Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > Pojazdy

Czołgi w HoS, temat ogólny

<< < (8/20) > >>

morticore:
Czołgi po patchu dostały nowe życie. Można bardzo łatwo zabijać członków załogi czy penetrować wieżę w Pz IV, pancerz T 34 świetnie rykoszetuje pociski chociaż i tak warto wiedzieć, jak się ustawiać pod ostrzałem.  Zwiększyli mu też liczbę pocisków AP do 36. KMy sprzężone z działem wreszcie trafiają tam gdzie powinny :) ogólnie balans się całkowicie poprawił. Dzisiaj grałem prawie tylko czołgówki:

Wie ktoś jak się sprawa ma ze skutecznością rusznic? Czy uległa ona poprawie?
---------------------------------------------------------------------
Słabe punkty czołgów po update: http://wiki.tripwireinteractive.com/index.php/RO2_Tanks

Bartlomiey:
Jak dla mnie, to jeszcze się pogorszyła.
(skuteczność rusznic oczywiście)

ufo_has_landed_!:
Oprócz TWI, nad nowymi pojazdami pracuje też team moderów w składzie :

- Siegertyp (modeling)
- Sven71 (modeling)
- shadowwill (modeling)
- MauserK98, known from the Iron Europe project (texturing)
- -=THOR=-, also creating awesome mutators for the game (Coding)
- Eremin, from the "Death in the Sands" africa Mod for RO2, (modeling, animations)
- [Nebel]Nexus, from the "Death in the Sands" africa Mod for RO2, (modeling, animations)
- Ducky (coding)
- Cpt-Praxius (texturing)

Not in the team but a great helping hand:

- Szeder, the Rising Storm vehicle artist (general help)

With support by:

- Tripwire Interactive

Organizatorem i koordynatorem jest Blitzk.-Bob.
Panowie nie chcą za dużo mówić o tym co robią, ale potwierdzili nie dawno, że faktycznie pracują nad kilkoma pojazdami. Mało tego, co ważniejsze, potwierdzili, że będzie możliwość wisiadania i wysiadania ze wszystkich nowych pojazdów. W takim przypadku zapewne i pierwsze p4 i t34 doczekają się w końcu takiej opcji. Rzucili też trzy screeny z najbardziej zaawansowanego projektu:



ufo_has_landed_!:
Nie wiem czemu screeny zniknęły.. dodaję z phtob:



ufo_has_landed_!:
Śledząc wątek wspomnianego wyżej teamu wyczytałem następujące nowości :

- team pracuje bardzo dynamicznie i ciągle się rozrasta, co daje wielkie nadzieje na przyszłość
- TWI jest bardzo mocno zaangażowane w pomoc zespołowi. Jednym z "dowodów miłości" jest to, że team Blizkriek-Boba dostał od TWI kompletny kod umożliwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdów !!
TAK panowie ! już wkrótce czołgi odzyskają umiejętność z RO1 którą tak perfidnie amputowano w RO2 :D
- sdkfz 222 jest na etapie kodowania i testowania
- KW1 jest na etapie opracowywania skinów i modelowaniu wnętrza (na forum są już screeny :) )
- zespół poinformował, że wszystkie zaplanowane projekty-pojazdy będą wykonane na poziome RO2 czyli z pełnym wnętrzem, animacjami itp, nie będą wypuszczać niczego "uproszczonego"

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version