Author Topic: Wybór celów dla LKM  (Read 25464 times)

Robson

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #15 on: 30 August 2006, 15:03:44 »
Z DP ustrzelić kogoś z pozycji stojącej trudno nie jest :P o ile ten "ktoś" jest max 2m od nas :D

l()rd Chick3n.pL

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #16 on: 30 August 2006, 20:28:33 »
a tu bym polemizował, jeżeli "ktoś" ma broń wycelowaną w ciebie, a ty jesz cze DP nie rozstawiłeś

pasqdnick

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #17 on: 30 August 2006, 20:46:31 »
Witam. Nie wiem może było ale dopiero co się zarejestrowałem na forum.
http://www.metacafe.com/watch/223656/weapons/
Zwróćcie uwagę jak kolesiowi MG42 odjechał gdy go dobrze nie ustabilizował, do ramiena nie przycisnął. To tyle a propos strzelania z KMu z biodra.
Jak dla mnie KMy to nieco porażka. Puścisz serię i stajesz się głównym celem dla każdego :/

Robson

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #18 on: 30 August 2006, 21:03:30 »
Quote
l()rd Chick3n.pL :
a tu bym polemizował, jeżeli "ktoś" ma broń wycelowaną w ciebie, a ty jesz cze DP nie rozstawiłeś

Etam, malo to razy rozwalilem kogoś jak szedł po schodach, a ja na stojąco z DPdo niego :D

AC| AdRain

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #19 on: 30 August 2006, 21:35:52 »
ludzie z DP się b.łatwo strzela bez celowania.. ile razy ostrzeliwywałem klienta bez rzozstawionego DP.. a on sie gubił wiecie dlaczego? bo po prostu klientowi cały obraz się rozmazuje... i ma ogromne problemy z wycelowaniem.. poza tym mg34 jest b.dobre bo można strzelać bez rozstawiania :)

lord cziken ... -.- może mnie zastrzelisz bo drzwi się drzwi zatrzasnęły?

Robson

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #20 on: 30 August 2006, 22:02:33 »
AdRain co do rozmazywania ekranu :P to się mylisz, bo ja np mam to wyłączone  :D :D

AC| AdRain

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #21 on: 30 August 2006, 22:27:34 »
to oszukujesz cziterze jeden :PP (joke) ale wielu trve graczy nie ma ;)

krv[PL]

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #22 on: 30 August 2006, 22:42:32 »
Quote
pasqdnick :
Witam. Nie wiem może było ale dopiero co się zarejestrowałem na forum.
http://www.metacafe.com/watch/223656/weapons/
Zwróćcie uwagę jak kolesiowi MG42 odjechał gdy go dobrze nie ustabilizował, do ramiena nie przycisnął. To tyle a propos strzelania z KMu z biodra.
Jak dla mnie KMy to nieco porażka. Puścisz serię i stajesz się głównym celem dla każdego :/


mg34 :D

trawiator

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #23 on: 30 August 2006, 23:05:07 »
&mode=related&search=

tu jest o mg42

pasqdnick

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #24 on: 31 August 2006, 00:36:01 »
No racja racja. Aż takim fanatykiem nie jestem żeby jeden od drugiego na pierwszy rzut oka odróżnić :p

thebil

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #25 on: 31 August 2006, 00:40:37 »
&mode=related&search=

Dodam, że to jest mg42, które ponoć jest za ciężkie w grze, żeby z niego walić bez rozstawienia."To tyle a propos strzelania z KMu z biodra." ^^

pasqdnick

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #26 on: 31 August 2006, 00:55:12 »
Quote
thebil :
&mode=related&search=

Dodam, że to jest mg42, które ponoć jest za ciężkie w grze, żeby z niego walić bez rozstawienia."To tyle a propos strzelania z KMu z biodra." ^^

Widać że kolega chyba nigdy z niczego chyba nie strzelał. Ten koleś nie trafiai w sylwetkę oddaloną o 15m.Ten filmik właśnie potwierdza że nie da się skutecznie strzelać z KMu z biodra  :D Jak cel jest do 5m od ciebie to i owszem. Ale nie dalej.

&mode=related&search=
Na tym filmiku widać jak koleś idzie i strzela z MG3 co prawda. W oddali widać cele sylwetkowe. Zobacz gdzie one są i gdzie pociski lecą. Wszędzie tylko nie w okolice celów.

thebil

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #27 on: 31 August 2006, 01:22:44 »
Kolega zdecydowanie nigdy z niczego nie strzelał, bo ma dopiero 17 lat ;p

Widziałeś ten filmik w całości, że wiesz w co koles trafiał? Mi tam nie pokazuje bezczelnie koncówki z tarczą :P.
A co do filmiku twojego, to wiesz, mam ciagle 'loading' tam :D.

W ogóle smieszy mnie w tej grze, że nie mozna strzelać z kazdej broni bez rozstawienia. Ja tam np. nie szczypałbym się z takim PTRD jakby doszło do sytuacji close combat, to bym walił z biodra. Fakt, że może by mi ręce połamało, ale nie bałbym się, w koncu lepsze to niż smierć :D.

Zdzira

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #28 on: 31 August 2006, 03:13:07 »
Quote
l()rd Chick3n.pL :
Quote

 Zdzira:

Quote
AC| AdRain :
prezes.. nie popisuj się bo to nie ma różnicy prawde mówiąc w instrukcji pisze LKM gdiześ tam pisze RKM ;/ a gdzieś indziej CKM :D a wiesz dlaczego? bo np DP nie jest LKM-em nikt nie strzelał z niego na stojąco bo się nie dało w ogóle tak samo z mg34 do którego obsługi przydzielano 2 chłopa i to niby był LKM? albo RKM?


Ja strzelałem z DP na stojąco a nawet podskakująć jeśli ktoś bardzo chce moge nawet udowodnić :)



powodzenia jak kogoś ustrzeliłeś:), nie strzelało sie skacząc bo  byś leżał na ziemi w przyspieszonym tempie, a już  na pewno niczego sensownego nie trafił



A zdziwiłbyś się w Battlefield 1942 frag rate miałem bardzo dobry z DP :D i heady wchodziły nawet w podskokach ;)

 w realu nie widziałem tej broni na oczy....

MG42 miałem okazje sobie postrzelać na "sucho"
ale i tak najwieksze wrażenie na mnie pozostawił modyfikowany K98 + scope....

btw MG42 -
&mode=related&search= full auto

PrezesOi

  • Guest
Wybór celów dla LKM
« Reply #29 on: 31 August 2006, 08:15:50 »
jedna rzecz, jezeli chodzi o real (w RO w ograniczonym stopniu tez to sie sprawdza) - za duzy nacisk tutaj kladziecie na TRAFIANIE z tego KM. oczywiscie jak sie strzela to po to zeby trafiac wroga, ale podstawowym celem jest takie przygniecenie ogniem przeciwnika , zeby ostatnia rzecza jak bedzie probowal robic to cos sensownego typu obrona, atak, czy ogolnie wychylanie sie. wtedy atakuje/wycofuje sie reszta oddzialu.
jak to dziala w RO na freeplayu?
-cos takiego jak uzywanie rkm do przygniecenia przeciwnika nie istnieje- po pierwsze ze wzgledu na engine -niewygoda rozstawiania rkm w wybranych pozycjach, male magazynki, a zwlaszcza to, ze to tylko gra, efekt psychologiczny walacego seriami rkmu wroga w grze nie istnieje, kazdy wie ze nawet jak zginie rzucajac w rkm granat, to za 15 sekund sie odrodzi.
-po wystrzeleniu krotkiej nawet serii, laserowe smugacze (przesadzone wg mnie) sa jak wielki neon "Tu jestem", i zycie kaemisty sie konczy, gdyz RO faworyzuje (moze i dobrze) dobrych riflemanow.