Wiadomości :: Carpathian Crosses :: Carpathian Crosses za dwa tygodnie
Author: Mati
Submitted by: Mati   Date: 2008-03-29 11:07
Comments: (19)   Ratings:
 
Carpathian Crosses będzie miał swoją premierę Open Bety 11 kwietnia. Na wykończeniu są prace, które mają na celu wyeliminowanie drobnych błędów. Premiera za 2 tygodnie, ale aby wszystko można było odpalić na czas, administratorzy serwerów mogą zgłaszać się do ludzi z CC na forum albo drogą e-mailową po potrzebne pliki do odpalenia serwera z dodatkiem. Ciekawą sprawą jest to, że po zainstalowaniu moda na serwerze będzie można przełączać w webadmince serwer z RO na CC i na odwrót.

Co znajdzie się w pierwszej Open Becie poniżej:

Modele żołnierzy:
- Sowiecka piechota "Black Sea Naval"
- Sowiecka piechota w kurtkach
- Sowiecka piechota na Amoebie w kilku wariantach (stardadowy/urban, odsłonięty i nie odsłonięty)
- Rumuńskie wojska w umundurowaniu letnim
- Rumuńskie wojska w umundurowaniu zimowym
- Rumuńskie wojska w płaszczach
- Rumuńskie dywizje górskie
- Rumuńscy czołgiści

Bronie:
- Pistolet Steyr-Hahn 1912
- Karabin M95 Steyr-Mannlicher
- Karabinek M95 Steyr-Mannlicher
- MP28 SMG
- Orita SMG
- ZB-30 LMG
- Granaty przeciwpancerne RPG-40
- Granaty przeciwpancerne Geballte ladung
- Moździerz M39 50mm
- I być może jeszcze kilka gdy zdążą na czas

Pojazdy:
- Lekki czołg Renault R35
- Lekki czołg T-26

Mapy:
- Dofinovka (piechota)
- Nalchik (piechota)
- Chisinau (czołgi)
- Ardon (piechota i czołgi)
- Maikop (piechota)

Właściwości:
- Dodatek będzie kompatybilny z RO, będzie można grać standardy i customy po mapach CC bez żadnej ingerencji ze strony gracza (servery będą widoczne na liście serverów RO)
- Rumuńskie komendy głosowe były nagrywane w profesjonalnym studiu z udziałem rodowitych Rumunów
- Nowe menu wyboru strony
- Nowe klasy dla obu stron (Obserwator artyleryjski, obsługa moździerza)
- Moździerzy będzie wiele i używane będą na wielu mapach
- Nowe menu w grze dla obserwatorów w celu pomocy nakierowania obsługi moździerza na cel i dodatkowe komendy głosowe
- Nowe metody tworzenia obiektów, które dają większe pole do zabawy dla twórców map poprzez dodanie dodatkowych wydarzeń jakie można podpiąć pod zadanie uszkodzenia w zależności od typu uszkodzenia - np. inaczej się rozpadnie obiekt po trafieniu pociskiem czołgu a inaczej po rozwaleniu go pojazdem poprzez najechanie czy tez strzelanie z pistoletu albo wybuch granatu.
- Animacje wchodzenia po drabinie i wspinania się (gracz nie będzie mógł wtedy używać broni)
- Przecinacz zasiek
- Określone ustawienia punktów dla żołnierzy w zależności od mapy i klasy
- Szansa na wypadek rumuńskich żołnierzy (szkło - ukłucie?)
- Lekki karabin maszynowy ZB daje możliwość strzelania z biodra, z przycelowania oraz oparcia (rozstawione nóżki). Będzie można również walnąć nim z kolby.
- Będą uruchomione typy celów (nie zostały one jeszcze naniesione na mapy)

Zmiany dotyczące czołgów:
- Została usunięta animacja trzęsącego się MG
- Grubość pancerza będzie inna w każdej strefie czołgu
- Załoga czołgu będzie narażona na śmierć ze strony penetracji pocisku
- Czołgi nie będą płonąć od ogólnych uszkodzeń (teraz jest tak, że czołg płonie dopiero wtedy gdy ledwo zipie)
- Pociski skierowane w silnik mogą spowodować pożar
- Możliwość wyłączenia silnika
- Obrót wieżyczki spowoduje spowolnienie czołgu gdy ten ma wyłączony silnik
- Ogień z silnika może przenieść się do innych części czołgu
- Wyłączenie silnika zmniejszy ryzyko rozpowszechnienia się ognia
- Działo może być zniszczone gdy pocisk zostanie dobrze wycelowany (w nie oczywiście)
- Uszkodzone zbiorniki mogą spowodować szkody w "mózgu pojazdu" (do użycia dla mapperów)

Możliwe, że się gdzieś pomyliłem. Poprawcie mnie w komentarzach jakby co.