Author Topic: Garść informacji z TWI  (Read 182524 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #90 on: 03 May 2012, 19:43:36 »
To nie jest do końca prawdą. RO2 to ich model biznesowy i szukają sposobu jak sprzedać grę i podbić budżet. Nowe mapy czy pojazdy, działający mod tools tego nie zapewnią, bo są skierowane głównie do klientów którzy kupili już produkt, więc nie jest to priorytetem, ale wydanie trybu action + promocja na steamie już tak.

chyba nie dokońca, bo gdyby było tylko tak jak piszesz, to po co ślęczeliby od 2 miesięcy nad "RO Classic" ?
ja mam wrażenie że oni się miotają, między próbą utrzymania i powrotu starej gwardii oraz "nowościami" które zapewnią kasę.

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #91 on: 03 May 2012, 23:08:52 »
chyba nie dokońca, bo gdyby było tylko tak jak piszesz, to po co ślęczeliby od 2 miesięcy nad "RO Classic" ?
ja mam wrażenie że oni się miotają, między próbą utrzymania i powrotu starej gwardii oraz "nowościami" które zapewnią kasę.

Ten cały "Classic" to tylko kilka zmian, które można było osiągnąć poprzez zmianę ustawień serwera bądź wypuszczenie mutatora.
Gdyby tak by im zależało na graczach to RO:O to nie byłoby tego całego cyrku z 10 trybami gry. Classic jest tylko drobną modyfikacją, nad którą TWI nie musiało spędzić wiele czasu. Nadal nie ma APC, wchodzenia/wychodzenia z pojazdów, zakładania bagnetów, otwartych ROOST'owych map i wielu innych, podstawowych elementów RO:O.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #92 on: 04 May 2012, 07:43:47 »
Nie pamiętam już całej listy zmian,dodatków, ale jest tego sporo (większość z nich to rzeczy które powinny być dostępne w grze od samego początku !!!). Jednocześnie robią dziesiątki innych rzeczy co świadczy o tym, że nie traktują tego priorytetowo, czyli że dalej będą robić dziesięć trybów z setkami opcji.

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #93 on: 05 May 2012, 00:23:08 »
Nie pamiętam już całej listy zmian,dodatków, ale jest tego sporo (większość z nich to rzeczy które powinny być dostępne w grze od samego początku !!!). Jednocześnie robią dziesiątki innych rzeczy co świadczy o tym, że nie traktują tego priorytetowo, czyli że dalej będą robić dziesięć trybów z setkami opcji.

Takie rzeczy jak zmiany w uzbrojeniu, klasach/levelach czy dostępnych broniach można było zmienić z poziomu serwera. Część oczywiśnie nie działała, ale to mały szczegół.

Trochę trudniejszą rzeczą do zrobienia to natywne głosy żołnierzy, TWI zapewniało przed premierą że będzie taka opcja. 8 miesięcy później... Nvm, są nowe gry takie jak RO:O: ArmA 2, Liberation więc nie widzę powodów by dalej czekać na łaskę TWI.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #94 on: 05 May 2012, 07:21:21 »
języki narodowe to był dopiero żal. gdyby nie było switchera języków do tej pory nie kupiłbym tej gry. tak czy owak, z ro2 wiele już nie będzie więc ma wielką nadzieję, że liberation front będzie się grał tak dobrze jak wygląda...

Weffels

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #95 on: 05 May 2012, 09:41:47 »
kurde nie mogę nigdzie doszukać wymagań Iron Front – Liberation 1944

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #96 on: 05 May 2012, 11:26:38 »

Weffels

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #97 on: 05 May 2012, 16:41:47 »
dzieki

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #98 on: 09 May 2012, 20:46:34 »
Na twarzoksiązce wrzucili link do tego:
Once again welcome back to another edition of "What We Are Up To". As mentioned last time, we are drawing closer to the release of the RO 2 update. The timing of the release along with what should be last set of changes to be introduced to the beta are the topics of today's post. Starting off will be the changes coming to the beta this week: Client-side hit detection and changes to Tank AI.

One of the largest community requested items has been client-side hit detection. And that is exactly what you will be getting! Admins will now have the ability to chose what network model they want for their servers. Client-side hit detection takes the network out of the equation and gives the end users a more "what you see is what you get" experience. Leading your target will be more consistent across servers that have it enabled. It will now up to Players and Admins to decide which mode is right for them.

Tanks. While we are planning more updates for down the road we do have several changes that will be hitting the beta (and this update), we have been working hard to address many of the issues. Bugs have been squashed, tank "warping" has stabilized, ai changes have been made, and ease of use functionality has been implemented. We hope you will enjoy the upcoming changes listed below.

One of the first things players will notice with tanks, after the next beta update, is that they won't fire at will. The new default mode for tank AI (in human controlled tanks) is "Player Ordered AI Gunnery" mode. With this new system, Tank AI will do nothing if the human player is in a tank, unless the human player orders the AI to do something. For example, if the human player orders the AI to attack an enemy, the AI will use the hull MG and the main cannon to attack the enemy for a short time. Then after a short time the AI will stop firing.

In addition to this new default functionality the server admin can also run in several different configurations including turning off all vehicle AI gunnery, selecting full autonomous AI gunner, selecting player ordered gunnery only (the default), or individually turn off/on AI gunner for the hull mg and tank cannon. We highly recommend all admins try out the new player ordered AI gunnery system as it is a vast improvement over the original system. Players will also find that AI gunners are no longer the crack sharpshooters they previously were, and will be even worse if the tank is in motion. Opening your tank to others is now a more viable option, 's unite!

We at Tripwire would like to highlight two members who have inspired change through their work for the community. Mekhazzio (with his anti-lag mut) and Ducky (with his TankAI mut and many others). Some of the changes listed above are a direct response to the work they have done and the community's appreciation of it.

These will be the last major additions to the beta as we lock down functionality and move into the final QA and bug fixing process. Eagle-eyed readers will have noticed that I did not mention Multiplayer Campaign (MC), and there is a reason for that. It will not be making its debut in the next patch. As things have come together since the beta began, MC has always been just out of reach for inclusion with the "next beta patch". We feel that it needs more time in testing and balancing, and more importantly, more time with community feedback! So with that in mind, we will be adding MC to the beta so that players can get in there and let us know what they feel is working, and better still, what needs more work. We look forward to playing it with the beta community shortly.

Now for the question everybody wants answered. When will the patch be released? With content locked and the final QA process underway , I am happy to announce we are now looking at a date before the end of May for the update to roll out. This should be followed by a pre-load (Valve permitting) and free weekend approximately a week later. This is to make sure there will be ample time to prepare and your friends won't have the excuse of not being ready when it is time for the free weekend. We look forward to seeing you in a bigger, better RO 2!



Czyli JA PIER**le nic nowego!

Wrona

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #99 on: 09 May 2012, 23:31:21 »
Rzeźbienie w brązie. Nie miałem NAJMNIEJSZEJ ochoty na odpalenie RO2 od chyba listopada zeszłego roku i nic nie wskazuje, żeby mnie naszła. Ale mam nauczkę na przyszłość. Już raz wtopiłem z VC2, teraz preorder RO2. Teraz już nigdy więcej z preorderu, chociażby developerzy piali od rana na płocie.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #100 on: 10 May 2012, 09:01:58 »
a forum twi pod tym  wątkiem same ochy i achy. wtf ? najlepsze, że żadnego z tych och-achowców nie widuję grających  ;)

Apos

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #101 on: 10 May 2012, 13:59:18 »
a forum twi pod tym  wątkiem same ochy i achy. wtf ? najlepsze, że żadnego z tych och-achowców nie widuję grających  ;)

Ponieważ użytkownicy którzy zgłaszali sprzeciw i konstruktywną krytykę zostali zbanowani. Tzw. czystki stalinowskie ;) Zostali tylko przytakiwacze.

potemps

  • Guest
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #102 on: 11 May 2012, 23:50:10 »
Powiem wam, że pograłem dzisiaj z wieczora w bete, na trybie RO classic, i jestem zdziwiony - to nie ta gra ;D, wszystko w miare porządnie działa, dodany recoil, sway, wywalony głupi lockdown, bieg taki jaki być powinien, grało się 30 razy porządniej niż w podstawke, dużo bardziej taktycznie - chociaz to może dlatego że na serwie było max 39 graczy ;). Ale czy nie można było tak odrazu, tylko taki kisiel jesienią wydawać ;).

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #103 on: 12 May 2012, 07:54:16 »
Ponieważ użytkownicy którzy zgłaszali sprzeciw i konstruktywną krytykę zostali zbanowani. Tzw. czystki stalinowskie ;) Zostali tylko przytakiwacze.

tak, tak, to wiem... mnie chodzi o to, że ci ludzie którzy najwięcej kadzą a forum, w ogóle nie graja w tą grę. ja od 4 miesięcy pod każdym postem o "nowościach" w grze piszę, że chcemy nowe czołgi, pojazdy pancerne i mapy. jeszcze mnie nie zbanowali...jeszcze :)

Offline Rozumny(PL)

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 393
  • Honor: +10/-0
    • View Profile
Odp: Garść informacji z TWI
« Reply #104 on: 22 May 2012, 19:50:21 »


"...pierwsza edycja gry była naszą Dunkierką, ta będzie naszą Normandią"
"Życie tej gry właśnie się zaczęło..."

A oprócz tego RO2 będzie darmowe przez tydzień od 24 maja.
« Last Edit: 22 May 2012, 20:06:01 by Rozumny(PL) »
"Każdy pocisk jeden Niemiec!"