Patch #5
Według autorów:
-
Znacząco poprawiono system VOIP
-
Zoptymalizowano mapę Fallen Fighters
-
Naprawiono niektóre problemy w “Singlu” dotyczące spawnów
-
Różnorakie poprawki eliminujące crashe zarówno dla serwerów jak i klientów
-
Optymalizacja wydajności po stronie klienta
-
Naprawiono wskaźnik uderzenia gdy włączona jest opcja “manual bolting”
RO2 SDK już wkrótce
Dobra informacja dla mapperów! Prezes Tripwire Interactive zapowiedział, że mod tools będzie dostępny już wkrótce. Dzisiaj natomiast chętni mogą zgłosić chęć wypróbowania wersji pre-release. Co należy zrobić? W tym temacie napisać post – proste? Tak, ale warto pamiętać o wymaganiach SDK oraz ograniczeniach wczesnej wersji.
Mod tools RO2 wymaga:
- bardzo szybkiego komputera z czterojajowcem na pokładzie
- 64 bitowego systemu operacyjnego
- 10GB RAM aby móc tworzyć naprawdę duże mapy
- szybkiej karty graficznej zaopatrzonej w również dużo RAMu.
Patch #4
TWI pracuje w pocie czoła aby doszlifować swój produkt i pozbyć się uciążliwych bugów, kolejny patch już do ściągnięcia na platformie Steam!
Changelog:
- Naprawiono zanikający dźwięk podczas zmiany mapy
- Naprawiono różne crash’e serwera oraz klienta gry
- Poprawiono optymalizację
- SP: naprawiono błąd gdy muzyka była grana podwójnie podczas wczytywania z ostatniego punktu
- Dodano możliwość włączenia webadminki z poziomu linii komend. Aby włączyć ją należy dopisać EnableWebAdmin=True. Port możemy ustawić komendą WebAdminPort=
W kolejce do naprawy stoją:
- VOIP
- Statystyki
- Crash’e
- Optymalizacja
Patch #3 wydany!
Bugs Fixes
Naprawiono bug dzięki, któremu gracze mogli się spawnować bez wybrania klasy
Naprawiono bug z automatycznym przeładowaniem podczas używania karabinów
Wprowadzono drobne usprawnienia wydajności
Level/Gameplay Fixes
Pavlov’s House
Dodano ścianę na mapie aby zasłonić widok na spawn alianckich czołgów
Alianci teraz poprawnie prą naprzód gdy przechwytywany jest obiekt Zab`s House
Ochrona sprawnu niemieckiego została obniżona aby zapobiec atakom aliantów wewnątrz Voyentorgu zabijanych przez ochronę spawnu kiedy cel zmieni swoich właścicieli
Commissar’s House
Od teraz alianci maja o 40% więcej posiłków
Przesunięto domyślny spawn aliantów aby znajdował się w linii z Building 81
Przeniesiono jeden z początkowych niemieckich spawnów trochę dalej od obiektu Water Refinery
Zwiększono ochronę spawnu i artylerię dla aliantów
Wprowadzono różne poprawki związane z osłonami
Patch #2 wydany.
Wczoraj wieczorem wypuszczono kolejny patch do gry Red Orchestra 2.
Lista zmian:
- naprawiono unlocki dla posiadaczy wersji DDE oraz RO:O
- naprawiono przeglądarkę serwerów, gdy ta nie odpowiadała po rozłączeniu z gry
- MKB oraz AVT są teraz dostępne tylko dla klasy Assaulta
- poprawiono wydajność dla ustawień Ultra
Kolejny patch został zapowiedziany na poniedziałek.
Red Orchestra 2 – Patch #1
Wypuszczono właśnie poprawkę. Należy uaktualnić serwery, by zachować kompatybilność z klientami.
Poprawka zawiera:
- Łatę na niedziałające odznaczenia i rzeczy do odblokowania (ale: Wydaje się, że wciąż występują przypadki, że odblokowania nie będą widoczne, lecz główna przyczyna, dla której nie działały, została naprawiona. Będziemy kontynuować pracę nad pozostałymi babolami dot. unloków i pospieszymy się z dostarczeniem poprawek).
- Ulepszony framerate, co by nie drygało podczas ostrzału arty.
- Naprawiony bug zapętlenia menu spawnu.
- Wiele poprawek wywalania się gry.
- Zmniejszoną celność botów cekaemistów w pojazdach.
- Dodatek do systemu – serwery ze starą wersją nie powinny się pojawiać na liście serwerów (zatem aktualizujcie, żeby były widoczne dla ludzi)
Dodatkowo możliwy jest już streaming banów z PBBans dla RO2: Bohaterowie Stalingradu. Więcej informacji dostępnych jest tutaj.
Tłumaczenie zrobione przez Wrone.
ROL: Opening Cup!

Mający w swoim dorobku 7 lat doświadczenia roladder.net organizuje turniej Opening Cup z nagrodami.
Czytaj dalej…
Serwery Linuxowskie dla RO2?
Idea jak najbardziej słuszna a wręcz w przypadku TWI oczywista…ale czy jednak?
Okazuje się że nie!
Zapytany znajomy z TWI dlaczego nie ma “binarek” pod Linuxa odpowiada że nie wydali ich…z braku czasu (a nie jak nawet sam podejrzewałem po naciskach np. od firm parających się wynajmowaniem serwerów gry gdzie większość bazuje na serwerach pod “Winde”)
Męczony dalej czy w takim razie wydadzą odpowiada….”tylko jeżeli zauważymy znaczne zainteresowanie”….
Co do przewagi serwerów działających na Linuxie nad Windowsowskimi ludzi “siedzących” w temacie nie muszę przekonywać, dla pozostałej rzeszy nie wiedzących o co “kaman” rozjaśnię – procesy na Linuxie wykonywane są szybciej i stabilniej, a dodatkowo nie płacimy za licencję systemową, którą providerzy serwerów z grami i tak przerzucą na klientów – czyli np. klanowców. Zaniechanie supportu dla Linuxa już wywołało małą falę oburzenia tudzież próśb w RO-świecie odzwierciedloną na oficjalnym forum; doszło nawet do tego że główny admin społeczności niemieckiej RO klarownie wyjaśnił że nie będzie hostował windowsowskich serwerów poprzez co na “straty” narażona jest cała RO-Społeczność naszego zachodniego sąsiada. My również nie uruchomimy całkowicie niezależnych serwerów bez Linuxa…
Dlatego apel:
Każdy posiadający konto na oficjalnym forum RO:HoS proszony jest o dodanie postu na “tak dla Linuxa” w tym temacie: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=59221 lub nawet w ankiecie na naszym Forum
HD release trailer wydany!
Oczekując na odblokowanie gry na steam zachęcam do obejrzenia nowego trailera gry.
Pre-Load rozpoczęty!
Steam udostępnił pliki Red Orchestra 2 – posiadacze zakupionej gry mogą już pobrać HoS na swój dysk twardy i czekać tylko na zielone światło w godzinie premiery.
ps. gra waży niespełna 8GB.
RedOrchestra.pl
