Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Pojazdy

Czołgi - Wasza taktyka.

<< < (14/19) > >>

l()rd Chick3n.pL:
no bezczelny, ale i co z tego? jest pełno takich graczy i to mormalka, nikomu się nie wpakowuje do czołgu , chyba że chce, albo nie ma innego w okolicy

PrezesOi:

--- Quote ---Kenneth :
Sytuacja zgoła podobna do tych w których lubuje się lord...
Jest sobie mapka z Reichstagiem, zasuwam IS-2, oczywiście samotnie (najlepsza komunikacja pomiędzy strzelcem a kierowcą*), jestem gdzieś w polu, już chyba czwartego Tygryska posłałem w pieruny wraz z kumplami siedzącymi opodal w T-34, właśnie czekam na pojawienie się "kolejnego" tygrysa, wyszukuję piechotę i... Nagle widzę, że ktoś mi się [] do mojego czołgu... Patrzę... "Wojciech". Nie wiem po co on mi tutaj, już w miejscu gdzie jest najlepsza możliwość ostrzału (prawa strona budynku z przed. flagą Niemców). Ale klient za chwilę rusza przed siebie, ładuje się się w rów za przedostatnią flagą Niemców i gdzieś pędzie przed siebie... Gdzie i po co? Najlepsze: nie zatrzymał się ani razu, nie reagował na komendy, na zagrożenia itp - ot wsiadł aby sobie pojeździć...
Tylko równie dobrze mógł to zrobić offline, z botami lub bez - wyszłoby na to samo.

IMHO - dosiadanie się do kogoś w polu będącego to jest bezsens. Psucie zadania innemu człowiekowi, który jeśli sam gdzieś pojechał - ma własny plan, własny pomysł na grę.
Mnie osobiście kierowca przeszkadzałby, bo nie wie gdzie ma się zatrzymać najczęściej, nie wie gdzie jechać i którędy. Sam jadąc, otwieram właz, wyglądam i sam się orientuję co i jak. Tak samo ze strzelcem. Kierowca podczas jazdy widzi więcej (a nie przez "otworek w lufie" - widzi ogląd na cały teren i sam go czuje też podczas jazdy) i jest w stanie wybrać lepszą pozycję do oddania strzału. (czytaj: ukrytą przed wrogiem)


* - chciałbym przypomnieć, że ówczesne czołgi nie miały czegoś takiego jak stabilizacja pionowa czy pozioma działa*
* - są wyjątki, czyli jedna z moich akcji jako kierowcy... Szturm zdaje się jakąś tankietką chyba na Pzkpfw IV/F2... Miałem inteligentnego strzelca, który po dojechaniu do nieprzyjaciela i rozpoczęciu jego okrążania dookoła (jak satelita), zorientował się, że lufa przeciwnika obraca się za wolno, my dojeżdżamy już do jego tyłu i w zasadzie da się go rozwalić... Potem były dwa kolejne napotkane takie "twardziele", które były zbyt wolne i nieruchawe, a w dodatku bez kolegów z teamu, którzy by ich łaskawie uwolnili z "śmiercionośnego satelity"

--- End quote ---

Kenneth-to jest ten slynny teamplay na ktory powoluja sie redorchestrowe ZERA. obojetnie co robic, grunt zeby sprawialo wrazenie teamplaya. skutek-porazki ktore nic nie ucza takich ludzi. sa 2 kategorie"teamplayowcow"  dla ktorych juz nie mam cierpliwosci-wspomniani wsiadacze czolgowi i ci ktorzy biora Squad Leadera i nie uzywaja ani razu smoka i arty na mapach na ktorych bez tego gra sie BARDZO ciezko.

_KaszpiR_:
nie mow mi o smokach i debilach bo nie wytrzymam

a co do czolgow i teamplay - kierowca nie widi wiecej niz komander w wiezy - tylko inaczej.
- kierowca  nizej, i ma ograniczony zakres widoku, facet w wiezy widzi bardzo duzo
- kierowca troche latwiej rozpona kiedy przeszkoda zaslania czolg tak aby lufa byla nad przeszkoda

poza tym teamy 2 osobe sa moim zdaniem najlepsze -kierowca jezdzi i wali z automatu, a wiezyczkowy z daizla, akrabinu i przede wszstim przeadowuje posciski

Czarny_[FH]_pl.:
Ostatnio udalo mi sie wbic na serwer ktory preferowal ogolnie tylko mapy czolgowe i byla tam nowa mapa Mudder Tiger.Nie wiem czy zarzynaliscie w nia ale moim zdaniem rewelacyjna na miare Aradu a nawet lepsza bo nieco bardziej rozbudowana ale bez przesady i ta bardzo duza widzialnosc az po horyzont.Dodam tylko ze walki odbywaja sie w poznym okresie czyli full sprzetu po obu stronach noi w sceneri Zimowej, ten blask sniegu w sloncu:) i co wazne od piechociarzy zalezy glownie przejmowanie punktow ocvzywiscie z odpowiednim wsparciem czolgow:)

_KaszpiR_:
no arad moim zdaniem nie jest udana mapa

za to leningrad jest niezly, niesamowite ile moze od czolgu zalezec

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version