Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Pojazdy
czy są jakieś mody na nowe pojazdy ?
Wittmann:
--- Quote from: niczym nie różnił się od StuG-a III F/8, może tylko brakiem km. hmm niczym może poza podwoziem z czołgu pzkpfw IV a nie III,poza tym wieża,nie chodzi mi o uzbrojenie ale sam fakt ,miał też grubszy pancerz ---
--- End quote ---
--- Quote from: swoją drogą debilny avatar ---
--- End quote ---
swoją drogą wiesz jak ktoś nie ma wcale bo nie umi zmniejszyć rozmiaru zdjęcia to powinien siedzieć cicho,właśnie jakie to mapki
Bathin:
--- Quote ---Wittmann :
hmm niczym może poza podwoziem z czołgu pzkpfw IV a nie III,poza tym wieża,nie chodzi mi o uzbrojenie ale sam fakt ,miał też grubszy pancerz
--- End quote ---
A co ma zawieszenie do siły rażenia ? Z tym pancerzem to też nie tak do końca, bo nadbudówki w StuG-ach IV były identyczne jak te w StuG-ach III, dodano tylko budkę dla kierowcy.
Dziki_Koziol:
Nie znam się zbytnio na Stugach, ale co do pancerza to ja zauważyłem różnicę między opancerzeniem jarzma działa - w Stugu III kańciasta obudowa, w IV "saukopf". Jak to się miało do poszczególnych wersji teg to już nie wiem :D
P.S. Trójka ausf G miała "saukopf"
Wittmann:
--- Quote from: A co ma zawieszenie do siły rażenia ? ---
--- End quote ---
człowieku to ty wyskakujesz z siłą rażenia czy widzisz w którymś z moich postów,pytanie o siłę rażenia,ja muwie tylko że przydał by się STUG IV i to wszystko pytam czy ktoś widział takiego moda na niego,a jeżeli tak bardzo ci zależy to byś zwrócił uwagę że niektóre stugi III były wyposażone w starsze działo długo lufowe 40L/43 a dopiero późniejsze miały 40L/48 takie jak w STUG IV i miały one lepsze osiągi od starszych mianowicie przebijały pancerz grubszy o 12mm.
dr Granat:
--- Quote ---Wittmann :
jak ktoś nie ma wcale bo nie umi zmniejszyć rozmiaru zdjęcia to powinien siedzieć cicho
--- End quote ---
uff ... ale mi dowaliłeś, od razu widać wyższość użytkowników z takimi avatarami nad imbecylami bez