Ogólnie o grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu > MODYfikacje Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad - Bohaterowie Stalingradu

Nowe mapy do RO2

<< < (29/40) > >>

Ryszka:
Niektórzy nadal pracują nad urozmaiceniem RO2. Tym razem za sprawą WoLvErInE , czarne chmury zebrały się nad najnowszą produkcją TWI  ;).

Tylko co z tego..... W stosunku do potrzeb graczy, taka zmiana to tylko, "burza w szklance wody"

Daazzz:
Pada deszczyk, pada sobie równo...

Ryszka:
Pomimo moich ostatnich postów , w których z niechęcią odnosiłem się do TWI i samej RO2, nie mam zamiaru przestać rozwijać wątku nowych map, chociaż tak by było najłatwiej. Widzę jednak że niektórzy nadal grają i może zainteresują ich te informacje.
Pierwsza jest mało dobra, bo na forum TWI w tematach poświęconych SDK, dyskusja kwitnie i dotyczy głównie niemożności obcowania z tym programem.
Druga jest lepsza, Drecks powrócił i dalej jak to sam określił szlifuje swoje ColdSteel.

Tak wyglądało wcześniej


A tak teraz, zmiany są kosmetyczne i dotyczą głównie oświetlenia


Tutaj podaję adresy do aktualnych wersji customowych map http://alain.gely.perso.sfr.fr/Custom%20RO2/CustomPlayer/. Ściągając z tej strony , możemy sobie ręcznie je instalować , bez potrzeby ciągłego pobierania od nowa z samej gry.
Ostatnio też natrafiłem na ciekawego bloga, którego twórcą jest autor znanej z RO1 mapy Der Zoo Bunker. Oto adres http://williambullen.tumblr.com/. Widać po takich blogach że ludzie mają chęć do pracy i gotowe modele. Wszyscy czekają jednak na wsparcie od TWI.
Na koniec kilka nowych obrazków z Novoya Forest



BartBear_[PL]:

ufo_has_landed_!:
Brakuje mi "śmieci" na tej mapie. Niby są to hale zniszczone, bez dachów, z częściowo zburzonymi ścianami, a wewnątrz niemal czysto. Żadnego złomu, resztek instalacji przemysłowych (nie wszystko się zabierało za ural), jakiś narzędzi, resztek towarów itp.. jakoś tak pusto. Ale mapka przemyślana i co najważniejsze większość rzeczy jest self-made by Drecks..

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version