W tym anonsie Autorzy informują Mapperów o konieczności działań z już wypuszczonymi mapami, gdyż po wyjściu tej poprawki niestety dotychczasowe mapy customowe działać NIE BĘDĄ, tak więc teraz należy przedsięwziąć kroki przygotowawcze i stworzyć wersje na których będzie możliwa dalsza praca rozwojowa w zupdatowanym SDK.
W skrócie co przedstawiono w tej odsłonie:
System "przygwożdżenia ogniem" - urealniono zjawiska fizyczne odczuwane przez gracza znajdującego się pod ostrzałem przeciwnika zarówno jeżeli chodzi o zjawiska akustyczne przelatujących pocisków (zależne od ich prędkości), uderzających pocisków w pobliżu gracza i odgłosów trafianych żołnierzy - co ma według Autorów wzmóc efekt psychologiczny; jeżeli chodzi o wizję - podczas ostrzału dopracowano zjawisko chwilowego rozmycia obrazu a także zaburzenia celności broni własnej, co ma uniemożliwić precyzyjne "polowanie na piksele" - czyli prawdopodobnego "winowajcę" całego zdarzenia jakim może być znacznie oddalony wrogi strzelec RKM-u. Gracze posiadający rozłożoną swoją broń na dwójnogu nie doświadczą dziwnych ruchów swojej broni, ale w zamian tego cały obraz będzie chwilowo 'roztrzęsiony'.
Nowe smugacze - ponownie dodane do wszystkich KM'ów ale teraz nie są tak jasne, za to cieńsze i mniejsze, co przy systemie przygwożdżenia ogniem dodatkowo nie ułatwi wytropienia po nich źródła.
Dodatkowo zmiany dotyczą broni pokładowej pojazdów i dodatkowej amunicji dla czołgów M5 które zamiast HE będą posiadały amunicję przypominającą śrut do strzelb, tylko w makroskali - oryginalnie nazwano to 'canister shot' - bardzo skuteczna broń przeciwko piechocie na bardzo bliski dystans (np. wrogi inżynier z ładunkiem wybuchowym).
Znacznie wzbogacono i urealniono system odwzorowywania uszkodzeń pojazdów jak również urealniono zranienia załogi podczas penetracji pancerza (znane już z moda CC)
Jak zwykle naprawiono kilka błędów i dokonano jeszcze kilku pomniejszych zmian, dla zainteresowanych oryginalna treść tutaj.
[*] 2011-05-02
Osama bin Laden : 0
vs
Navy SEALs : 1 RO:Ladder 2010-12-14
team enclave : 6
vs
{RL} Russian Legion : 2 RO:Ladder 2010-12-09
Full Metal Jacket : 0
vs
team enclave : 8 RO:Ladder 2010-12-05
team enclave : 8
vs
Legion->(x.x) : 0 RO:Ladder 2010-11-29
3rd Shock Army : 2
vs
team enclave : 6
Minutes...
Murphy's Laws of Combat: If your ambush is properly set, the enemy will go the other way.
Polls :
Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży : 12%
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży : 24%