Recenzje map :: Berezina
Author: _KaszpiR_
Submitted by: _KaszpiR_   Date: 2007-01-20 14:47
Comments: (3)   Ratings:
 

Berezina - galeria

Berezina.
Wstęp :)
Przełączyłem na tę mapę poprzez webadmina na serwerze, i trochę się zaniepokoiłem, że serwer tak długo nie odpowiada -myślę, zis albo crash.... cholera. Już miałem pisać do Gorala albo Ogora aby sprawdzili serwer, gdy nagle widze, że serwer widać na HLSW. Uff.

Przyszedł czas się podłączyć do mapy, po zassaniu długo czekałem aż się załaduje (zrobiłem sobie herbatę :P).
No wreszcie się załadowało, widzę menu wyboru klasy, pomyślałem: zobaczmy podgląd mapy.

Hmm, wygląda na dużą, no to polatajmy sobie na obserwatorze.
Patrze, noo już tu i tam widać koniec mapy, no ok, polećmy na tamten kawałek mapy i zróbmy zrzut ekranu.....

Zanim doleciałem minęła chwila i nagle widzę, że odsłania się drugi fragment mapy. WTF? Patrzę na mapę, i widzę że przeleciałem jakieś pół cm na mapie. W tym momencie Góral już wlazł na serwer, a ja w tym momencie napisałem do niego:

- WOOOOW, ta mapa jest zajebiście duża....

O mapie:
Mapa olbrzymia, miesza ze sobą czołgi i piechotę - jedno bez drugiego po prostu nie ma szans na mapie.
Wędrujące linie frontu - jak Niemcy zdobędą punkty to nie można ich odbić, a kto się znajduje za frontem okazuje się przebywać na polu minowym - dzięki temu gra się robi dość gorąca jak walczymy o kontrolę. Podstawowa zasada - nie zostawać w tyle z postępującymi wojskami wroga!

Nie najsilniejsze czołgi oraz zmodyfikowanie pracy mniejszych pojazdów po stronie rosyjskiej powoduje, że mapa jest bardzo wyważona. Wielkie przestrzenie są rajem dla snajpera, który może zdejmować kluczowe jednostki na mapie z duuużej odległości. Jedyna rada nie wspinać się na drzewka z czołgu bo upadek kończy się śmiercią :D

Masa krzaczków, pagórków, drzewek zwiększa realizm ostrzału czołgów, a różnego rodzaju rowy i okopy uświadamiają, jak łatwo czołg może zaklinować się na przeszkodzie kiedy kierowca nie ma wyobraźni ;P (tak, mam na myśli ten obrazek z galerii jak wjechałem czołgiem na kładkę nad okopem, wyjście z czołgu kończy się złamaniem nóg.

Mimo, że mapa jest olbrzymia to zachęcam do obejrzenia jej - z dużą ilością graczy można się przekonać jak może RO wyglądać jako gra wojenna.
Dodatkowo, 60 minut na rundę na początku może przerażać, ale przestrzeń na mapie powoduje, że ten czas jest w pełni uzasadniony.