Nowy wygląd Steam
Najpierw trzeba będzie ponownie podać hasło aby uruchomił się Steam.
Niestety nie będzie działała już skórka Red Orchestry ani żadne inne więc trzeba poczekać aż ktoś stworzy skiny do nowej wersji.
W nowej wersji, Steam odbiega od klasycznego wyglądu okien i od teraz będziemy mieli nowoczesny infejs oraz kilka nowych i ciekawych funkcji.
Między innymi w zakładce SKLEP i BIBLIOTEKA (czyli gry, media, narzędzia, elementy pobrane) dodanych zostało kilka łatwo dostępnych nowych opcji,
oraz możliwość zmiany widoku naszych gier.
oraz całkowitą nowością jest dział Elementy pobrane, znajdujący się w zakładce BIBLIOTEKA,
w każdej chwili w łatwy i wygodny sposób będziemy mogli śledzić postęp w pobieraniu plików.
Fuhrerbunker
beta 1
III Rzesza Niemiecka chyli się ku upadkowi.
Wojska radzieckie po zdobyciu Berlina dostały się do bunkra samego Führera.
W pomieszczeniach tej podziemnej twierdzy panuje totalny chaos i ogromny bałagan.
Zaczynamy gdzieś pośród hitlerowskich ścian tego hitlerowskiego bunkra.
Albo Hitler kaput albo Hitler spieprzył, więc nie dorwiemy gada.
Bardzo łatwo się tu zgubić więc lepiej trzymać się razem. Bunkier jest naprawdę
bardzo rozbudowany; jest garaż, kancelarie dowódców, sala odpraw, pokoje żołnierzy,
kibelek oraz wiele, wiele innych. Dostać musimy się do pokoju wentylacyjnego oraz
pomieszczenia z mapami i dokumentami. Sowieci mają nawet rusznice przeciw pancerne
tylko szkoda, że nie zostali zaopatrzeni w ładunki wybuchowe potrzebne do dostania
się do pomieszczenia z mapami i dokumentami. To chyba ze względu na to, że jest to dopiero
pierwsza wersja beta z wieloma niedociągnięciami. Nie ma również dokładnej mapy bunkra
(albo słabo działa radziecki wywiad albo szwaby wszystkie poniszczyli) więc nie ma zaznaczonych
wszystkich celów możliwych do zniszczenia oraz trzeba troszkę połazić bo korytarzach aby dotrzeć do celu.
Mare Nostrum 1.41
Zapewne większość z was zwróciła uwagę, że w dniu dzisiejszym na Steamie aktualizowało się Mare Nostrum.
Otóż właśnie wydane zostało w wersji 1.41, co zapewne ucieszy bardzo nieliczną grupę fanów MN.
Poprawionych zostało kilka błędów i map dodanych w poprzedniej łatce oraz dodana została jedna nowa mapa.
Najważniejsze poprawki:
– poprawiona artyleria,
– redukcja drgań MG na czołgach,
– włoskie sprężone z wieżą karabiny maszynowe używają teraz pojedynczego pocisku smugowego,
– poprawiono przeładowywanie w Panzer II,
– dodano właściwe przyrządy optyczne do LG40,
– dodano pociski dymne w Panzer IV,
– załoga włoskich czołgów używa teraz włoskich lornetek,
– zmieniona nazwa Citta Della Sabbia aby zapobiec problemom,
Inne zmiany na mapach:
– Ancona Approach
– Crete
– Road To Tunis
– Arid Early & Late
– Tobruk Central & Combined Arms
– Gazala Line
Nowa mapa:
– Akrotiri Peninsula
Arena-ROPL
v1 (09.04.10)
W pierwszej wersji socomowej przeróbki chyba wszystkim dobrze znanej Areny zmiany są minimalne.
Jedyne co zostało zmodyfikowane to klasy żołnierzy, dodane logo RedOrchestra.pl między wieżami
oraz coś co pewnie ucieszy bardzo wielu graczy narzekających na spawnkille. Mianowicie chodzi o to,
że respy zostały osłonięte małymi wzniesieniami, dzięki czemu nie powinny zdarzać się więcej sytuacje,
w których zaraz po odrodzeniu dostawaliśmy kulkę w łeb – i tyle było z gry.
v2 (10.04.10)
W drugiej odsłonie nasz nadworny maper Socom popuścił wodzę fantazji…
Mapa jest coraz bardziej urozmaicona, co wychodzi na plus bo była ona już tyle
razy grana, że mało ludzi chce dalej ją męczyć. Dodanych zostało wiele murków a na środku przybyła
jedna wieża. Na środkową wieżę można dostać się przechodząc z sąsiadujących lub też w sposób
bardzo oryginalny, nie stosowany dotychczas chyba na żadnej mapie. Jest to coś zupełnie odwrotnego
do strażackiej rury, stajemy na dole i wznosi nas na sam szczyt tejże budowli.
Co najważniejsze, mapa robiona jest teraz symetrycznie, a zatem obie drużyny mają równe szanse
w zdobywaniu flag, czego najbardziej brakowało nam w pierwotnej wersji.
v3 (11.04.10)
Z każdą kolejną wersją zaczyna stawać się coraz ciekawiej. Stara Arena coraz bardziej zmienia się
w wielkie coraz bardziej ufortyfikowane pole bitwy. Snajperzy dostali granaty dymne do jeszcze większego
denerwowania ludzi na serwerze. Dodane zostały również żelbetowe bunkry, dwa na spawnach oraz dwa na polu bitwy.
Bunkry na polu bitwy są ogrodzone zasiekami, które przeszkadzają w swobodnym przedostaniu się do nich.
Najlepsze co jest na tej mapie to możliwość wysadzania ładunkami bunkrów i zasieków z pola (daje to naprawdę fajny efekt).
Dodane zostały również worki z piaskiem a więc na mapie jest już coraz więcej różnych pozycji.
Aż strach pomyśleć co nas czeka w kolejnej wersji.
KrasnyBor1943
Jest to pierwsza mapa z nowego mappacka naszych wschodnich przyjaciół.
Wyobraźcie sobie szarą zimę, zniszczony przez działania wojenne las,
wraki czołgów, ślady po wybuchach w postaci ogromnych wgłębień w ziemi,
pełno poprzewracanych drzew i jęki rannych żołnierzy.
Akcja toczy się na terenie obwodu Leningradzkiego dnia 10 lutego 1943 roku.
Jest to ogromne pole bitwy zarówno dla żołnierzy piechoty jak i arena zmagań czołgowych.
Sowieci do przejęcia mają 3 bardzo dobrze obstawione cele; pierwszą linię obrony,
okopy oraz na sam koniec wieś.
Wehrmacht wspierany był przez hiszpańskich ochotników.
W Hiszpanii, właśnie ta bitwa nazywana została “Czarną Środą” ze względu na ogromne straty.
W całej bitwie udział wzięło ok. 50 tysięcy żołnierzy, natomiast rannych i zabitych było ok. 20 tysięcy.
Data premiery RO:HoS ujawniona (Prima Aprilis)
Jak podaje oficjalny news z forum Tripwire, nowa Red Orchestra ujrzy światło dziennie już 31 kwietnia bieżącego roku! Mało tego, odtajniono najważniejsze fakty dotyczące gry:
-
1. Zmiana frontu, Bohaterowie zagoszczą na Hiszpańsko-Amerykańskiej wojnie. Front wschodni okazuje się przereklamowany;
2. Celowniki sprawią że gra stanie się jeszcze łatwiejsza dla osób grających w stylu rambo;
3. Strzelanie do ludzi będzie ułatwione przez wprowadzenie zaawansowanego HUDa;
4. Będzie potrzeba 3-5 pocisków w tułów aby zabić wroga;
5. Nowy pojazd – muł bojowy z faustem;
6. Odnowa życia – teraz zamiast walczyć będziesz mógł większość czasu spędzić w ukryciu gojąc rany;
7. Brak dedykowanych serwerów – nie są potrzebne w grach komputerowych w XXI wieku;
8. Brak szczerbinki oraz przyrządów celowniczych, wszystko zostanie zastąpione przez wspominany już celownik i zaawansowany HUD;
9. Bonus dla wersji limitowanej – upuszczany pośmiertnie granat będzie nowym wyznacznikiem skilla oraz formą zemsty za zabicie przez innego gracza.
EDIT: Oczywiście ta wiadomość to Prima Aprilisowy żart TWI – ale przedobrzyli i raczej nikt się nie dał i tym razem wkręcić :)
Podsumowanie na RO.pl – marzec 2010


Wywołań strony w minionym miesiącu: 138063
Nowości na stronie z ostatniego miesiąca:
MAPPACKI:
– brak
MAPY:
– DH-Road_to_Bastogne-B2
– MN-EL_Alamein_B2
RECENZJE MAP:
– Bondarevo
– Bondarevo1941
PLIKI DO POBRANIA:
– Battlefield:Bad Company 2 – Filmik FullHD #1
– Modern Warfare 2 Steam Skins
MOD – Fightnights
Ze względu na to, iż niektóre osobniki odczuwają silne bóle głowy gdy mają przeszukiwać forum, zamieszczam info również tu:

Tych, którzy mają ochotę pograć sobie w jakieś modyfikacje, lecz ze względu na puste serwery nie mogą
doznać tej przyjemności, w imieniu RO German Community & klanu [PzDF] zapraszam na “Mod-Fightnights”.
Carpathian Crosses – każdy czwartek, godzina 20:30
IP serwera: 194.60.68.72:7757
Darkest Hour – każdy poniedziałek, godzina 20:30
IP serwera: 78.143.25.218:7757
Mare Nostrum – każda środa, godzina 20:30
IP serwera: 194.60.68.71:7757
Dla wszystkich graczy dostępny jest serwer TeamSpeak (raczej po Polsku nie bedo godać).
Jeżeli już ktoś znający zachodnie języki lub chcący tak se posłuchać – IP: 78.143.25.47:8767
MOD – Fightnights

Tych, którzy mają ochotę pograć sobie w jakieś modyfikacje, lecz ze względu na puste serwery nie mogą
doznać tej przyjemności, w imieniu RO German Community & klanu [PzDF] zapraszam na “Mod-Fightnights”.
Carpathian Crosses – każdy czwartek, godzina 20:30
IP serwera: 194.60.68.72:7757
Darkest Hour – każdy poniedziałek, godzina 20:30
IP serwera: 78.143.25.218:7757
Mare Nostrum – każda środa, godzina 20:30
IP serwera: 194.60.68.71:7757
Dla wszystkich graczy dostępny jest serwer TeamSpeak (raczej po Polsku nie bedo godać).
Jeżeli już ktoś znający zachodnie języki lub chcący tak se posłuchać – IP: 78.143.25.47:8767
Revenge of the Turul – first video
RedOrchestra.pl

