Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - morticore

Pages: [1]
1
Hyde Park / Noc Muzeów Warszawa
« on: 16 May 2014, 09:15:24 »
Wybiera się ktoś ze stolicy do Muzeum Wojska Polskiego w sobotnią noc?

2
Między nami żołnierzami / Najazd cheaterów
« on: 12 May 2014, 10:42:34 »
Słyszałem, że ostatnio pojawiła się spora grupa psująca ludziom grę:
Najpierw infinite arty hack:

a teraz zabijanie bagnetem na odległość:

W weekend mało grałem (bo mnie Bioshock Infinite wessał), więcna własne oczy tego nie doświadczyłem. Pytam się was jak sprawa się ma. Oczywiście problem nie dotyczy serwerów z adminem zawsze pod ręką (jak np 40-1)

3
Dziwię się, że nie mamy jeszcze tematu o tym modzie, który modyfikuje wiele aspektów gry.
Już wkrótce premiera wersji 1.1 a w niej:

2m44s

Jeśli ktoś nie jest w temacie to ten modzik zmienia także balistykę broni, dodaje nowe dźwięki i mundury. Trzeba tylko czekać na wydanie wersji zgodniej z grą po ostatnim patchu i znaleźć specjalny serwer  ;)
--------
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=92324
http://steamcommunity.com/groups/dibblersmod

4
Dzisiaj znalazłem w sieci klip z muzyką do filmu dokumentalnego (dramat historyczny non-fiction ) Bartosza Kowalskiego Powstanie Warszawskie stworzonego z odrestaurowanych cyfrowo materiałów filmowych z powstania ukazujących je oczami uczestników.

Ogromny ładunek emocjonalny, coś pięknego!

Jakby ktoś nie słyszał o projekcie to zapraszam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_Warszawskie_%28film%29

5
Hyde Park / Marsz Niepodległości
« on: 09 November 2013, 17:28:05 »
Wybiera się ktoś?

6
Hyde Park / Nowy Humble Bundle: WB Games
« on: 05 November 2013, 23:36:06 »
FEAR 2 - dobry FPS moim zdaniem
FEAR 3
Batman Arkham Asylum Goty
Władca Pierścieni Wojna na Połnocy za 1$

Batman Arkham City Goty(!)
i Scribblenauts za średnią (4,38 USD)
https://www.humblebundle.com/ Kiedy ja to ogram? :)

7
Broń / Trening dla PTRS
« on: 21 September 2013, 20:32:14 »
Czytając między wierszami forum TWI znalazłem sposób jak można w łatwy sposób potrenować sobie strzelanie z rusznicy do czołgów. Mianowicie:
1) otwieramy sobie dowolną mapę przez Workshopa lub konsolę (open TE-Fallenfighters...), raczej bez botów
2) wpisujemy kod na wszystkie bronie (allweapons) lub wszystkie bronie i nielimitowana amunicję  ;D (loaded)
3) wrzucamy na mapę w pełni funkcjonalny czołg, z wyłączonym AI (spawnT34ranged lub spawnpanzerranged ). Teraz możemy się pobawić  8)

Bardzo fajną opcją jest rysownie linii balistycznych oraz pojawiające się komunikaty o uszkodzeniach. Można tez bardzo szybko zobaczyć jak Panzerbuchse masakruje Panzera IV (co czasem można zobaczyć online i jest wtedy nie fajnie), zaś PTRS nie jest wstanie uszkodzić lakieru Teciakowi (tak powinno być). Jest też komenda spawnmultipletanks, ale po ustawieniu na mapie całej dywizji pancernej mój pecet zwolnił, nie wyświetlane są też dodatkowe informacje.

Możemy także wczytać mapę z... Rising Storm

W plikach gry jest japoński granat przeciwpancerny Type 3, całkiem fajny (subiektywnie ma dalszy zasięg niż niemiecki i sowiecki odpowiednik).



Użycie na czołgu miotacza ognia wywala grę. Żeby zrobić trololo crashloga wysłałem  ;D
Mam nadzieje, że temat was zaciekawił oraz przyda się osobom, które chcą poznać tajniki obsługi karabinu ppanc.  Instytut Rozwoju Uzbrojenia poleca się na przyszłość  ;D

8
Hyde Park / Polscy twórcy gier pracują dla WP
« on: 06 September 2013, 11:41:19 »
The Farm 51 zaczyna specjalizować się w realizacji projektów zleconych przez wojsko. Wpływy z tej gałęzi działalności studia mogą na koniec tego roku zapewnić spółce dziesiątą część całego przychodu.

Zacieśnia się współpraca między polskim studiem The Farm 51 a Ośrodkiem Badawczo-Rozwojowym Urządzeń Mechanicznych - donosi parkiet.com. Ekipa pracująca obecnie nad Deadfall Adventures jakiś czas temu zaczęła zajmować się także projektami na zlecenie wojska. Jakimi konkretnie? Tego nie wiadomo z uwagi na poufność tych informacji. Wiadomo natomiast, że zespół stanął na wysokości zadania.

- Zdaliśmy test. To otwiera drzwi do nowych zleceń. Będą realizowane na czysto komercyjnych warunkach - mówi prezes The Farm 51, Robert Siejka. Na takie wnioski pozwala sobie po zakończonym w czwartek Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego, gdzie studio prezentowało swoje postępy w pracach nad dotychczasowymi zleceniami. Ocena wypadła bardzo pozytywnie.

Robert Siejka nie wyklucza, że współpraca z wojskiem będzie się jeszcze zacieśniać. Już w tym roku przychody z tej działalności mają zagwarantować The Farm 51 10 proc. wpływów. Spółka liczy, że nowa forma działalności zapewni jej większą stabilizację finansową.

Wojsku zależy na dalszej współpracy z The Farm 51 z uwagi na redukcję kosztów szkolenia żołnierzy. Da się to osiągnąć dzięki wykorzystaniu symulatorów: pola walki czy uzbrojenia.

http://www.gram.pl/news/2013/09/06/tworcy-deadfall-adventures-maja-wsparcie-finansowe-wojska.shtml

Nie lepiej było ARMĘ kupić?

9
Między nami żołnierzami / MCP mappack vol 2 - jeden wielki fail
« on: 09 August 2013, 22:29:27 »
... czyli moich kilka słów o ostatniej aktualizacji. Ja wiem, ze to ma już jakiś tydzień, ale miarka się przebrała. Zawiera ona ostatnie 3 mapy, które brały udział w konkursie i uzyskały w ten sposób status oficjalnych aren po "dopieszczeniu" przez Tripwire. Spędziłem dużo czasu na graniu w kolejne ich odsłony, wyłapywaniu bugów, zgłaszaniu pomysłów. 2  z nich uwielbiam (Coldsteel i Bridges) A teraz taki zonk, ze głowa mała. Sam fakt wydania dwóch hotfixów (po około 100MB) dobitnie świadczy o pracy włożonej w ukończenie tych mapek - Bridges po prostu nie dało się ukończyć, bo Rosjanie spotykali czerwoną ścianę...

Coldsteel- chyba wszystko jest ok (liczba uzupełnień? - nie ździwię się jeśli przy tym grzebano), choć jeszcze nie grałem w grupie powyżej 20 osób, coś społeczność za nią nie przepada :( Niemieckie boty nie działają poprawnie ale to nie ważne

Gumrak Station: można swobodnie przenikać przez płotki a spawnpointy są zrobione na odwal:

Wypadałoby też zrobić od nowa oświetlenie bo na domyślnych ustawieniach post-processingu wielu graczy ma "efekt mydła"

Bridges of Druzhina to teraz parodia westernu. Pamiętam długie walki w mieście, szturmy ACz na końcowy most do ostatnich sekund trwania rundy a teraz nic takiego się nie zdarza. Początkowo myślałem, że nowi gracze "od Rising Storma :P " nie umieją grać w ataku na tak rozległej mapie , ale to nie to... Magicy z TWI tak przekopali wszystkie ustawienia, przesunęli spawny Niemców ze rok ciężkiej pracy Harveya zasadniczo poszedł się kochać

Yeah it's definitely changed. I was told by TW to reduce reinforcements to the number they are now. After a year of iterations and balancing on my end with the help of everyone here it was obviously not working the way it was. :/

TW also made their own changes right before release without my knowledge. So it's out of my hands I'm afraid.

Kolejnym hitem jest to, ze usunięto ochronę rosyjskiego spawnu. O to dowód:


Czy ktokolwiek testował diese Scheisse przed wydaniem? To jest brak szacunku dla setek godzin pracy ludzi, którzy je zrobili.

10
Hyde Park / Stalingrad [2013] reż. F. Bondarczuk
« on: 13 May 2013, 20:28:34 »
[ Invalid YouTube link ]
Historia grupy żołnierzy luźno inspirowana walkami o dom Pawłowa. Jak dla mnie wygląda ciekawie, a po reżyserze 9tej Kompanii liczę na coś lepszego niż wynalazki pokroju Twierdzy Brzeskiej  :-\ Premiera jesienią (coś mi świta, że w związku z rocznicą bitwy). Co sądzicie?

11
Hyde Park / Książki które warto przeczytać. ;)
« on: 05 May 2013, 14:45:45 »
Jak dla mnie Zapomniany żołnierz to "uniwersalna książka o tym  co jest prawdziwą istotą wojny" - głód, krew, strach, mróz. Podprogowo propagandy nadmiernie(!) nie narzuca, trzeba tylko mieć świadomość, ze wspomnienia zawsze są mniej lub bardziej subiektywne

12
Potrzebna pomoc techniczna! / Steam Workshop
« on: 16 March 2013, 22:22:42 »
Panowie, jak u was spisuje się Workshop? Bo u mnie żyje własnym życiem gorzej niż telefon z Androidem :) Pobiera wybiórczo z poziomu Steama np 600 MB a potem i tak ciągnie w grze bo mapa jest zassana np w 83%, nie wyświetla części pobranych map w menu, choć mogę je odpalić przez konsolę (np  No mans land mam pobrane a na liście pusto). Dzisiaj przebił samego siebie, bo zaczął coś pobierać w... trakcie gry (i ping 980 ms, 2 razy rozłączałem Neołajzę a okazało się, że SWS ciągnie...). Moja instalacja Steama i Red Orchestry ma może miesiąc.

Ja wiem, że Workshop idealny nie jest, ale czy wy też macie takie cyrki?

13
Historia - Front wschodni / Männer gegen Panzer
« on: 26 November 2011, 19:16:40 »
Znalazłem wczoraj na youtubie niemiecki film instruktażowy o walce piechoty z czołgami. Wszyscy aktorzy to Niemcy, w roli głównej zdobyczne T 34 i KW. Angielskie napisy jakby coś ;)



W ruch idą armaty Pak, miny magnetyczne (które w naszym RO robią za granaty), butelki i kanistry z benzyną, ładunki wybuchowe, miny przeciw czołgowe. Jest nawet fajna sztuczka z granatami dymnymi, ale na boty KM w RO2 to nie zadziała :D Jak wam się podoba?

14
Wyczaiłem to tak przypadkiem:
Cenega, wyłączny partner firmy 1C Company w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz Węgrzech z przyjemnością informuje, że Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza, dodatek do bardzo dobrze przyjętej gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu , wszedł do planu wydawniczego firmy. Dodatek ten przeniesie graczy w realia wojny na Pacyfiku, umożliwiając wybór strony pomiędzy wojskami Stanów Zjednoczonych i Cesarstwa Japonii. Planowana data premiery to 2012 rok.

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza  przenosi bezwzględny realizm i intensywną akcję Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu na Pacyfik, rzucając amerykańskich Marines przeciwko Cesarskiej Armii Japońskiej w kilku ważnych bitwach na wyspach Tarawa, Kwajalein, Saipan, Iwo Jima, Peleliu i innych. Gra zawiera także nowe bronie, na przykład miotacz ognia, a Japończycy mogą ustawiać miny. Gra wnosi również do Red Orchestry dramatyzm i emocje towarzyszące niesławnym japońskim szarżom z okrzykiem "Banzai!"

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia trailera z polskimi napisami na naszym kanale YouTube lub pobrania w jakości HD klikając tutaj.

Red Orchestra 2 to nastawiona na szczegóły, pełna akcji gra z możliwością rozgrywki multi, co-op oraz trybem dla pojedynczego gracza zawiera dynamiczne, pełne brutalności walki piechoty z użyciem najróżniejszego sprzętu wojskowego, od zwykłych transportowców aż po czołgi, samoloty i... wozy bojowe z zamontowanym miotaczem ognia. Pole walki zostało dokładnie odwzorowane, ze szczególnym naciskiem na system chowania się za osłonami oraz balistykę broni. Gracze poza kontrolą swojej własnej postaci muszą wydawać rozkazy żołnierzom sterowanym przez AI. Prosty interface, na którym opiera się dowodzenie swoim oddziałem sprawi, że gracze bez problemów mogą zmieniać taktykę i dostosowywać ją do różnych sytuacji. Gra została stworzona na silniku Unreal Engine 3.
http://cenega.pl/news/red-orchestra-2-nadciagajaca-burza-w-planie-wydawniczym-cenega/7220

Pomijając te bzdury z ostatniego akapitu, to ktoś chyba puścił parę z ust i addon chyba skończy jako płatny dodatek. Nie, żebym płakał, ze nie dostanę tego za darmo, ale no wiecie :) Z drugiej strony Cenega nie raz mataczyła, wiec nie jest to przesądzone, na forum Tripwire nic nowego w tej sprawie.

Pages: [1]