Author Topic: Tygrys  (Read 54140 times)

pastor44

  • Guest
Tygrys
« Reply #30 on: 09 November 2006, 22:51:17 »
Dla mnie rowniez walki pancerne pozostawiają lekki niesmak...niestety, a tak dobrze sie zapowiadało...
i co najgorsze wyglada no to ze sie nic w tej sferze nie zmieni :( ...
A co do sprzeczek pod katem realizmu zapraszam do gry Combat Mission:Barbarossa to Berlin
w której mozna porównac pancerne potwory w prawdziwej walce...
Nie rozumiem dlaczego w RO nie dali penetracji  pancerza przez pocisk który by
zabijał/ranił załogę...i przy takiej penetracji mozna by dodac cos w rodzaju szoku dla
załogi...bo jak na czas obecny to albo są to ataki z zasadzki (mapy typu Orel,BlackDJ)
lub żenująca wymiana strzałów i oczekiwanie kto pierwszy wybuchnie... :(

NiKuTa

  • Guest
Tygrys
« Reply #31 on: 09 November 2006, 23:51:29 »
Ano, co fakt to fakt. W RO jest duzy niesmak jeśłi chodzi o walki pancerne. Moze kiedyś w RO mody poprawią cosik w tej sprawie. Co najgorsze nie ma gier pancernych z II WŚ. Ostatnią był panzer elite ale nie moge tego uruchomić na multipla.

AC| AdRain

  • Guest
Tygrys
« Reply #32 on: 10 November 2006, 06:04:34 »
Nikuta no właśnie... sam mówisz że ruskie waliły  ze wszystkich stron i nie mogli rozwalić Tygrysów.. a w grze... z 1km i to 76... po prostu bosko, btw... pocisk nie musiał się odbić, mógł ekslpodować na pancerzu.. ale b.rzadko to robią... poza tym pocisk leciał już chyba uzbrojony jeżeli dobrze kojarze.. więc po stycznością z czym kolwiek powinien wybuchać.. a od kanciatego tygrysa to tym bardziej.. oczywiscie nie mowie zeby go ranił... ale np. ogłsuzenie załogi było by ciekawe w sumie dobry pomysł pastor ;D

pastor44

  • Guest
Tygrys
« Reply #33 on: 10 November 2006, 18:03:35 »
Zgodzę sie w zupełnosci nad wyzszoscia IS'a-2 ale Teciaki gromiące Tygrysa pozostawiają
tylko w głowie złość, frustrację i smutek...I wlasnie co najgorsze to nie ma jak wspomnial Nikuta
zadnego symulatora czolgu w okresie II wojny...
 Aha i jeszcze Nikuta co do Multiplayer'a w Panzer Elite to nalezy miec najnowszy patch
niestety jesli masz wersję polską to po tym patchu bedziesz miał krzaki zamiast napisów
poniewaz patch jest tylko do angielskiej wersji gry...
Ale szczerze mogę polecic PE + mod Ostpak=poprawiona grafika,realizm,masę nowych czołgów,
ciekawe kampanie (w tym początek wojny '39 gdy dowodzimy niemieckim plutonem czołgów
i mozemy spotkać nawet 7TP!)

sprinterPL

  • Guest
Tygrys
« Reply #34 on: 25 December 2006, 12:58:01 »
Pastor44 nie badz taki pewny wyzszosci Isa2 nad tygrysem na korzysc is2 przemawia wieksza manewrowosc i predkosc niezly pancerz przod 90-120 mm lecz jakosc ruskiej stali przez cala wojne byla bardzo niska wiec nie da sie tego porownywac do 100mm w tygrysie.Nikt nie zauwarzyl ze taki is2 mial jeden powazny problem otoz armata wywodzila sie z armat polowych co wiecej jest przerobka haubicy nie oferuje wiec zbyt plaskiego toru lotu pocisku(choc ruski zaklinaja sie ze parametry tej armaty zblizone byly do 88 )do tego bardzo mierne przyrzady celownicze wiec ciezko jest w cos trafic na dalsze odleglosci zwlaszcza 1 strzalem i tu dochodze do sedna wiecie ze is2 mial rozdzielne ladowanie????? najpierw ladujesz pocisk a pozniej ladunek miotajacy szybkostrzelnosc jaka oferuje takie rozwiazanie jest niewielka zapas pociskow to okolo 20 sztuk naprawde niewiele jesli wezmiesz pod uwage ze zawsze czolg zabieral kilka odlamkowych na piechote.A gra jak to gra pojazdy sa wywazone is2 strzela tak samo szybko jak tiger i tak samo celnie pociski z isa2 lataja tak samo plasko jak z 88 tygrysa rozwiazanie jest proste jesli gra bylaby naprawde realistyczna byla by niezbyt grywalna dla czerwonych nikt nie lubi nie miec szans a jedyna szansa to 2 razy wiecej sił po ruskiej stronie.Panowie poczytajcie wiecej tygrysow zostolo zniszczonych przez wlasne zalogi z powodu awarii, braku paliwa i amunicji i przez lotnictwo i artylerie jak przez inne czolgi zwlaszcza ruskie.Na kazdym froncie okrzyk tiger powodowal strach i przerazenie u zalog pancernych aliantow inna sprawa ze dla przerazonego czlowieka pzkw4 to tez tiger.Zawsze kilka tygrysow na otwartym terenie dziesiatkowalo t34 z duzych odleglosci nie dajac szans zblizyc sie ich zaloga na odleglosc skutecznego ognia.

Dziki_Koziol

  • Guest
Tygrys
« Reply #35 on: 26 December 2006, 13:53:17 »

pyra.pl

  • Guest
Tygrys
« Reply #36 on: 29 December 2006, 21:33:57 »
Tygrysy miały tę wade (w grze też występuje ) że baaardzo wolno obracały wierzyczke, szybko przeciwnicy się o tym zwiedzieli i na wszystkich frontach atakowano w kilka maszyn 1 tygrysa. Czołgi dzielą się na kilka rodzajów, o przydatności ( tzw. najlepszości) czołgu świadczy to gdzie i kiedy możemy go użyć, ISa nie wyślemy na bagna i teren podmokły itp, itd.. Nie ma najlepszego na świecie czołgu i basta, są tylko lepsze lub gorsze tereny walki.

pastor44

  • Guest
Tygrys
« Reply #37 on: 30 December 2006, 10:53:12 »
W moich powyrzszych postach chodziło mi o wyzszosć IS2 wyłącznie w grze RO.
 Oba czołgi mają swoje dobre jak i złe strony
ale na bagna i teren podmokły Is'a jaki i Tygrysa :D bym nie wysłał...
Chociaz w grze CMBB lubię bardziej Is'y-2 są przynajmniej dla Mnie praktyczniejsze od Tigerów:)

Tomciaz_PL

  • Guest
Tygrys
« Reply #38 on: 30 December 2006, 13:12:52 »
Ale IS-a chyba byłoby łatwiej wyciągnąć z błota niż Tigera (już wyjaśniam dlaczego). Zobaczcie na układ kół jezdnych Tygrysa - zazębiają się w wyniku czego stawiają większy opór. A co jeżeli dorzucimy do tego mróz? Pozostaje tylko jedno: Leave wehicle :P. U IS-a ten problem nie istnieje. BTW - kto z Was zna opis strzelań próbnych IS-a na poligonie pod Kubinką? I co on zrobił z Panterą :D. :yes

Czarny_[FH]_pl.

  • Guest
Tygrys
« Reply #39 on: 02 January 2007, 21:56:14 »
A ja uwazam ze tygrysek w RO jest jednym z najsilniejszych czolgow.Fakt trzeba go odpowiednio ujarzmic ale pozniej to juz tylko sama przyjemnosc rzadzic nim na polu bitwy.Odpowiednia pozycja i kat!!!! co jest bardzo wazne ze wzgledu plaskich jego powierzchni ,praktycznie czyni z niego mobilny bunkier musi wtedy uwazac praktycznie na stalina 2 co by bylo zgodne z historia:)Oczywiscie mowimy tu o frontalnym zderzeniu pomijajc flanki bo wtedy to i SU-76 jest najbardziej zabojcza bronia ze wzgledu na szybkostzrelnosc:)

P4st4

  • Guest
Tygrys
« Reply #40 on: 07 March 2007, 14:40:17 »
Ja bym się najbardziej ucieszył jakby z kolejnym patchem dołączyli jeszcze jakieś pojazdy, ot chociażby Ferdinanda lub Jagdpanther :-) A tu link do całkiej fajnej stronki o czołgach (bardzo ogólnie traktuje w temacie ale można poczytać) -> http://klub.chip.pl/krzemek/index.html

Tomciaz_PL

  • Guest
Tygrys
« Reply #41 on: 07 March 2007, 14:48:00 »
Ja chcę KW-2 i SU-85. W końcu trzeba zrównoważyć siły, nie?

-=:Vampir:=-

  • Guest
Tygrys
« Reply #42 on: 06 May 2007, 16:55:42 »
Dla mnie tygrysek jest pułapką dla załogi oczywiście jeśli chodzi o gre:P bo w relu t-eciaki srały na ich widok;) no chyba, że była jakaś zorganizowana grupka złożona z więcej niż 1 czołgów co już tutaj ktoś powiedział.
A wracając do gry to w tygrysku obrót wieży jest śmiercionośny dla załogi:P (wiadomo że w realu tygrysy miały taktykę "strzel i uciekaj" dzięki czemu siały popłoch i dopiero kiedy walki przeniosły się do miast i małych pól alianci się odgryzali, ale gra ma za małe mapy) żeby ustrzelic piechote z faustem chocby z mg to już nie ma się praktycznie szans, a działo też zawsze mnie przyprawiało o wściekłośc bo nie było w stanie ubic chocby SU-76 i jeśli o mnie chodzi od tygysa trzymam się w grze z daleka, no chyba że jestem w ruskich to inna sprawa:P Oczywiście najbardziej uniwersalnym czołgiem w grze jest Panterka do której zawsze pchają się wszyscy a to zpowodu doskonałego działa, obrotu
Apropo maszynką którą chciałbym pojeździc w RO to niemieckie działa smobieżne różnej maści ale najbardziej to Jagdtaiger i Bishop:) a jeśli o ruskich chodzi to SU-(z kalibrami od 122mm) i to cudo:) http://klub.chip.pl/chudym/xxs/t-35-35d2.jpg (T-35) albo też SMK

Dziki_Koziol

  • Guest
Tygrys
« Reply #43 on: 12 May 2007, 19:07:13 »
Bishop? LOL Toż to klocek straszliwy...

NiKuTa

  • Guest
Tygrys
« Reply #44 on: 15 May 2007, 03:13:08 »
Bishop to chyba angielskie badziwie :), nie czytałem aby ruskei to mieli.
Powracając do tematu IS-2 i ruskiego gówna :]. Wady ruskich czołgów były straszne. Jakośc stali, układy optyczne, ruskie mieli nawet bardza słaba jakość prochu, co zmniejszało znacznie możliwości broni - każdej broni. Amerykance po II wojnie swiatowej testowali T-34 i powiedzieli ze jakość skrzyni biegów jest tak fatalna ze u nich ten czołg nie wszedł by do produkcji z tego powodu.
A Tygrys dzięki temu układowni jezdnemu jaki miał, był bardzo stabilną platforma strzelecką. Poza tym obrót wierzy był uzależniony od obrotów silnika, czym szybciej silnik pracował tym szybciej się obracała wierza.
Legenda tygrysa jest naprawdę świetna, tworzyło ją przeszło 75-100, które niemcy posiadali sprawnych na frontach. Tygrysy czesto były posyłane tam gdzie niemcy mieli problem. Koleją przewozili je na inne odcinki frontu i wchodziły do walki i znów były potem przewożone na inny odcinek Aha z tego co wyczytał w ksiazkach, Tygrysy miał zabronione wjazdy i walki w miastach bo były za cenne a w mieście łatwo czołg ubić.