Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

MOD pancerny

<< < (30/33) > >>

daj5zl:
Tak wogole to czemu AB zostal wylaczony na aster?

Bathin:
Nikuta, ja napisałem jak najbardziej w temacie, natomiast Ty pier... pół strony bez sensu.

NiKuTa:
Z teco co ty piszesz to mówisz o bugach gry a nie moda. Poza tym co przemawia za tym ze mówisz  o czystej grze to, to ze w czystej grze mozesz zniszczyć z HE wrogi czołgi . W modzie HE zostały trochę obcięte ze swojej przebijalności i nie zniszzcysz z HE KV. oczywiście mówię o Stug vs KV

Takie rzeczy jak znikajace wierze, slepe strzały itp nie mają nic wpsolnego z modem. To sa błędy gry. Czy ty wiesz co mod AB poprawia i zmienia, po co został on zrobiony ? Wiec nie gadaj ze ja coś pierdole przez poł strony, bo po pierwsze nie ja to zacząłem ten temat, a po drógie w  następnej części posta napisałem rzeczy odnośne moda AB czyli jakie zmiany powinny być wprowadzone przez moda lub dla moda w mapach. Jak powinna wyglądać gra z modem. A przecież ten topic jest o modzie pancernym


--- Quote from: Tak wogole to czemu AB zostal wylaczony na aster? ---
--- End quote ---


Bo jest za trudny dla ludzi. Wcześniej stawałeś czołgiem na wzgórzu pod katem 45 stopni i byłeś panem. Niszczyłeś wszystko a sam byleś mało wrażliwy na ogień. teraz musisz kombinować aby cos zniszczyć gdyz wyjazd bezpośredni na wrogi czołg często kończy sie twoja explozją, lub stanie na wzniesieniu pod kontem 45 stopni nic juz nie daje  :D

daj5zl:

--- Quote ---NiKuTa :
Bo jest za trudny dla ludzi. Wcześniej stawałeś czołgiem na wzgórzu pod katem 45 stopni i byłeś panem.
--- End quote ---


Wlasnie! Wielu graczy nie wie o tym magicznym ustawieniu pod katem i przez to nawet nie wiedza jak temu skutecznie przeciwdzialac. Często strzelają w czolg ustawiony pod katem gdzie sa same rykoszety i mysla ze jeszcze pare strzalow i zaraz przebije pancerz. A tutaj, kazdy ma szanse cos zniszczyc, nie ma glupiego ustawiania pod kat ktore znaja tylko doswiadczeni gracze przez co inni caly czas gina. Ja bym powiedzial ze ten mod wlasnie ulatwia rozgrywke. Zreszta w realu ustawianie czolgu pod katem tez dawalo znacznie wieksze szanse na przezycie o ile czolg mial gruby pancerz przedni jak i boczny (np. tygrys), u pantery to nie dziala, ma znacznie slabszy bok, zreszta nawet nie musi sie ustawiac pod katem, jego przednia plyta juz jest pochylona wiec np. T34/85 go nie przebije. Wiec nie wiem jaki jest tego powod, walki w zwyklym RO sa zalosne, szkoda ze inni tego nie rozumieja ze w rzeczywistosci walka wyglada zupelnie inaczej. Niestety oni nie maja na czym opierac swoich faktow bo wczesniej nie bylo jeszcze zadnych dobrych i znanych symulatorow IIWŚ. Nie maja podstawowego pojecia na czym polega przebijanie pancerzy i zwykle RO wydaje im sie ok bo skoro reszta wyglada realistycznie (krecace sie koleczka, mozliwosc zmiany miejsca w czolgu itd.) to czemu system penetracji pancerzy mialby byc nie realistyczny. Zreszta dla mnie to mala strata, niech se graja dalej w te wymyslone walki pancerne i tak na szczescie jest dobry znany serwer z tym modem - FKS#4

trawiator:

--- Quote ---NiKuTa :

--- Quote ---daj5zl :
Tak wogole to czemu AB zostal wylaczony na aster?

--- End quote ---

Bo jest za trudny dla ludzi.

--- End quote ---

Błagam, nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia.

AB był wyłączony ponieważ niemiłosiernie konsumował czas procesora na mapach czołgowych i były hardcoreowe lagi. Po ostatniej aktualizacji (w której zoptymalizowali dość znacząco kod gry) nikt go nie włączył. Po poście "daj5zl" mod został włączony.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version