Kolejna garść screenshotów z bety RO 2
No i pojawiły się kolejne screenshoty z bety Red Orchestry 2. Tym razem na łamach serwisu VooDoo Extreme. Jest ich mniej bo tylko 23, ale warto obejrzeć i nacieszyć oczy po długim okresie, w którym nie były publikowane żadne screeny.
Red Orchestra 2 – zdjęcia z bety
Na łamach serwisu csnations.net opublikowano zdjęcia pochodzące z wczorajszych beta testów gry Heroes Of Stalingrad. Embargo prasowe przestało obowiązywać i mamy okazję zobaczyć jedne z pierwszych screenów pochodzących z wersji Beta. Nalezy mieć na uwadze, że materiał nie prezentuje finalnej wersji produktu. Na końcową ocenę grafiki należy poczekać do 14 Września, ponieważ beta nie odsłania wszystkich kart.
Autorem galerii jest Zips – community manager oraz współpracownik firmy Tripwire Interactive.
Nadchodzące Fajtnajty…graficznie :D
…ale najpierw coś co jest świeże i odbyło sie w czwartek (będzie się odbywało cyklicznie w czwartki) czyli:



RotT Beta 2 wydana – czyli “ostatni oddech kaczuchy”
Zapowiadana już jakiś czas temu następna beta RoT ujrzała (po wielu komplikacjach) światło dzienne. Według autorów jest to już niestety zarazem ostatnia odsłona tej modyfikacji, gdyż zespół zamierza skupić się teraz nad tym teatrem działań w RO2, o czym również informowaliśmy wcześniej.
Do najważniejszych zmian w nowej odsłonie możemy zaliczyć poprawienie wielu rażących błędów typu brak udźwiękowienia niektórych animacji (przeładowanie broni), podmiana prawie wszystkich dźwięków broni i pojazdów, rozszerzenie występujących nacji o Finów i jugosłowiańskich partyzantów (chociaż nie w pełnym zakresie tzn. brak jest komend dźwiękowych w tych językach), a także rozbudowa parku maszyn dostępnych w grze.
Nie będę się o tym rozpisywał, gdyż autorzy wyposażyli swój produkt w obszerne “readme” w postaci pdf’ów dla chętnych dostępne po instalacji.
W tym miejscu dochodzimy do sedna sprawy, czyli naszego instalatora który oczywiście dostępny jest tutaj. W dziale ROT do pobrania posiadamy także pliki dla serwerów i redirect’a dla adminów serwerów.
Mod w porównaniu np. do Carpathian Crosses jest żeby nie zabrzmiało to zbyt obraźliwie użyję słowa w języku obcym – foolproof czyli dla leniwych bądź niekompetentnych NIE jest wymagane instalowanie “ręczne” a istnieje możliwość ściągnięcia całości z redirecta (chociaż jest to czasochłonne i bez odpowiednich ustawień w pliku ini konieczne do powtarzania co jakiś okreslony czas, domyślnie co 30 dni).
Żeby ten news nie był zbyt “suchy” zamieszczam poniżej krótka relację z naszego inauguracyjnego i całkowicie niespodziewanego “FajtNajtu”, informując przy okazji że będziemy je odbywać regularnie w KAŻDY czwartek od 20:00.

Revenge of the Turul Beta 2 SERVER Redirect uz2 – FIX
[f]uk[/f] Fixed files that you apply (overwrite) on base big file from here.
[f]pl[/f] Poprawione pliki którymi łatasz całą dużą paczkę z tego miejsca.
Revenge of the Turul Beta 2 SERVER Redirect uz2
[f]uk[/f] UZ2 compressed mod files for server’s redirect. After unpacking please apply a patch from here
[f]pl[/f] Pliki w formacie UZ2 dla serwerowego “redirecta”. Po rozpakowaniu proszę “spaczować” tym plikiem.
Revenge_of_the_Turul_Beta2.1.3_ServerFiles
[f]uk[/f] Just a package for servers in 7z compression.
For launching a Revenge of the Turul Server, oben the RedOrchestra.ini in the System folder of your RO Server.
Look for the [Engine.GameEngine] titel and write below (if you want to activate only several uniforms for special maps, only use the needed lines):
ServerPackages=Gren_1StandardMod
ServerPackages=Gren_2StandardMod
ServerPackages=Gren_3StandardMod
ServerPackages=Gren_4StandardMod
ServerPackages=Gren_5StandardMod
ServerPackages=Partisans_1StandardMod
ServerPackages=Partisans_2StandardMod
ServerPackages=Partisans_3StandardMod
ServerPackages=Partisans_4StandardMod
ServerPackages=Partisans_5StandardMod
ServerPackages=Fin_1StandardMod
ServerPackages=Fin_2StandardMod
ServerPackages=Fin_3StandardMod
ServerPackages=Fin_4StandardMod
ServerPackages=Fin_5StandardMod
ServerPackages=H_1VehCrew2Mod
ServerPackages=H_2VehCrew2Mod
ServerPackages=H_3VehCrew2Mod
ServerPackages=H_4VehCrew2Mod
ServerPackages=H_5VehCrew2Mod
ServerPackages=HUN_1StandardMod
ServerPackages=HUN_1Standard2Mod
ServerPackages=HUN_2StandardMod
ServerPackages=HUN_2Standard2Mod
ServerPackages=HUN_3StandardMod
ServerPackages=HUN_3Standard2Mod
ServerPackages=HUN_4StandardMod
ServerPackages=HUN_4Standard2Mod
ServerPackages=HUN_5StandardMod
ServerPackages=HUN_5Standard2Mod
ServerPackages=EH-M43UniformMod
ServerPackages=G_M43OakCamo1SSMod
ServerPackages=G_M43OakCamo2SSMod
ServerPackages=G_M43OakCamo3SSMod
ServerPackages=G_M43OakCamo4SSMod
ServerPackages=G_M43OakCamo5SSMod
ServerPackages=G_M43Standard1SSMod
ServerPackages=G_M43Standard2SSMod
ServerPackages=G_M43Standard3SSMod
ServerPackages=G_M43Standard4SSMod
ServerPackages=G_M43Standard5SSMod
ServerPackages=GE_M43OakCamo1SSMod
ServerPackages=GE_M43OakCamo2SSMod
ServerPackages=GE_M43OakCamo3SSMod
ServerPackages=GE_M43OakCamo4SSMod
ServerPackages=GE_M43OakCamo5SSMod
ServerPackages=GE_M43Standard1SSMod
ServerPackages=GE_M43Standard2SSMod
ServerPackages=GE_M43Standard3SSMod
ServerPackages=GE_M43Standard4SSMod
[f]pl[/f] Paczka plików dla serwerów w formacie kompresji 7z.
Revenge of the Turul Beta 2.1.3 (client files)
[f]uk[/f] This automatic installer contains safe uninstaller.
After installing mod files merge with RedOrchestra itself, so if you want to play you don’t run it from other “icon” than RO. Search for servers running this mod and join (map files’ prefix is RO-[RT]- )
Check included info in “turul” folder (ReadMe+Credits subfolder) in your red orchestra dir-tree.
[f]pl[/f] Nasza instalka zawiera podprogram deinstalacyjny, który w sposób bezpieczny usunie pliki moda.
Po zainstalowaniu aby zagrać online należy z poziomu RedOrchestry, (żadne odpalanie modu “z ikonki” jak MN albo DH) gdyż mod jest częścią podstawowego RO (taki wielki mutator) połączyć się z serwerem z Revenge Of The Turul w nazwie lub nazwą mapy RO-[RT] jako prefix.
Więcej informacji o modzie i użytych pojazdach w folderze “turul” (podfolder ReadMe+Credits) w drzewie katalogowym red orchestra.
Dwa nowe utwory od Sama Hulicka
Serwis Gamespot przeprowadził rozmowę z kompozytorem muzyki do Red Orchestry 2. Sam Hulick, twórca muzyki do takich gier jak Mass Effect i Mass Effect 2 opowiada o pracy nad ostatnim projektem jakim była Red Orchestra: Heroes of Stalingrad.
Jak była różnica w tworzeniu muzyki do Red Orchestry 2 po pracy nad Mass Effectem? Zmieniłeś swoje podejście?
Tak, to było coś zupełnie innego. Każda gra wymusza inne podejście. Różnią się nie tylko stylami muzycznymi, ale też wzajemnie oddziałującymi na siebie elementami, które są w każdej grze inne. Praca nad tworzeniem muzyki do Red Orchestry 2 zmusiła mnie do zanurzenia się w klasyczne dzieła Rachmaninowa, Czajkowskiego, Chóru Armii Czerwonej, Beethovena, Wagnera oraz innych, aby uzyskać właściwe brzemienie. Mass Effect miał swoje muzyczne odniesienia, ale to była drobnostka w porównaniu z wyzwaniem jakim była Red Orchestra 2 (…)
Z całego wywiadu można się dowiedzieć więcej informacji o Samie. Na jakim instrumencie chciałby umieć grać, jak trafił do branży gier oraz jak widzi przyszłość tworzenia muzyki do gier. Tutaj całość rozmowy oraz dwa, wcześniej nie prezentowane utwory: Not One Step Back oraz Pursuit of Pavlov.
RedOrchestra.pl

