Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Pojazdy
Tygrys
pastor44:
Dla mnie rowniez walki pancerne pozostawiają lekki niesmak...niestety, a tak dobrze sie zapowiadało...
i co najgorsze wyglada no to ze sie nic w tej sferze nie zmieni :( ...
A co do sprzeczek pod katem realizmu zapraszam do gry Combat Mission:Barbarossa to Berlin
w której mozna porównac pancerne potwory w prawdziwej walce...
Nie rozumiem dlaczego w RO nie dali penetracji pancerza przez pocisk który by
zabijał/ranił załogę...i przy takiej penetracji mozna by dodac cos w rodzaju szoku dla
załogi...bo jak na czas obecny to albo są to ataki z zasadzki (mapy typu Orel,BlackDJ)
lub żenująca wymiana strzałów i oczekiwanie kto pierwszy wybuchnie... :(
NiKuTa:
Ano, co fakt to fakt. W RO jest duzy niesmak jeśłi chodzi o walki pancerne. Moze kiedyś w RO mody poprawią cosik w tej sprawie. Co najgorsze nie ma gier pancernych z II WŚ. Ostatnią był panzer elite ale nie moge tego uruchomić na multipla.
AC| AdRain:
Nikuta no właśnie... sam mówisz że ruskie waliły ze wszystkich stron i nie mogli rozwalić Tygrysów.. a w grze... z 1km i to 76... po prostu bosko, btw... pocisk nie musiał się odbić, mógł ekslpodować na pancerzu.. ale b.rzadko to robią... poza tym pocisk leciał już chyba uzbrojony jeżeli dobrze kojarze.. więc po stycznością z czym kolwiek powinien wybuchać.. a od kanciatego tygrysa to tym bardziej.. oczywiscie nie mowie zeby go ranił... ale np. ogłsuzenie załogi było by ciekawe w sumie dobry pomysł pastor ;D
pastor44:
Zgodzę sie w zupełnosci nad wyzszoscia IS'a-2 ale Teciaki gromiące Tygrysa pozostawiają
tylko w głowie złość, frustrację i smutek...I wlasnie co najgorsze to nie ma jak wspomnial Nikuta
zadnego symulatora czolgu w okresie II wojny...
Aha i jeszcze Nikuta co do Multiplayer'a w Panzer Elite to nalezy miec najnowszy patch
niestety jesli masz wersję polską to po tym patchu bedziesz miał krzaki zamiast napisów
poniewaz patch jest tylko do angielskiej wersji gry...
Ale szczerze mogę polecic PE + mod Ostpak=poprawiona grafika,realizm,masę nowych czołgów,
ciekawe kampanie (w tym początek wojny '39 gdy dowodzimy niemieckim plutonem czołgów
i mozemy spotkać nawet 7TP!)
sprinterPL:
Pastor44 nie badz taki pewny wyzszosci Isa2 nad tygrysem na korzysc is2 przemawia wieksza manewrowosc i predkosc niezly pancerz przod 90-120 mm lecz jakosc ruskiej stali przez cala wojne byla bardzo niska wiec nie da sie tego porownywac do 100mm w tygrysie.Nikt nie zauwarzyl ze taki is2 mial jeden powazny problem otoz armata wywodzila sie z armat polowych co wiecej jest przerobka haubicy nie oferuje wiec zbyt plaskiego toru lotu pocisku(choc ruski zaklinaja sie ze parametry tej armaty zblizone byly do 88 )do tego bardzo mierne przyrzady celownicze wiec ciezko jest w cos trafic na dalsze odleglosci zwlaszcza 1 strzalem i tu dochodze do sedna wiecie ze is2 mial rozdzielne ladowanie????? najpierw ladujesz pocisk a pozniej ladunek miotajacy szybkostrzelnosc jaka oferuje takie rozwiazanie jest niewielka zapas pociskow to okolo 20 sztuk naprawde niewiele jesli wezmiesz pod uwage ze zawsze czolg zabieral kilka odlamkowych na piechote.A gra jak to gra pojazdy sa wywazone is2 strzela tak samo szybko jak tiger i tak samo celnie pociski z isa2 lataja tak samo plasko jak z 88 tygrysa rozwiazanie jest proste jesli gra bylaby naprawde realistyczna byla by niezbyt grywalna dla czerwonych nikt nie lubi nie miec szans a jedyna szansa to 2 razy wiecej sił po ruskiej stronie.Panowie poczytajcie wiecej tygrysow zostolo zniszczonych przez wlasne zalogi z powodu awarii, braku paliwa i amunicji i przez lotnictwo i artylerie jak przez inne czolgi zwlaszcza ruskie.Na kazdym froncie okrzyk tiger powodowal strach i przerazenie u zalog pancernych aliantow inna sprawa ze dla przerazonego czlowieka pzkw4 to tez tiger.Zawsze kilka tygrysow na otwartym terenie dziesiatkowalo t34 z duzych odleglosci nie dajac szans zblizyc sie ich zaloga na odleglosc skutecznego ognia.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version