Author Topic: O co chodzi?  (Read 5570 times)

Wojtas

  • Guest
O co chodzi?
« on: 28 July 2006, 19:02:21 »
Niech mi ktos wytłumaczy o co chodzi tej grze bo ja juz nie wiem :
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1835 MHz with 2046MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 GT (9131)
General protection fault!

History: RenderLevel <- RO-Basovka.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Basovka: L'vov, 2nd July 1941 <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

Wyskakuje mi bład krytyczny i mnie wywala...zaznaczam ze mam oryginał od marca...

Goral

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #1 on: 28 July 2006, 20:16:00 »
Głównie przyczyną w takich wywałkach jest zbyt słaby zasilacz. Sprawdź czy Ci się napięcia nie rozjechały.

Pogooglaj sobie na "General protection fault! History: RenderLevel" jest sporo pozycji do poczytania.

krv[PL]

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #2 on: 29 July 2006, 07:36:33 »
hmm ja tak mialem w aao!!
musialem wywalic i sciagnac jeszcze raz! moze to zadziala!

ChaoS

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #3 on: 01 August 2006, 18:57:15 »
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1824 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 GS (8421)

General protection fault!

History: ProcessLeaf <- RenderLevel <- RO-StalingradKessel.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- RO-StalingradKessel.myLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Stalingrad, 26th December 1942: Stalingrad Kessel <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


Ja mam taki problem. Hmm zasilacz mam 400 W wiec to nie w tym problem chyba. Pomocy : P

pastor44

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #4 on: 01 August 2006, 21:29:04 »
Coz nie mam pojecia, jest tylko jedno wyjscie przeszukac forum www.Redorchestragame.com
Zaraz tam zajze moze uda mi sie cos  o tym znalezc....
a i jeszcze zapytam dlaczego zmienia Ci się ilosc pamieci?
i zajzyj na Validate RO files http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=7282
tam w pierwszym poscie masz  linka do tego calego Validate
juz mam kliknij na to tylko chyba trzeba miec odpalonego steama steam://validate/1200
Podobno pomaga....odpisz jak Ci idzie, moze wspolnie z Forumowiczami cos  zdzialamy....

ChaoS

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #5 on: 02 August 2006, 11:17:08 »
Ok wszystko dziala jak odpalam przez steam!


Dzisiaj gram i caly czas wywala mi. Juz nie wiem co zrobic.

trus

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #6 on: 03 August 2006, 13:29:54 »
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1542 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5200 (8187)



History: UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free


....
nawet menu nie zobaczylem

zalowo z odpaleniem tej gry, kasa w bloto

ChaoS

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #7 on: 03 August 2006, 13:50:03 »
Kur... szukalem na oficjalnym forum tworcow i nic tam nie pisze o tym bledzie. Tylko znalazlem temat z nim, ale nikt nie odpowiedzial na niego. Jednym slowem zal....

djazzara

  • Guest
O co chodzi?
« Reply #8 on: 03 August 2006, 18:25:24 »
witam wszystkim ... napisze moj problem w tym miejcu bo nie chce zakladac nowego tematu ... ok wiec tak mam problem z ta gra i wlasciwie nie wiem jak go rozwiazac ... mam dosc dobrego kompa ale i tak za kazdym razem czy gram czy jestem w menu to tnie sie tak ze sie nie da nic robic ... probowalem juz wszystkich ustawien i tych wyzszych i tych mniejszych ... odziwo na nizszych gra jeszcze bardzie zacina ...nie mam juz pomyslow jak to rozwiazac moze wy cos poradzicie ... moj komputer to
amd athlon 64 3000 + , 512 mb ramu  , radeon x800 gt 256/DDR3 .... POZDRAWIAM !!