Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

Fall Barbarossa - temat ogólny

<< < (39/53) > >>

Bohun:
Byłem obecny przy tworzeniu zasad od początku to chyba wiem jak to wyglądało. Można było stworzyć coś własnego, bardziej oryginalnego niż Iron Crescendo, ale Apos za każdym razem  mówił to nie ,tamto nie.  W końcu zdecydował, że zerżnie całe zasady z IC (z niewielkimi modyfikacjami w cenniku sprzetu)  i tak skończyło się tworzenie oryginalnego projektu.

Hiacenty:

--- Quote ---Sava :
a ty musisz pospamowac nie??

--- End quote ---


właśnie robie to co ty nie ?:O_o:O_o

Herr_Batke:
PANOWIE! Do diabła, to nie jest dom prywatny - to jest dom publicz... Ekhm :D

Skar:

--- Quote ---Bohun :
Byłem obecny przy tworzeniu zasad od początku to chyba wiem jak to wyglądało. Można było stworzyć coś własnego, bardziej oryginalnego niż Iron Crescendo, ale Apos za każdym razem  mówił to nie ,tamto nie.  W końcu zdecydował, że zerżnie całe zasady z IC (z niewielkimi modyfikacjami w cenniku sprzetu)  i tak skończyło się tworzenie oryginalnego projektu.

--- End quote ---


Ale skoro zasady już ustalone... To pozostało nam poczekać i zobaczyć jak to wypali zamiast już narzekać.

Apos:
Panowie kilka spraw przypomnę:

Fall Barbarossa jest tworzona dla całej polskiej sceny gry Red Orchestra. Do jej głównych założeń należy: dobra zabawa, ratunek dla umierającego RO i jeszcze raz dobra zabawa. Ma na celu również zasymulować kampanię z WWII, poprzez uwzględnienie m.in. mapy strategicznej, rang, odznak, etc
FB nie będzie odtwarzać historii , bitew, zasad, taktyk czy zwyczajów wtedy panujących bo to nie jest jej celem. Dla wszelkich fanów realizmu polecam google - może istnieje już coś takiego. Wiem, że był jakiś realismcampaing, który upadł (chyba) z powodu braku zainteresowania oraz nieprzemyślonych zasad.  

Jeżeli ktoś ma tego typu pomysły i chęci by z RedOrchestry zrobić superrealistyczną kampanię historyczną z ogromem zasad - droga wolna, osoba taka nie musi tylko narzekać i komentować czyjejś roboty, ale zakasa rękawy i zrealizuje swoje idee na własny sposób.

FallB ma być dla ludzi, graczy Red Orchestry, aby ta gra tak szybko się nie znudziła i umarła - to założenie nigdy się nie zmieni.

@Bohun, masz rację ucinałem wiele pomysłów. Było to spowodowane tym, że wiele z nich albo była absurdalne (by grać 4 vs 16) albo takich, które tak naprawdę szarego gracza i tak nie zainteresują, a tylko skomplikują kampanię - a to jest ukłonem dla tych szarych graczy, którzy prosili mnie o jedno: by dało się grać, by nie było to przesadnie skomplikowane.
Informuję Cię również, iż od czasu kiedy zrezygnowałeś z projektu na spokojnie ustaliliśmy wiele zmian i poprawek w stosunku do już pozmienianych zasad IC.

Wszelkie dodatkowe pomysły oraz idee można będzie brać pod uwagę, dopiero gdy pierwsza edycja FB przyjmie się oraz ludzie będą chcieli w nią dalej grać, a to czy FallB jest dobrym projektem ocenią właśnie gracze.

PEACE

ps. dla wszystkich klanów - przypominam o liście z podziałem na dwa względnie równe teamy, którą należy złożyć do Wawera albo mnie.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version