwróciło moją uwagę, to zredukowany ślad smugacza - przestał wyglądać jak przerośnięte latające ognisko. Jest mały i przemieszcza się jakby szybciej :). Skróceniu uległ również czas ładowania pocisków do działa głównego, co mam za plus - większe zbliżenie do warunków bojowych. W tym muratorze widzę przyszłość pancernych rozgrywek w RO :). Oby tak dalej! :)
pastor44:
Mi rowniez bardzo sie spodobal, chociaz testuje go dopiero od kilku dni
Ale jestem pełny optymizmu co do przyszlosci walk pancernych w RO :D
nareszcie cos sie ruszylo a to wszystko dzieki zaangazowaniu takich ludzi
jak Amizaur
Wielkie dzieki za Armored Beasts:)
(jest mozliwosc zeby tego moda/mutatora wprowadzic na Polski serwer?)
Wrona:
Już jest na Asterze! Dzięki Admini!
_KaszpiR_:
Jest na obu asterach, jak się gracze podłączają to ściąga się dodatek osobom go nie mającym - idzie bardzo szybko.
Fakt, że pociski inaczej latają, w niektórych czołgach bardziej opadają, oraz są mniejsze - może dlatego że nie ma tego latającego ogniska. I chyba są rzeczywiście szybsze, bo wczoraj na aradzie naprawdę byłem zdziwiony prędkością jaką latały.
Niestety wydaje mi się, że strzelający tygrys nie produkuje w ogóle ognia z lufy, jedynie kupę dymu, który szybko znika :/
Za to IS2 jest mordercą - wczoraj Góral nieźle płakał z tego powodu, no ale przeładowywanie trwa długo. Dlatego mniejsze czołgi są bardziej zaczepne z powodu prędkości przeładowania, no ale trochę są mniej żywotne.
Wydaje mi się też, że zmieniono strzelanie z karabinów maszynowych w pojazdach.
Co więcej, fajne są odgłosy jakie dodali - np od rykoszetów, jedynie takie piardy z uderzenia pocisku czasem są dziwne.
seba200:
Wszytko sie zgadza co piszesz:) - przeladunki zostaly zmienione do bardziej realnych, rykoszety zapodane z combat mission:) - predkosc liczona 1:1 bo posiki mozna bylo obserwowac do tej pory co bylo bzdura i korygowac strzal hehe - generalnie jak pisalem wczesniej - wreszcie da sie grac:)
ps. respekt dla IS-2-a:D
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version