Author Topic: Co tam panie w Becie  (Read 11767 times)

Gość

  • Guest
Co tam panie w Becie
« on: 01 March 2012, 18:31:41 »

W becie dostępnej za friko dla każdego testuje się następujące rzeczy:


Nowa zawartość



  • Nowa mapa Mamayev Kurgen przedstawiająca bitwę o wielokrotnie przechodzące z rąk do rąk wzgóże Mamajew, górujące nad Stalingradem. Mapka w trakcie budowy i testów, przeznaczona do pojedynków strzeleckich na duże odległości, jak i walki wręcz w okopach


Gameplay



  • Ulepszony lockdown system. Lockdown staruje jeśli atakująca drużyna nie zacznie atakować cap zone w ciągu 5 minut od rozpoczęcia gry lub nie zdobyła żadnego celu w ciągu 7 minut. Dodano nowe dzwięki oraz wizualne znaczniki kiedy  Lockdown zostaje aktywowany.

  • Ulepszony overtime system. Overtime został dodany do  map territory. Jeśli atakujący przejmują cel runda nie skończy się w trakcie przejmowania.

  • Ulepszony system ochrony na spawnie. Bardziej wyraźne ostrzeżenie podczas wchodzenia do strefy chronionej spawna oraz opuszczania pola bitwy.

  • Usprawnienia w systemie spawn on squad leader. Bardziej czytelna pozycja SL-a byś lepiej wiedział gdzie się odrodzisz.Jeśli nie uda się odrodzić koło SL-a (bo np SL zginął w między czasie), ty i dowódca dostaniecie info o tym fakcie.

  • W trybie realism, postrzał w nogę spowoduje zwolnienie ruchu postaci na jakiś czas

  • Efekt śmigających koło uszu kul został znacznie wzmocniony

  • Ulepszony system trafień postaci. Teraz w trybie realizm ranna część może nadal być trafiana i pogarszać stan danej strefy trafienia. Wcześniej strefy trafień o nie natychmiastowym zgodnie (serce, głowa, genitalia) po trafieniu stawały się nietykalne i nie można było w nie znów trafić ze skutkiem zranienia.W trybie standardowym bandażowanie „naprawi” ranę ale nie podniesie poziomu „zdrowia”. w ten sposób jeśli gracz zostanie trafiony w to samo miejsce dozna ponownie zranienia. do tej pory po zranieniu danej strefy trafienia i jej zabandażowaniu nie dało się drugi raz zranić gracza w to miejsce

  • W trybie realizm bandażowanie trwa teraz dwa razy dłużej


Broń



  • Usprawniony system zderzeń z przeszkodami dla MG. Najbardziej zauważalne w oknach.

  • MG34 ma teraz większe pole manewru w konkretnym miejscu niż  DP28 rozstawione tak samo

  • Promień w jakim gracz dozna przygniecenia ogniem oraz będzie słyszał kule został znacząco zwiększony. Mocno podniesiono głośność przelatujących kul oraz trafień.


UI



  • Rozdzielono role  ‘Assault’ (szturmowiec) na Assault i Elite Assault (elitarny szturmowiec). Tylko Elite Assault dostanie teraz możliwość walki MkB/AVT. Podczas pierwszej rozgrywki w nowym systemie doświadczenie gracza z roli Assault zostanie automatycznie przerzucone do Elite Assault.

  • Usunięto mini podgląd celów z HUDa w trybie realism

  • Broń wroga w menu wyborze broni została przeniesiona na dół listy. Do tej pory była na górze

  • HUD trafienia i ran gracza będzie pokazywał prawidłowo rany z krwawieniem. Naprawiono kilka stref trafienia które do tej pory nie działy (dolna część lewej nogi, lewa stopa, krocze)

  • Wskaźnik zranienia strefy trafienia oznacza : żółty (0-33% damaged), pomarańczony  (33-66% damaged), czerwony (więcej niż 66% damaged)

  • Dodano północ na kompasie.

  • naprawiono bug nieprawidłowo zliczający celność trafień w dane części ciała.


Inne zmiany



  • Optymalizacja dynamicznego cieniowania

  • Naprawione czarne niebo na starych NVidia cards

  • Naprawiono drganie kamery jeśli gracz zabity został leżąc

  • Wprowadzono zmiany do spawnów na TE-CommissarsHouse aby  bardziej zbalansować mapę


Bzdety



  • Niektóre unlocki z veterana będą dostępne w  raw recruit.



Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #1 on: 01 March 2012, 19:35:24 »
Dodałem ankietę na głównej z zapytaniem o udział w tej becie, zapraszam do udziału przez co zbadamy nastawienie naszej Społeczności do pomysłu  ;)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #2 on: 01 March 2012, 19:52:48 »
Wreszcie, na część tych zmian czekałem. Być może pobiorę (pomimo zmiany dostawcy te 5 GB to wciąż sporo dla mnie), ale czemu Kurhan Mamaja to mapa zimowa?

Ark

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #3 on: 01 March 2012, 19:53:47 »
Witam
Delikatne sprostowanie
Quote
Nowa mapa Mamayev Kurgen przedstawiająca bitwę o wielokrotnie przechodzące z rąk do rąk wzgóże Mamajew, górujące nad Stalingradem. Mapka w trakcie budowy i testów, przeznaczona do pojedynków strzeleckich na duże odległości, jak i walki wręcz w okopach
Kurchan Mamaja- bo tak oficjalnie brzmi nazwa tego Tatarskiego cmentarza usypanego w formie czworoboku - sądze że w takiej formie powinno omawiać się walki na tym cmentarzu.
Co do walk na Kurchanie Mamaja... w walkach uczestniczyły oprócz piechoty - także czołgi zarówno Radzieckie jak i Niemieckie- szkoda że Autorzy mapy o tym zapomnieli.

Pozdrawiam Ark

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #4 on: 02 March 2012, 06:39:51 »
myślę, że po tym jak zryto go artylerią to bardziej przypominał księżyc niz kurhan. Dla czego mapka jest zimowa? a dlaczego nie, z tego co tam u nich czytałem to o kurhan bili się non stop, przez niemal cała bitwę stalingradzką. a co do czołgów - prosta odpowiedź. Aby na takiej przestrzeni dało się w ogóle grać piechotą z czołgami, potrzebne byłyby transportery, a tej jak wiemy "są gotowe ale mocno zbugowane"...

Koller

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #5 on: 02 March 2012, 07:01:45 »
możecie mnie linczować, ale nie będę ciągnął ponad 5GB (mimo że mam szybkie łącze i w nie całą godzinę bym to może zrobił), żeby zagrać w nową mapkę i zobaczyć parę "usprawnień"...dla mnie faza bety minęła we wrześniu, teraz mamy pół roku po premierze i wiele niespełnionych obiecanek opieszałych TWI...sami niech naprawiają co spie*****...
gry oczywiście nie skreśliłem i nie skreślam, chętnie czasem w niej postrzelam, ale jeszcze chętniej pogram jak ją WRESZCIE poprawią zgodnie z oczekiwaniami ludu
« Last Edit: 02 March 2012, 08:38:56 by Shock »

Jeffrey Hammond

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #6 on: 02 March 2012, 09:23:44 »
Quote
będę ciągnął ponad 5GB (mimo że mam szybkie łącze i w nie całą godzinę bym to może zrobił), żeby zagrać w nową mapkę i zobaczyć parę "usprawnień"[...]chętniej pogram jak ją WRESZCIE poprawią zgodnie z oczekiwaniami ludu

No Beta jest chyba po to by te zmiany odpowiednio przygotować no ale przecież "lud" w nią nie pogra i dalej będzie niezadowolony ;) Liczę, że w końcu doprowadzą RO2 do porządku i zrobią na Steam jakiś "free weekend" czy promocje i przyjdą jacyś gracze a za nimi synowie marnotrawni ;)

Shock

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #7 on: 02 March 2012, 10:45:00 »
Żeby RO2 było zrobione od początku jak ta mapa... ehh. Mapka jest świetna.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #8 on: 02 March 2012, 17:39:30 »
a w grze czuć jakąś różnicę po tych dodatkach?


Shock

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #9 on: 02 March 2012, 21:40:17 »
Nie uświadczyłem.

marcinz

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #10 on: 02 March 2012, 23:19:19 »
ja zauważyłem, że bandażowanie trwa ~2 razy dłużej

Shock

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #11 on: 03 March 2012, 07:57:29 »
Wiesz jak z frekwencją w tej grze. Grałem dosyć długo na tej mapie w postaci 4vs4. Trzeba złapać serwer jak będzie 30 graczy i wtedy posprawdzać.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #12 on: 03 March 2012, 08:21:17 »
hm.. w wersji "oficjalnej" nawet pełne niedawno serwery są pełne, ale botów. myślałem, że ludzie poszli grać w bete :) o naiwny...

dobra, mam coś jeszcze w tym temacie. tutaj można posłuchać wywiadu z wiceprezesem TWI m.in. o RO2. Od ósmej minuty jest  mowa o orkiestrze.

http://pc.mmgn.com/Articles/Alan-Wilson-talks-Killing-Floor-Red-Orch

Jeśli ktoś nie rozumie angielskiego to skrót ważniejszych informacji:

- w trybie "classic RO" który testują, usunięto: całkowicie zoom - celuje się jak w jedynce , bandażowanie, wstrzymanie oddechu

- dużo mówi o społeczności gry, że słuchają czego społeczność wymaga od gry i że te najlepsze i najczęściej pojawiające się sugestie są/będą aplikowane w grze. mówi, że bardzo zależy im na zadowoleniu społeczności gry bo dzięki temu gracze będą polecać czy kupować grę dla znajomych itp, a im zależy na sprzedaży bo żeby robić gry trzeba zarabiać... (jak na razie to działa to raczej odwrotnie wg.mnie)

- tłumaczy się z nowości w ro2, że nie lubią robić tego samego i ro2 z założenia miała być nową, inną grą z korzeniami w starej.

- rising storm w założeniach firmy ma ukazać się przed wrześniem. w tej chwili jest intensywnie testowany, m.in. przez TWI i podobno robi niesamowite wrażenie.

tyle z ciekawszych rzecz..

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #13 on: 03 March 2012, 21:15:38 »
Przy 10vs 10 na Kurhanie gra się super. I rekorda walnąłem:

Vuko

  • Guest
Odp: Co tam panie w Becie
« Reply #14 on: 09 March 2012, 23:07:02 »
Właśnie zauważyłem, że do bety pobiera mi dodatkowe 2.4 GB to jest to RO classic?