Nowe video, nowe informacje: Kampania

Wraz z pojawianiem się pierwszych informacji n.t. RO2, sztandarowym punktem w nowościach był tryb kampanii. W jednym z video relacji z targów PAX udało nam się znaleźć fragment dotyczący kampanii multiplayer. Z tego co nam wiadomo jest to jedyny ujawniony materiał na ten temat.

Część o kampanii MP zaczyna się w 11 minucie 8 sekundzie



Z materiału video możemy zaobserwować jak działa nowy tryb na sucho ponieważ bitwy są symulowane. Interesującym faktem jest dodanie posiłków jako ważnego czynnika, który może zadecydować czy wojska mają jeszcze siłę atakować czy tylko bronić się (każdy ruch kosztuje posiłki). Po wybraniu przez dowódcę celu, drużyna może zaakceptować jego decyzje lub wybrać inny. Również to co jest do przewidzenia, że mapy będą rozgrywane w obie strony (np. mapa Danzig może być zaatakowana przez Niemców przez co pojawiają się oni na pozycjach Rosjan z oryginalnej mapy).

Na celowniku: Steven - admin RO:Ladder!

Długi czas minął od ostatniego wywiadu na stronie, więc pod ostrzał trafił jeden z adminów RO:Laddera - Steven, dowodzący również jednym z topowych klanów - {Core}.



[RO.PL]: Cześć! Wszyscy znamy RO:Ladder, ale nie znamy ludzi odpowiedzialnych za działanie całej ligi... Czy mógłbyś nam powiedzieć coś o sobie? Jakie jest twoje zadanie na RO:L?
Mam na imię Steven, mam 32 lata i mieszkam w Szkocji. W Red Orchestrę gram od 6 lat. Pracuję jako dostawca oprogramowania dla firmy, która zajmuje się procesowaniem transakcji z kart kredytowych i debetowych.
Moje główne zadania w RO:Ladder to współpraca z innymi adminami, żeby zapewnić bezproblemową zabawę w lidze. Jeśli pojawiają się jakieś spory, problemy, propozycje, staramy się je przedyskutować i podjąć dalsze działania.
Jako admini zajmujemy się też planowaniem i wcielaniem w życie różnych turniejów.


[RO.PL]: RO:Ladder istnieje już kilka lat. Wiemy, że powstał jeszcze za czasów gdy Red Orchestra była modem pod Unreal 2004. Jak to się stało, że powstała liga?
Hmmm... RO:L powstał tak dawno temu, że ledwo pamiętam co się wtedy działo. Z tego co sobie przypominam, było kilka klanów grających w Moda ale nie miały miejsca, gdzie mogłyby ze sobą konkurować.
Wszystko zaczęło się od kilku członków Project Twilight - głównie Worluka i Yankee, z tego co pamiętam, którzy wykonali większą część roboty jak przygotowanie strony, bazy danych, domeny itd. Z tego wykluła się strona której używamy do tej pory. Chłopaki pracowali nad pierwszą stroną ligi, dali nam wspaniałe podstawy do dalszego rozwoju.
Czasami zbieramy wśród klanowiczów dobrowolne datki na utrzymanie strony, ale głównie wszystko działa dzięki grupce zaangażowanych ludzi, którzy opiekują się stroną od strony technicznej i finansowej.
Były też inne ligi wspierające Red Orchestrę, ale nie przetrwały próby czasu. Kluczem do naszego sukcesu było to, że jesteśmy w 100% przeznaczeni dla jednej gry.



[RO.PL]: Masz jakieś najlepsze i najgorsze wspomnienia z ligi?
Z perspektywy społeczności, moje najlepsze wspomnienia związane są z dużymi turniejami które organizowaliśmy. Takie rzeczy wzbudzają podekscytowanie wśród ludzi, szczególnie Nations Cup.
Zazwyczaj w lidze jest kilka dominujących drużyn, jednak przy okazji Mistrzostw Świata wszystko się zmienia. W ostatnich latach mieliśmy kilka epickich walk z udziałem Niemców, Francuzów. Te mecze naprawdę podniecały ludzi!!


Z klanowego punktu widzenia, najmilej wspominam remis z Project Twilight w Modzie i pokonanie 13th/93 w ladderze RO:Ostfront.

Najgorzej wspominam okres, gdy wydało się jak bardzo liga jest zależna od strony internetowej. Bez strony bardzo prawdopodobne staje się, że klany zaczną się rozpadać, a poziom rozgrywek drastycznie spadnie.

Jako klan, najgorsze dni były w czasach Moda. Trzy wyróżniają się najbardziej:

Mecz, w którym zremisowaliśmy z pT, a rewanż był przerażający!

Następnie mecz z niemieckim SSM, gdzie na naszej mapie domowej - Konigsberg - przegraliśmy w 43 sekundy !!!!!!!!! :|

Ostatnie to upokarzająca runda na Kaukasus przeciwko SUOMI. Im mniej wiesz o tym meczu, tym lepiej LOL :)


[RO.PL]: Co sądzisz o obecnym poziomie reprezentowanym przez klany grające w lidze?

Ten rok był jednym z najgorszych dla RO:L z powodu nikłej aktywności. Zaraz po Nowym Roku wyglądało to tak, jakby już żaden klan nie grał meczy...
Na szczęście nadal są klany, które chcą grać do czasu wydania RO2. Jeśli spojrzeć w tym momencie na tabelę, to biorąc pod uwagę fakt, że gra ma ponad cztery lata, liczba spotkań na wrzesień wygląda naprawdę imponująco.
W kwestii umiejętności, Team alc odstaje od reszty ligi. Różnica skilla jest ogromna. Po nich ciężko jest wskazać kolejną mocną drużynę bo składy ciągle się zmieniają.


[RO.PL]: RO Nations Cup 2010 - jeszcze w RO, czy już w betę RO2? Czy zarząd ligi ma w planach jakiś turniej na świętowanie premiery RO2?
Wątpię żeby coś takiego było jeszcze organizowane w ramach RO:Ostfront... Wątpię też, że będzie jakiś turniej po wydaniu RO2, głównie dlatego, że będzie sporo nowych rzeczy do nauki w nowej grze :)


RO.PL]: Jesteś nie tylko adminem ligi, ale także clan leaderem {Core}. Czy ciężko jest pogodzić obowiązki administratora ligi i lidera klanu?
Kilka razy pojawił się konfilkt między racjami admina, a racjami clan leadera... Jednak w takiej sytuacji to pozostali admini podejmują decyzje... Ogólnie system działa tak, ze nigdy nie podejmuję decyzji administratorskich, które bezpośrednio dotyczą mojego klanu... Najlepiej wytłumaczyć to na przykładzie rozgrywania meczy: kiedy gram, kieruję się dobrem klanu, lecz kedy spadają na mnie obowiązki prowadzenia ligi, muszę kierować się dobrem ogólnym.


[RO.PL]: Core i CoreNA są jednym klanem. Jak doszło do powstania CoreNA?
Cóż, w starych dobrych czasach (moda), Core było szczęśliwacami mającymi w składzie Gooseman'a i Rugger'a - obaj z U.S.A. Granie zaczęło zabierać im więcej czasu niż praca. Musieli wybrać - albo gra, albo życie... Nie chcieli opuszczać {Core}, więc zdecydowali sie stworzyć {CoreNA} - amerykańską dywizję {Core}. W ten sposób mogli pozostać częścią "rodziny".
Były też inne narodowe dywizje, jak na przykład Finlandii, i prawie udało się utworzyć szwedzką, ale to już inna historia...



[RO.PL]: Czy Core jeszcze kiedykolwiek powróci do RO:Ost, czy musimy poczekać aż do RO2, aby znowu zobaczyć tag Core w wynikach meczy?
Bez względnie TAK. Na początku roku klan przeszedł w stan spoczynku... Jak nam się zdawało aż do czasu wydania RO2. Jednak spotkanie klanowe i licznie spożyte trunki szybko zmieniły nasze plany. Dołożylśmy wszelkich starań żeby jeszcze raz powrócić i zagrać kilka ostatnich meczy w RO.
Jednak tym razem odeszliśmy z RO:Ostfront na dobre...



[RO.PL]: Ostatnio do ligi wróciło kilka klanów... Sądzisz, że to tymczasowy objaw aktywności, czy taki stan rzeczy utrzyma się aż do RO2?
Cóż, liczę na to, że beta RO2 wkrótce się pojawi, i mam nadzieję, że większość klanów przerzuci się na nową grę najszybciej jak to możliwe.
Jeśli spojrzeć na to optymistycznie, sądzę, że Ostfront (szczególnie klanowy), skończy się w ciągu najbliższych miesięcy.
Podejrzewam, że ten wzrost aktywności związany jest ze świadomością klanów, że RO:Ost umiera, i chcą się nią jeszcze nacieszyć.



[RO.PL]: Co sądzisz o nowej Red Orchestrze?
Na początku wkurzało mnie, że tak długo musimy czekać na nową grę. Brak nowych informacji i tak dalej... Jednak gdy zobaczyłem ostatnie materiały przygotowane przez TWI zrozumiałem, jak dużym projektem jest Heroes of Stalingrad. Tryb kampanii brzmi interesująco, kilka nowych trybów gry na pewno nada grze smaczku.
Jedyny problem jaki widzę to to, że liga przyzwyczaila się do pracy z małą ilością klanów, wszyscy się znali, a teraz wszystko się zmieni. Czuję, że RO2 spowoduje wysyp nowych klanów, i być może w lidze będzie aktywnie grać nawet 100 drużyn. Wszystko będzie większe!
Przypomina mi to ostatnie dni Moda i premierę RO:Ostfront. Wielkie bum! Wszyscy się dobrze znali, aż tu nagle napłynęło mnóstwo ludzi, którzy nic nie wiedzieli o przeszłości gry. To samo czeka nas teraz.
Bądź co bądź jestem nastawiony pozytywnie do nowej gry mimo, że będzie sporo do nauki. :)



[RO.PL]: A co nam powiesz o polskich klanach które grają / grały w RO:Ladder?
Zawsze otrzymywaliśmy sporo wspracia od strny polskiej społeczności, ale trudno było namówić wszystkie klany do grania w lidze w tym samym czasie. Muszę powiedzieć, że nigdy nie osiągnelibyśmy tak dużej liczby ligowych spotkań, gdyby nie polskie drużyny.
Liczymy na jeszcze więcej w RO2!



[RO.PL]: Masz jakiegoś ulubionego polskiego gracza?
Nikt nie równa się z tobą Coval! ;)


[RO.PL]: Haha! Jaki lizus! Chciałbyś przekazać coś polskiej społeczności RO?
Szykujcie wasze klany na nadejście RO2! :)
Liczymy na wsparcie od waszej społeczności.



[RO.PL]: Dzięki za wywiad i mam nadzieję, że do zobaczenia w RO2 :)
Spoko, też dziękuję i nie mogę się już doczekać nowej RO.

MN-FN Kolejny krótki film o zabijaniu...

Kolejny udany wieczór. Serwer został wypełniony do granic i taki stan utrzymywał się nawet dłuższy czas.

Tym razem w grze brało udział 44 graczy i to w większości zdziwionych że MareNostrum jeszcze "żyje"..."Od kiedy ten mod stał się znowu tak popularny" pytano.

Odpowiedź jest prosta:

ODKĄD ZA ORGANIZOWANIE FN WZIĘŁA SIĘ REDORCHESTRA.PL :)

Dla uczczenia tego momentu oczywiście sporządziliśmy krótki (tym razem naprawdę) filmik - o tutaj:

Mierzymy może i wysoko ale na następny raz podnosimy poprzeczkę do 50.
Szkoda tylko, że Carpathian Crosses w tym tygodniu nie wypalił, no ale może następnym razem...

Pierwszy turniej piechotny 1 vs 1

Dnia 8 września odbył się pierwszy turniej piechotny pod naszym patronatem. Udział wzięło 8-miu naszych Forumowiczów.
Gra odbywała się na specjalnie w tym celu zmodyfikowanej mapie ro-fullmj, obowiązywała zasada nie używania przyrządów celowniczych broni, a do dyspozycji graczy był karabin powtarzalny i pistolet.
Rozgrywka została podzielona na fazę wstępną-kwalifikacyjną a następnie odbyła się walka o miejsca na "podium". Schemat wyglądał następująco:


Jak widać na załączonym obrazku miejsca 1-3 odpowiednio zajęli:

1 miejsce: Socom

2 miejsce: Sharik

3 miejsce: Nek0l

Skrótowy reportaż z potyczek możecie zobaczyć na tym filmiku:



Mamy nadzieję że uczestnikom nasz mini turniej się podobał i że nie było to pierwsze i ostatnie takie spotkanie z ro.pl

PAX 2010: Fallen fighters Gameplay wideo

Serwis Gametrailers.com opublikował dosłownie kilka minut temu nowy materiał wideo z targów PAX. Tym razem prezes Tripwire - John gibson - zabiera nas na przechadzkę po nowej mapie Fallen Fighters, remaku z pierwszej częsci Red Orchestry Fallen Heroes. Dowiadujemy się również na czym polega tryb gry Territory oraz udoskonalone aspekty walki snajperskiej.

Heroes docenione przez czasopismo PCGamer




Zagraniczny PCGamer Magazine sporządził relacje z targów PAX, które odbyły się w zeszły weekend. W podsumowaniu wspomniał on o nadchodzących "wielkich" premierach na platformę PC m.in. Portal 2, Torchlight 2 oraz nieśmiertelnym Duke Nukem Forever, ale to własnie Red Orchestra Heroes Of Stalingrad została wyróżniona jako najlepsza gra targów Penny Arcade Expo.

Po więcej informacji zapraszam do artykułu opublikowanego nałamach witryny PCGamer.com już dziś. Obszerniejszy materiał podsumowywujący wszystko to co zostało przedstawione na Expo będzie dostępne w papierowej wersji magazynu, w numerze październikowym.


Kolejne targi na których będziemy mogli uświadczyć obecności studia Tripwire to obywające się w dniach 1-3 października Siege 2010 Southern Interactive Entertainment & Game Expo.



Warto zaznaczyć, że Tripwire jest jednym z trzech głównych partnerów imprezy z Atlanty.

Pierwsza video relacja z targów PAX

Z odbywających się w zeszły weekend targów Expo PAX powoli zaczynają spływać do nas informacje o tym co tam się wydarzyło. Na początek video relacja od www.totalgamingradio.com, które wypytało Prezesa Tripwire, Gibsona na temat nowej Red Orchestry.





FightNighty z RO.PL!

Jest już po wakacjach i już są tego rezultaty. Odnosimy względny sukces z naszą prawie już porzuconą inicjatywą organizowania FightNight'ów!
I tak skazany na zagładę mod Carpathian Crosses przyciągnął w piątek (03.09.2010) rekordową jak dotychczas ilość graczy - 19, natomiast Mare Nostrum w sobotę (04.09) zapełnił nasz 40 slotowy serwer.
Otrzymaliśmy nawet skargi graczy na Steamie o niemożności dołączenia do gry z powodu...braku miejsc :)
W związku z tym patrząc z pewną nadzieją w przyszłość i wierząc, że to nie był jednorazowy rekord zwiększamy ilość slotów serwera MN o 4 (oby nie za szybko...)



Takie wydarzenie zasługuje na uwiecznienie, czego się dopuściliśmy na filmiku powyżej


Pełni optymizmu czekamy na kolejną "Noc Walki" na naszych modowych serwerach.

Kolejne screenshoty

Serwis gamershell.com opublikował w większości nie znane dotąd screenshoty. Więcej w rozwinięciu newsa.



  


Read more...

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] > 15 < [20] [25] [30] [35] [40] [45] [50] [55] [60] [65] [67]
New in forums :
2011-09-09 19:28 Linia frontu :: Serwery Red Orchestra :: RO2 ranked server: tea... (3)
2011-09-08 20:19 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Recoil: RO:O vs RO2 vs... (11)
2011-09-08 17:52 Różności :: Historia - Front wsch... :: Wieczny konkurs II (2054)
2011-09-07 15:06 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Wrażenia z betatestów ... (71)
2011-09-07 12:55 Polish Cup :: Klany :: Nowy polski klan .:*Bi... (15)
2011-09-06 23:23 Linia frontu :: Serwery Red Orchestra :: Zapraszam na serwer RO... (5)
2011-09-05 13:38 Żołnierze :: Ogłoszenia rekrutacyj... :: 1stCav eSport Club - R... (0)
2011-09-05 13:19 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Potrzebna pomoc techn... :: Niewidoczne serwery (p... (1)
2011-09-05 07:19 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Potrzebna pomoc techn... :: Niewidoczne serwery (3)
2011-09-04 11:16 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Między nami żołnierzami :: Ogólne wrażenia z gry (464)
2011-09-03 20:47 Ogólnie o grze (RO:OF) :: Potrzebna pomoc techn... :: Brak zakładki Internet. (0)
2011-09-03 20:27 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Między nami żołnierzami :: Polskie klany w RO HoS (26)
2011-09-03 19:07 Różności :: Hyde Park :: Fabularyzacja meczu kl... (3)
2011-09-03 16:21 Ogólnie o grze (RO:HoS) :: Potrzebna pomoc techn... :: Sprzęt (17)
Recent addition comments:
2011-09-09: "RO2 Beta: Patch wydany!" :: se.bool
2011-09-09: "Polscy gracze - łączcie się!" :: ufo_has_landed_!
2011-09-08: "Ogłoszenia duszpasterskie" :: Haratacz
2011-09-05: "Upgrade do wersji DDE" :: ufo_has_landed_!
2011-09-04: "Pierwszy update do RO2 dostępny dzisiaj" :: marcinz
2011-09-03: "RO 2 Beta - kolejny gameplay" :: Heniu
2011-08-31: "Komputer Świat GRY EXTRA" :: duumek
2011-08-30: "Wiadomości z frontu: Premiera, zapowiedzi oraz achievementy" :: prezestomek
2011-08-30: "Start bety DDE już jutro!" :: Heniu
2011-08-29: "Relacja z bety RO2, opowiada Wawer" :: Logan
2011-08-29: "Wyślij facjate do Rising Storm" :: Major Konig
2011-08-27: "Lipcowy gameplay w jakości HD" :: Nikitycz
2011-08-27: "Kolejne materiały" :: Shock
2011-08-25: "Artyleria, czołgi i anti-tank" :: ufo_has_landed_!
2011-08-25: "Trailer RO2 - 100% gry" :: ufo_has_landed_!
Recent addition pages :
RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO2 Beta: Patch wydany! (2011-09-09)
Mecze, Turnieje oraz Ligi :: Polscy gracze - łączcie się! (2011-09-08)
RedOrchestra.Pl :: Ogłoszenia duszpasterskie (2011-09-07)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Upgrade do wersji DDE (2011-09-03)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Pierwszy update do RO2 dostępny d... (2011-09-03)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: RO 2 Beta - kolejny gameplay (2011-09-02)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Start bety DDE już jutro! (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Wiadomości z frontu: Premiera, za... (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Komputer Świat GRY EXTRA (2011-08-29)
RO 2: Heroes of Stalingrad :: Wyślij facjate do Rising Storm (2011-08-28)
Recent addition polls :

Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży : 12%
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży : 24%
Wersję normalną Cenegi : 52%
Edycję kolekcjonerską Cenegi : 10%

View results   View all polls

Maparea:
Last added Last downloaded Most popular
  
Gallery :
Of week:


Random:
Wyniki z meczy
[*] 
2011-05-02
 Osama bin Laden : 0
vs
 Navy SEALs : 1


RO:Ladder 
2010-12-14
 team enclave : 6
vs
 {RL} Russian Legion : 2


RO:Ladder 
2010-12-09
 Full Metal Jacket : 0
vs
 team enclave : 8


RO:Ladder 
2010-12-05
 team enclave : 8
vs
 Legion->(x.x) : 0


RO:Ladder 
2010-11-29
 3rd Shock Army : 2
vs
 team enclave : 6

Minutes...
Murphy's Laws of Combat:
The bursting radius of a hand grenade is always one foot greater than your jumping range.
Polls :

Jaką wersję RO2 kupisz ?
Wersję normalną na Steam w przedsprzedaży : 12%
Wersję Digital Deluxe Edition na Steam w przedsprzedaży : 24%
Wersję normalną Cenegi : 52%
Edycję kolekcjonerską Cenegi : 10%

View results   View all polls

Online :
0 member(s), 1 guest(s) :
Purchase this game!!!

Cenega - 12,45 PLN

Steam - €9,99
Links :
Our Button:
Red.Orchestra.pl
Toplist RO:
Red Orchestra Topsites
Other sites:
Red Orchestra - oficial game website
RO [HU]
RO [BR]
RO [DE]
RO [NL]
RO [SK]
RO [ES]
RO [RU]

Mare Nonstrum
Darkest Hour
Carpathian Crosses

Day of Defeat .pl
Counter-Strike.pl


Servergame sponsor:
aster.pl