Author Topic: Developerzy jak na węglach  (Read 5244 times)

Wrona

  • Guest
Developerzy jak na węglach
« on: 29 September 2011, 04:03:07 »
Uuuuu, jest grubo. TWI zwraca się do graczy, którzy nie skasowali bety RO2, z prośbą o dalsze testowanie gry, zwłaszcza pod kątem błędów związanych z dźwiękiem i statystykami. Precedens.

Pełna wiadomość tu: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=919984#post919984

kryszek

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #1 on: 29 September 2011, 06:37:02 »
Uuuuu, jest grubo. TWI zwraca się do graczy, którzy nie skasowali bety RO2, z prośbą o dalsze testowanie gry, zwłaszcza pod kątem błędów związanych z dźwiękiem i statystykami. Precedens.

Pełna wiadomość tu: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?p=919984#post919984

Są po prostu żałośni, mieli 4 lata (bądź 5) na zrobienie gry a nie potrafili zrobić totalnie nic.Dość, że statystyki nie działają to gra ma nadal mase błędów.

|a^per

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #2 on: 29 September 2011, 07:09:24 »
Własciwie to coś chyba martwy okres mamy.
Na początku kilka patchy....
Ktos sie może wie za ile jakiś nowy patch, co ma zawierać?
Bo rzeczywiście po mału można sie zirytować masą błędów, od odświeżania serwerów począwszy na przeładowaniu kończąc.
I tu jeszcze takie info?!

Daazzz

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #3 on: 29 September 2011, 07:50:41 »
czyżby szykowała się wersja 2.0? i ponowne wydanie gry?

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #4 on: 29 September 2011, 11:07:50 »
I co w tym złego? Zanim rzuca patch wszystkim dadzą go przetestować. Jest to coś normalnego. Jak bym miał bete chętnie bym testował.

Offline 5 ® î Ð A ¥

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 177
  • Honor: +14/-0
    • View Profile
    • YouTube 5RIDAY
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #5 on: 29 September 2011, 13:30:29 »
Uuuuu, jest grubo. TWI zwraca się do graczy, którzy nie skasowali bety RO2, z prośbą o dalsze testowanie gry, zwłaszcza pod kątem błędów związanych z dźwiękiem i statystykami. Precedens.

Dobrze, że przepiłem te piniędze za las  :) Panowie wracajcie na Fajtnajty i na kanał mumble: StolikUAsa .Nie zapomnijcie wykupić przepustki, prowiantu %. W postaci jakiegoś krupniku lub ziemniaczka (piwko :-). Ludzie jeszcze, tłuką w starą Czerwoną + mody. Pozostawcie na razie tę wersję bety: "Charlie". Żartuje wasz wybór, chciałem tylko nawrócić zagubioną społeczność.  8) BTW misiek przerobił i umieścił mapy z riflami do MN. Mam na myśli Glasser i Sparta dla bagneciarzy :-)
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone

Heniu

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #6 on: 29 September 2011, 13:56:34 »
Nie rozumiem ekscytacji tematem...
Co zlego w tym, ze zanim pojdzie patch dla wszystkich, osoby z nietypowymi configami beda mogly go przetestowac i problemy zglosic ?
Precedens to zaden, kazdy kto ma gry na source ma opcje instalacji CS:S Beta, TF2 Beta itd.


Są po prostu żałośni, mieli 4 lata (bądź 5) na zrobienie gry a nie potrafili zrobić totalnie nic.Dość, że statystyki nie działają to gra ma nadal mase błędów.

To w koncu jest gra z bugami czy nie ma nic ?
Statystyki (ktore btw. do tworzenia samej gry sie nijak maja) sa na tyle strasznym problemem, ze nadal gry powinno nie byc.
Tyle wieczorow swietnej zabawy w dupe, bo statsy sa zepsute...


« Last Edit: 29 September 2011, 14:01:22 by Heniu »

kryszek

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #7 on: 29 September 2011, 14:44:37 »


Quote
To w koncu jest gra z bugami czy nie ma nic ?
Statystyki (ktore btw. do tworzenia samej gry sie nijak maja) sa na tyle strasznym problemem, ze nadal gry powinno nie byc.
Tyle wieczorow swietnej zabawy w dupe, bo statsy sa zepsute...

Nie ale na przykład strasznym problemem jest dla mnie to,ze nie mogę dźgnąć bagnetem człowieka który leży na ziemi, bo mój bagnet wbija się nie wiem w co.
Poza tym nie uważasz,ze żałosne jest to,ze goście tworzą gre ileś tam lat, wydają ją i okazuje się,że połowa rzeczy działa źle, albo nie działa w ogóle? No chyba ze w tym momencie jest to wina testerów grajacych w alfe,wczesną bete, którzy bedąc tak zaślepieni zajebistością nowej gry nie zauważyli połowy jej błędów.

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #8 on: 29 September 2011, 14:59:54 »

[...] No chyba ze w tym momencie jest to wina testerów grajacych w alfe,wczesną bete, którzy bedąc tak zaślepieni zajebistością nowej gry nie zauważyli połowy jej błędów.
Tu akurat obrażasz grupę tych ludzi. Jak dostaliśmy 1-wszy "bild" do testów to błędów było tyle i to wszędzie że np. w pewnych okolicznościach podmiana magazynka u jednego klienta powodowała wywalenie się serwera itd. Tak więc od tego czasu testerzy zrobili kawał dobrej roboty. Problemem była ta cała klauzula poufności która już sięgała niemal granic paranoi - np. każdy błąd musiał być zakwalifikowany do danej grupy z odpowiednimi koordynatami (na mapie o ile dotyczyło) oraz czy wystąpił raz, kilka razy w różnych okolicznościach, czy stale. No i git mogło tak być, ale NIE MOŻNA było posiłkować się choćby skrinshootem wrzuconym gdzieś poza forum bety, bo to już łamało klauzulę i groziło konsekwencjami. Ja zapytałem nawet czy nie mogę nagrywać i wrzucać np. na ich zamknięty kanał yt, albo nawet trzymać to u nas na serwerze tylko do ich wglądu... odp. była na "nie" tak więc sami strzelili sobie w kolano bo znacznie utrudnili raportowanie bugów... No ale ich produkt - ich polityka.

Apos

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #9 on: 29 September 2011, 15:13:39 »

Nie ale na przykład strasznym problemem jest dla mnie to,ze nie mogę dźgnąć bagnetem człowieka który leży na ziemi, bo mój bagnet wbija się nie wiem w co.
Poza tym nie uważasz,ze żałosne jest to,ze goście tworzą gre ileś tam lat, wydają ją i okazuje się,że połowa rzeczy działa źle, albo nie działa w ogóle? No chyba ze w tym momencie jest to wina testerów grajacych w alfe,wczesną bete, którzy bedąc tak zaślepieni zajebistością nowej gry nie zauważyli połowy jej błędów.

4-5 lat trwa zwykle proces tworzenia gry od zera dla średniej wielkości studia (100 osób). TWI, firma zatrudniająca około 25 osób próbowała stworzyć w tym samym czasię grę przełomową i szczegółową. Po części im się udało, odwzorowanie map, ilość detali czy inne bajery cieszą człowieka, ale ta ambitna gra ma pewne minusy (jak każda). Chłopakom zabrakło czasu na dopieszczenie gry, deadline którym był miesiąc czy dwa przed premierą BF3 oraz MW3 nadszedł i grę trzeba było wydać. Sytuacja przypomina czasy moda RO wydanego na UT2003, który nie był tak dobry jak w wersji na UT2004 czy RO:O. Dlatego cierpliwości, TWI nie posiada miliardowych funduszy na developing oraz reklamę.
Zamiast narzekać (co jest bezcelowe i bezproduktywne), uzbroić się w cierpliwość. Crash? Wysłać logi oraz crashdumby do TWI i raportować co jest nie tak.

ps. Bartbear, w zamkniętej becie jestem od kilku miesięcy, nigdy nie miałem problemów z raportowaniem czegoś (również ani razu Ciebie nie widziałem grającego w betę...)

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #10 on: 29 September 2011, 15:21:36 »
[...]

ps. Bartbear, w zamkniętej becie jestem od kilku miesięcy, nigdy nie miałem problemów z raportowaniem czegoś (również ani razu Ciebie nie widziałem grającego w betę...)
Cel tej wypowiedzi?
Przeczytałeś ze zrozumieniem? Nie napisałem że był problem z raportowaniem, napisałem że był ubogi w środki.
Co do wspólnego grania w betę, no widzisz nie złożyło się  ::) chociaż ja swój "cyrograf" datowałem 5 maja...

Heniu

  • Guest
Odp: Developerzy jak na węglach
« Reply #11 on: 29 September 2011, 18:28:10 »
Poza tym nie uważasz,ze żałosne jest to,ze goście tworzą gre ileś tam lat, wydają ją i okazuje się,że połowa rzeczy działa źle, albo nie działa w ogóle?

No to spisz "rzeczy", zliczymy i sie okaze czy rzeczywiscie polowa dziala zle albo nie dziala w ogole.

Fajnie sie pisze slogany i rzuca hasla typu "polowa nie dziala" albo "ta gra jak wczesna beta jest" tylko jak zliczyc to sie okazuje, ze dotyczy to nieistotnych pierdol albo rzeczy ograniczajacych sie do jakiegos malego grona ludzi (np specyficzne kombinacje sprzetu).