Google+ RedOrchestra.pl | Oficjalna fanowska strona gier serii RedOrchestra | Strona 91

Przedsmak przed SIEGE

30 września 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Już jutro rozpoczynają się SIEGE 2010, którego gościem specjalnym oraz jednym z głównym sponsorów jest Tripwire Interactive. Na targach zostaną zaprezentowane produkty studia: Killing Floor, The Ball (TWI jest wydawcą) oraz oczywiście Heroes Of Stalingrad. Na pobudzenie apetytu plakat Tripwire.

Co nowego w Revenge of the Turul?

20 września 2010 Wiadomość z RO.pl Artykuły

Otrzymałem hasło oraz zgodę od samego szefa projektu na cyknięcie kilku fotek i dodanie ich do wiadomości.

Polatałem (i to dosłownie) trochę po mapach i tak oto w wasze ręce składam tych kilka screenów.

Oprócz nowych broni takich jak:

FEG 37M Pistol,

35M Mannlicher,

– snajperskie 35M Rifle,

– szturmowe 39M i 43M Kiraly SMG,

31M Machine Gun

– oraz granatów Vacsey 36M Hand Grenade

pojawi się kilka nowych pojazdów pancernych:

– Csaba

– Nimrod 40M

– Turan 41M

– Turan 43M

– Toldi 38M B40

– Tas


w dwóch wersjach, do przewożenia piechoty i do przewożenia amunicji,

– Tas Roham Loveg


– Hetzer


– SU100

Wszystkich pojazdów będzie dużo więcej tylko niestety cenzura nie pozwala mi na ujawnienie wszystkich niespodzianek.



Pojawi się również coś innego niż tylko nowe kąski dla pancerniaków, coś dla ludzi lubiących wysokości.

Po raz pierwszy w Red Orchestrze być może pojawi się coś oprócz martwych modeli dla fanów lotnictwa.

Piszę być może, ponieważ cenzura nie pozwala mi na to żebym był szybszy niż oficjalna wiadomość od moderów.

Oczywiście gdy tylko twórcy moda w świat puszczą wiadomość o samolotach (które być może się pojawią)

natychmiast o nich co nieco napiszę…

Co nowego w Revenge of the Turul?

20 września 2010 Wiadomość z RO.pl Revenge of the Turul

Wiadomość niestety w trochę okrojonej wersji ponieważ nie mogłem ujawnić pewnych nowości zanim zostaną oficjalnie potwierdzone.

…Zapraszam do artykułu…

Przyjacielski dwumecz z Węgrami.

15 września 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Przypominamy, że już jutro to jest 16.09.2010 spotykamy się na pierwszym meczu z Bratankami na naszym serwerze 87.98.237.193:7857 (tj. zaadaptowanym pod to spotkanie do podstawowego RO naszym serwerze DH).
Rozpoczynamy o godzinie 19:00 i gramy po około godzinie każdą z 2-ch mapek: Basovka-Zhitomir

Kolejny raz spotykamy się (i tutaj zmiana spowodowana sobotnim FN w MareNostrum) w NIEDZIELĘ 19.09.2010 również o 19:00 – mapy: Danzig-KrasnyiOktabr
Nie obowiązują zasady meczów klanowych, zmiany stron i inne sprawy podczas spotkania za porozumieniem stron – spotykamy się by mile spędzić czas a nie reperować Ego ;)

Oczywiście my słyszymy się na naszym TS3!
Założenia są takie, że zaczniemy spotkanie na zamkniętym serwerze i po “rozgrzewce” (kilkanaście minut) ocenimy frekwencję – jeżeli będzie niezadowalająca to się serwer otworzy, jak będzie nas w sam raz to gramy do końca tylko w swoim gronie ;)
Hasło serwera dla początkowej fazy gry: przyjacielski-meccs

Przypominam, że nie jest to mecz w stylu Grunwald albo taki jak ostatnio i obowiązuje przyjacielska atmosfera, wszelkim degeneruchom nasze stanowcze NIE! :D
Żeby wprowadzić Was w odpowiedni klimat taki oto sumujący nasze wspólne dzieje filmik:


P.S.

Otrzymaliśmy nagrany materiał-migawkę z naszych poczynań od Węgrów:

Dzięki Pasas :)

Filmy graczy jako promocja RO…

13 września 2010 Wiadomość z RO.pl Red Orchestra

Filmy fanów/graczy danej gry mogą przebić “studyjne” produkcje twórców czy marketingowców. Śmiała teza? Oto jak sądzę zgodzicie się ze mną dowód:

Niestety 3 lata spóźnienia, ale patrząc na te filmy odnoszę wrażenie, że kompilacja z nich powinna być oficjalnym trailerem gry RedOrchestra na Steamie.
Najlepsze jest to, że autorem jest nasz Rodak (profil YouTube: 5R1D4Y), którego delikatnie pchnąłem w kierunku MareNostrum i “naszych” w tym modzie…możliwe że kolejna jego produkcja będzie dotyczyła właśnie tego.

Nowe video, nowe informacje: Kampania

13 września 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Wraz z pojawianiem się pierwszych informacji n.t. RO2, sztandarowym punktem w nowościach był tryb kampanii. W jednym z video relacji z targów PAX udało nam się znaleźć fragment dotyczący kampanii multiplayer. Z tego co nam wiadomo jest to jedyny ujawniony materiał na ten temat.

Część o kampanii MP zaczyna się w 11 minucie 8 sekundzie




Z materiału video możemy zaobserwować jak działa nowy tryb na sucho ponieważ bitwy są symulowane. Interesującym faktem jest dodanie posiłków jako ważnego czynnika, który może zadecydować czy wojska mają jeszcze siłę atakować czy tylko bronić się (każdy ruch kosztuje posiłki). Po wybraniu przez dowódcę celu, drużyna może zaakceptować jego decyzje lub wybrać inny. Również to co jest do przewidzenia, że mapy będą rozgrywane w obie strony (np. mapa Danzig może być zaatakowana przez Niemców przez co pojawiają się oni na pozycjach Rosjan z oryginalnej mapy).

Na celowniku: Steven – admin RO:Ladder!

13 września 2010 Wiadomość z RO.pl Wywiady i wywiadziki...

Długi czas minął od ostatniego wywiadu na stronie, więc pod ostrzał trafił jeden z adminów RO:Laddera – Steven, dowodzący również jednym z topowych klanów – [f]eu[/f] {Core}.

[RO.PL]: Cześć! Wszyscy znamy RO:Ladder, ale nie znamy ludzi odpowiedzialnych za działanie całej ligi… Czy mógłbyś nam powiedzieć coś o sobie? Jakie jest twoje zadanie na RO:L?
Mam na imię Steven, mam 32 lata i mieszkam w Szkocji. W Red Orchestrę gram od 6 lat. Pracuję jako dostawca oprogramowania dla firmy, która zajmuje się procesowaniem transakcji z kart kredytowych i debetowych.
Moje główne zadania w RO:Ladder to współpraca z innymi adminami, żeby zapewnić bezproblemową zabawę w lidze. Jeśli pojawiają się jakieś spory, problemy, propozycje, staramy się je przedyskutować i podjąć dalsze działania.
Jako admini zajmujemy się też planowaniem i wcielaniem w życie różnych turniejów.

[RO.PL]: RO:Ladder istnieje już kilka lat. Wiemy, że powstał jeszcze za czasów gdy Red Orchestra była modem pod Unreal 2004. Jak to się stało, że powstała liga?
Hmmm… RO:L powstał tak dawno temu, że ledwo pamiętam co się wtedy działo. Z tego co sobie przypominam, było kilka klanów grających w Moda ale nie miały miejsca, gdzie mogłyby ze sobą konkurować.
Wszystko zaczęło się od kilku członków Project Twilight – głównie Worluka i Yankee, z tego co pamiętam, którzy wykonali większą część roboty jak przygotowanie strony, bazy danych, domeny itd. Z tego wykluła się strona której używamy do tej pory. Chłopaki pracowali nad pierwszą stroną ligi, dali nam wspaniałe podstawy do dalszego rozwoju.
Czasami zbieramy wśród klanowiczów dobrowolne datki na utrzymanie strony, ale głównie wszystko działa dzięki grupce zaangażowanych ludzi, którzy opiekują się stroną od strony technicznej i finansowej.
Były też inne ligi wspierające Red Orchestrę, ale nie przetrwały próby czasu. Kluczem do naszego sukcesu było to, że jesteśmy w 100% przeznaczeni dla jednej gry.

[RO.PL]: Masz jakieś najlepsze i najgorsze wspomnienia z ligi?
Z perspektywy społeczności, moje najlepsze wspomnienia związane są z dużymi turniejami które organizowaliśmy. Takie rzeczy wzbudzają podekscytowanie wśród ludzi, szczególnie Nations Cup.
Zazwyczaj w lidze jest kilka dominujących drużyn, jednak przy okazji Mistrzostw Świata wszystko się zmienia. W ostatnich latach mieliśmy kilka epickich walk z udziałem Niemców, Francuzów. Te mecze naprawdę podniecały ludzi!!


Z klanowego punktu widzenia, najmilej wspominam remis z Project Twilight w Modzie i pokonanie 13th/93 w ladderze RO:Ostfront.

Najgorzej wspominam okres, gdy wydało się jak bardzo liga jest zależna od strony internetowej. Bez strony bardzo prawdopodobne staje się, że klany zaczną się rozpadać, a poziom rozgrywek drastycznie spadnie.

Jako klan, najgorsze dni były w czasach Moda. Trzy wyróżniają się najbardziej:

Mecz, w którym zremisowaliśmy z pT, a rewanż był przerażający!

Następnie mecz z niemieckim SSM, gdzie na naszej mapie domowej – Konigsberg – przegraliśmy w 43 sekundy !!!!!!!!! :|

Ostatnie to upokarzająca runda na Kaukasus przeciwko SUOMI. Im mniej wiesz o tym meczu, tym lepiej LOL :)

[RO.PL]: Co sądzisz o obecnym poziomie reprezentowanym przez klany grające w lidze?

Ten rok był jednym z najgorszych dla RO:L z powodu nikłej aktywności. Zaraz po Nowym Roku wyglądało to tak, jakby już żaden klan nie grał meczy…
Na szczęście nadal są klany, które chcą grać do czasu wydania RO2. Jeśli spojrzeć w tym momencie na tabelę, to biorąc pod uwagę fakt, że gra ma ponad cztery lata, liczba spotkań na wrzesień wygląda naprawdę imponująco.
W kwestii umiejętności, Team alc odstaje od reszty ligi. Różnica skilla jest ogromna. Po nich ciężko jest wskazać kolejną mocną drużynę bo składy ciągle się zmieniają.

[RO.PL]: RO Nations Cup 2010 – jeszcze w RO, czy już w betę RO2? Czy zarząd ligi ma w planach jakiś turniej na świętowanie premiery RO2?
Wątpię żeby coś takiego było jeszcze organizowane w ramach RO:Ostfront… Wątpię też, że będzie jakiś turniej po wydaniu RO2, głównie dlatego, że będzie sporo nowych rzeczy do nauki w nowej grze :)

RO.PL]: Jesteś nie tylko adminem ligi, ale także clan leaderem {Core}. Czy ciężko jest pogodzić obowiązki administratora ligi i lidera klanu?
Kilka razy pojawił się konfilkt między racjami admina, a racjami clan leadera… Jednak w takiej sytuacji to pozostali admini podejmują decyzje… Ogólnie system działa tak, ze nigdy nie podejmuję decyzji administratorskich, które bezpośrednio dotyczą mojego klanu… Najlepiej wytłumaczyć to na przykładzie rozgrywania meczy: kiedy gram, kieruję się dobrem klanu, lecz kedy spadają na mnie obowiązki prowadzenia ligi, muszę kierować się dobrem ogólnym.

[RO.PL]: Core i CoreNA są jednym klanem. Jak doszło do powstania CoreNA?
Cóż, w starych dobrych czasach (moda), Core było szczęśliwacami mającymi w składzie Gooseman’a i Rugger’a – obaj z U.S.A. Granie zaczęło zabierać im więcej czasu niż praca. Musieli wybrać – albo gra, albo życie… Nie chcieli opuszczać {Core}, więc zdecydowali sie stworzyć {CoreNA} – amerykańską dywizję {Core}. W ten sposób mogli pozostać częścią “rodziny”.
Były też inne narodowe dywizje, jak na przykład Finlandii, i prawie udało się utworzyć szwedzką, ale to już inna historia…

[RO.PL]: Czy Core jeszcze kiedykolwiek powróci do RO:Ost, czy musimy poczekać aż do RO2, aby znowu zobaczyć tag Core w wynikach meczy?
Bez względnie TAK. Na początku roku klan przeszedł w stan spoczynku… Jak nam się zdawało aż do czasu wydania RO2. Jednak spotkanie klanowe i licznie spożyte trunki szybko zmieniły nasze plany. Dołożylśmy wszelkich starań żeby jeszcze raz powrócić i zagrać kilka ostatnich meczy w RO.
Jednak tym razem odeszliśmy z RO:Ostfront na dobre…

[RO.PL]: Ostatnio do ligi wróciło kilka klanów… Sądzisz, że to tymczasowy objaw aktywności, czy taki stan rzeczy utrzyma się aż do RO2?
Cóż, liczę na to, że beta RO2 wkrótce się pojawi, i mam nadzieję, że większość klanów przerzuci się na nową grę najszybciej jak to możliwe.
Jeśli spojrzeć na to optymistycznie, sądzę, że Ostfront (szczególnie klanowy), skończy się w ciągu najbliższych miesięcy.
Podejrzewam, że ten wzrost aktywności związany jest ze świadomością klanów, że RO:Ost umiera, i chcą się nią jeszcze nacieszyć.

[RO.PL]: Co sądzisz o nowej Red Orchestrze?
Na początku wkurzało mnie, że tak długo musimy czekać na nową grę. Brak nowych informacji i tak dalej… Jednak gdy zobaczyłem ostatnie materiały przygotowane przez TWI zrozumiałem, jak dużym projektem jest Heroes of Stalingrad. Tryb kampanii brzmi interesująco, kilka nowych trybów gry na pewno nada grze smaczku.
Jedyny problem jaki widzę to to, że liga przyzwyczaila się do pracy z małą ilością klanów, wszyscy się znali, a teraz wszystko się zmieni. Czuję, że RO2 spowoduje wysyp nowych klanów, i być może w lidze będzie aktywnie grać nawet 100 drużyn. Wszystko będzie większe!
Przypomina mi to ostatnie dni Moda i premierę RO:Ostfront. Wielkie bum! Wszyscy się dobrze znali, aż tu nagle napłynęło mnóstwo ludzi, którzy nic nie wiedzieli o przeszłości gry. To samo czeka nas teraz.
Bądź co bądź jestem nastawiony pozytywnie do nowej gry mimo, że będzie sporo do nauki. :)

[RO.PL]: A co nam powiesz o polskich klanach które grają / grały w RO:Ladder?
Zawsze otrzymywaliśmy sporo wspracia od strny polskiej społeczności, ale trudno było namówić wszystkie klany do grania w lidze w tym samym czasie. Muszę powiedzieć, że nigdy nie osiągnelibyśmy tak dużej liczby ligowych spotkań, gdyby nie polskie drużyny.
Liczymy na jeszcze więcej w RO2!

[RO.PL]: Masz jakiegoś ulubionego polskiego gracza?
Nikt nie równa się z tobą Coval! ;)

[RO.PL]: Haha! Jaki lizus! Chciałbyś przekazać coś polskiej społeczności RO?
Szykujcie wasze klany na nadejście RO2! :)
Liczymy na wsparcie od waszej społeczności.

[RO.PL]: Dzięki za wywiad i mam nadzieję, że do zobaczenia w RO2 :)
Spoko, też dziękuję i nie mogę się już doczekać nowej RO.

MN-FN Kolejny krótki film o zabijaniu…

12 września 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Kolejny udany wieczór. Serwer został wypełniony do granic i taki stan utrzymywał się nawet dłuższy czas.

Tym razem w grze brało udział 44 graczy i to w większości zdziwionych że MareNostrum jeszcze “żyje”…“Od kiedy ten mod stał się znowu tak popularny” pytano.

Odpowiedź jest prosta:

ODKĄD ZA ORGANIZOWANIE FN WZIĘŁA SIĘ REDORCHESTRA.PL :)

Dla uczczenia tego momentu oczywiście sporządziliśmy krótki (tym razem naprawdę) filmik – o tutaj:

Mierzymy może i wysoko ale na następny raz podnosimy poprzeczkę do 50.
Szkoda tylko, że Carpathian Crosses w tym tygodniu nie wypalił, no ale może następnym razem…

Pierwszy turniej piechotny 1 vs 1

10 września 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Dnia 8 września odbył się pierwszy turniej piechotny pod naszym patronatem. Udział wzięło 8-miu naszych Forumowiczów.
Gra odbywała się na specjalnie w tym celu zmodyfikowanej mapie ro-fullmj, obowiązywała zasada nie używania przyrządów celowniczych broni, a do dyspozycji graczy był karabin powtarzalny i pistolet.
Rozgrywka została podzielona na fazę wstępną-kwalifikacyjną a następnie odbyła się walka o miejsca na “podium”. Schemat wyglądał następująco:


Jak widać na załączonym obrazku miejsca 1-3 odpowiednio zajęli:

1 miejsce: Socom

2 miejsce: Sharik

3 miejsce: Nek0l

Skrótowy reportaż z potyczek możecie zobaczyć na tym filmiku:

Mamy nadzieję że uczestnikom nasz mini turniej się podobał i że nie było to pierwsze i ostatnie takie spotkanie z ro.pl

PAX 2010: Fallen fighters Gameplay wideo

9 września 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Serwis Gametrailers.com opublikował dosłownie kilka minut temu nowy materiał wideo z targów PAX. Tym razem prezes Tripwire – John gibson – zabiera nas na przechadzkę po nowej mapie Fallen Fighters, remaku z pierwszej częsci Red Orchestry Fallen Heroes. Dowiadujemy się również na czym polega tryb gry Territory oraz udoskonalone aspekty walki snajperskiej.




« Starsze wpisy Nowsze wpisy »

Powered by WordPress and NatureFox.