Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 112217 times)

pol77

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #15 on: 04 April 2011, 14:06:13 »
Ro2 pewnie kupie z ciekawości i dlatego,że czasami lubię zwyczajnie w świecie sobie ponapier.... :D bo o ile w RO po pół godzinie gry mogę powiedzieć,że sobie postrzelałem o tyle w ArmA czuje się niedosyt :(

@Apos mod o którym mowa zmienia ok 90% dźwięków w grze(nadal jest rozwijany) i nie są to tylko bronie na dodatek można go w dowolny sposób skonfigurować ponieważ jest rozbity na poszczególne pliki, a nie tak jak większość ma jeden wspólny do wszystkiego co zmienia. Pojęcia nie mam o modowaniu i skryptach, ale może wystarczy wyciągnąć jakiś plik, który Tobie akurat pasuje do danej broni i zmienić nazwę klasy broni na tą z UKF, ale czy to zadziała sam musisz sprawdzić. Jak już wspomniałeś mody można miksować i do JSRS można dodać to http://www.armaholic.com/page.php?id=12028 tylko ja nigdy nie używałem CSM2 i nie wiem czy też ma echo po wystrzale dający efekt dźwięku przestrzennego. Sam mam u siebie mixa główny to JSRS do cobry używam pliku z HIFI ,a do skrzydeł tego http://www.armaholic.com/page.php?id=9191 :)

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #16 on: 04 April 2011, 15:18:06 »
Spoko spoko, dam radę! Wczoraj nie zdąrzyłem pozamieniać plików i wszystkiego przetestować ponieważ musiałem być wcześniej na odprawie dla NCO. W tygodniu na spokojnie sprawdzę co z tym można zrobić.

Wpadłem ostatnio na takie coś na armaholicu. Efekt echa z M249 jest całkiem całkiem :)

ps. kilka screenów z wczoraj









Sorry za brak screenów z właściwej bitwy, ale podczas walki nie ma czasu na robienie zdjęć :P

Placóś

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #17 on: 05 April 2011, 16:35:52 »
Ale szpan

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
ArmA II + Mody
« Reply #18 on: 05 April 2011, 18:17:42 »
Gra, czy że się chwalą w co grają?
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Offline Rozumny(PL)

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 393
  • Honor: +10/-0
    • View Profile
ArmA II + Mody
« Reply #19 on: 05 April 2011, 18:39:13 »
Onanizm nad anglosaskimi wojskami!
"Każdy pocisk jeden Niemiec!"

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
ArmA II + Mody
« Reply #20 on: 05 April 2011, 19:28:51 »
O O Sapiens wspominałeś ten wątek tutaj:



;>

Radzisław

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #21 on: 05 April 2011, 22:05:03 »
Quote
BartBear_[PL] :
O O Sapiens wspominałeś ten wątek tutaj:



;>
 
 
 O Boższeee :-)

pol77

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #22 on: 09 April 2011, 09:10:46 »
@Apos ten system jest podobny do HARCP, gdzie echo zmienia się w zależności od tego czy strzelasz na otwartej przestrzeni w lesie czy zamkniętym pomieszczeniu, ale niestety gryzie sie z JSRS:(. Przyznam że ten też wygląda ciekawie i mam nadzieję, że bedzie bardziej przyjazny dla innych modów. BTW ta skóra na huey-u jest waszej roboty?

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
ArmA II + Mody
« Reply #23 on: 09 April 2011, 09:17:24 »
A panowie co myślicie o Steel Fury? Gram ostatnio i mi się podoba. Szczególnie na trudnym poziomie:yes
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #24 on: 09 April 2011, 16:08:36 »
Quote
pol77 :
@Apos ten system jest podobny do HARCP, gdzie echo zmienia się w zależności od tego czy strzelasz na otwartej przestrzeni w lesie czy zamkniętym pomieszczeniu, ale niestety gryzie sie z JSRS:(. Przyznam że ten też wygląda ciekawie i mam nadzieję, że bedzie bardziej przyjazny dla innych modów. BTW ta skóra na huey-u jest waszej roboty?


Interesujące - muszę potestować te mody dźwiękowe. Ostatnio sprawdzałem WarFX'a jak gryzie się z ACE i summa summarum połączenie tych obu daje najlepszy efekt (ACE narzuca swoje tracery, które imho są lepsze).

Tak, to robota chłopaków z 16AA. Piloci stwierdzili, że chcą mieć takie na jakich faktycznie latali i zrobili własne skiny :)

@Haratacz, bardzo mało grałem w Steel Fury i już nie pamiętam czemu. Jakieś problemy musiałem mieć z grą. Natomiast pograłem trochę więcej w T-34 vs Tiger i tutaj pomimo wielu wielu bugów było znośnie.

Ah dla zainteresowanych, do ArmA 2 powstaje taki oto mod:



















na RO:O się nie udało a tu proszę :)

jest też addon dodający współczesne wojsko polskie

pol77

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #25 on: 09 April 2011, 17:16:59 »
Słyszałem że robili to juz do jedynki, ale wyszła ArmA2 i wskrzesili ten projekt. Ciekawi mnie czy zrobia nową mapę czy tylko przerobią Chernogorsk ( fota nr 8 )

IgraSov

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #26 on: 11 April 2011, 13:31:26 »
Nooo brawo! W końcu wirtualny Wrzesień '39 !:yes
Jakoś nie mogłem się dotychczas zdecydować ale właśnie zamówiłem Arme II na allegro...:p

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #27 on: 11 April 2011, 16:45:02 »
@pol77 niestety tak dobrze się nie orientuję w temacie. Ważne że osoby które robią moda mają do tego chęci, co widać po zdjęciach :)

Quote
IgraSov :
Nooo brawo! W końcu wirtualny Wrzesień '39 !:yes
Jakoś nie mogłem się dotychczas zdecydować ale właśnie zamówiłem Arme II na allegro...:p


IgraSoV do pełni szczęścia potrzebujesz dodatku Operation Arrowhead. Kosztuje grosze, a jest BARDZO zalecane mieć oba. Radzę również olać kampanie single player tylko przejść treningi i poszukać dobrego community do wspólnego grania online :)
Wczoraj grałem tzw. Joint Opsa, który polega na wykonywaniu misji przez dwie (lub więcej) jednostki jednocześnie. W około 40-50 graczy (2 plutony piechoty i 1 skrzydło lotnicze) prowadziliśmy manewry mające na celu zatrzymaniu ofensywy wroga (~200-300 AI) na sojusznicze lotnisko wojskowe. Emocje jakich nie mało i na pewno bitew takiego formatu nie uświadczymy w RO2. I wszystko realistyczne, tymsamym przyjemne i wciągające do granic możliwości :) W tygodniu wrzucę filmik ze zdarzenia jak znajdę czas na obrókę materiału video.

Gdybyś był zainteresowany to pisz na steamie.

IgraSov

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #28 on: 11 April 2011, 17:48:29 »
Apropopos Września '39 znalazłem jeszcze to:
















Radzisław

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #29 on: 11 April 2011, 18:05:36 »
Jak to się dzieje,że przed wojną mając 20 lat niepodległości(po 100 latach nieobecności),równocześnie trudności gospodarczych,zniszczeń wojennych.Polskę stać było,na produkcję swoich pojazdów.Jak na owe czasy bardzo dobrych.Dziś mając podobną sytuację,wręcz nawet lepszą.Dziadujemy,jak te dziady cholerne :con .Odnośnie prac na modem.Jestem na Wielki TAK.Mam nadzieję że moda wypuszczą.Bo modele robią wrażenie.Zauważyłem też, na fotosiku z barykadą.Szyldy sklepów:love,to tworzy naprawdę dobry klimat.Ja trzymam KCIUKI.