Author Topic: Onet.pl  (Read 18704 times)

Radzisław

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #15 on: 20 October 2011, 12:27:27 »
 Odnoszę takie wrażenie Shock, że od jakiegoś czasu czepiasz się moich postów jak rzep psiego ogona ::). Naprawdę nie musisz mi tłumaczyć przebiegu walk o Stalingrad.Chcąc czy nie, terenem walki był też obszar zurbanizowany.

 Moja wcześniejsza wypowiedź, była znacznie spłycona..
 Twórcy skupili się na obiektach miejskich... Ok. Ale to nie znaczy że linia frontu zahaczała tylko o sam Stalingrad i że czerpię swoją wiedzę na ten temat z filmów :o!! Razem z anonimem tłumaczycie mi coś, co zawarte jest w masach książek i podręczników, z nich wolałem się edukować aniżeli z  postów na forum(oczywiście są też dobre witryny w których też jest dużo wiedzy o samej bitwie) : ???.

 Przecież od dawna wiem że sama bitwa w której centrum był Stalingrad. Wiązała fronty, Stalingradzki, Doński,południowo-zachodni i front Woroneski.To kupa terenu. Cóż, nie od dziś wiemy że Ro2 ma raczej mało wspólnego z historią.

 Wiec jeśli kogoś kole moja wcześniejsza wypowiedź, to z góry przepraszam za moją mało sprecyzowaną opinię. Chodziło mi raczej o to że walki o miasto też miały miejsce, i to w jego okolicach jak i samym mieście, została odcięta 6 Armia i 4 Armia pancerna. Twórcy zaś sami zdecydowali że wypuszczą mapy miejskie. Czy się komuś to podoba czy nie. Mi się wiele rzeczy w nowym Ro nie podoba, ale kogo to obchodzi...Prawda!
« Last Edit: 20 October 2011, 13:36:05 by Radzisław »

pprzemo66

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #16 on: 20 October 2011, 12:47:14 »
Reasumujac wasze wypowiedzi i fakty historyczne mozna wywnioskowac ze gra zostala zrobiona na odwal sie a juz napewno nie ma nic wspolnego z historia.A uboga liczba map nudzi bo ludzie juz na pamiec wiedza gdzie sie ukryc i co robic.

anonim.pl

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #17 on: 20 October 2011, 14:05:28 »
To są zbyt daleko idące wnioski. Z naszych wypowiedzi wynika że oprócz miasta mogli dodać też tereny mniej zurbanizowane poza miastem i tyle. W COD czy w Battlefield wcale nie ma większej ilości map. To moderzy powiększają bibliotekę nowych terenów i trzeba po prostu na nich poczekać. RO1 w Polsce miał później premierę więc już sporo nowych map było gotowych.

Wawer

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #18 on: 20 October 2011, 14:49:41 »
Ciekaw jestem, kiedy powstaną mapki będące remake'ami ze starego RO... Fajnie by się pograło na odświeżonym Zhitomirze, Basovce czy Baksanie. Wiem, wiem, niehistoryczne pewnie ale za to pełne "mięsa"...

pprzemo66

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #19 on: 20 October 2011, 14:56:27 »
hmm walka w okopach,walki czolgow? Obejrzalem po raz kolejny stalingrad,
http://vod.onet.pl/stalingrad,stalingrad,16301,0,16302,odcinek.html
Walka o kurchan Mamaja to bylby ciekawy pomysl,choc masakra byla by niewąska:)

Podtrzymuje swoja wypowiedz-brak historycznego klimatu i pogon za fragami +tylko 2 pojazdy czyni te gre przecietna strzelanka i w mojej ocenie z RO1 laczy ja tylko tytuł..

Radzisław

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #20 on: 20 October 2011, 16:14:06 »
Ciekaw jestem, kiedy powstaną mapki będące remake'ami ze starego RO... Fajnie by się pograło na odświeżonym Zhitomirze, Basovce czy Baksanie. Wiem, wiem, niehistoryczne pewnie ale za to pełne "mięsa"...
 
  Wawer w obecnej formie RO2 sama w sobie jest niehistoryczna(nawet nie podaje jak w RO1 danych odnośnie jednostek), poza dodaniem obiektów które występowały naprawdę, nic w tym temacie nie zbliża się choćby do szkolnego podręcznika ;). Wiec dodanie takich mapek jak wymieniłeś, jest jak najbardziej moim zdaniem na miejscu. Z przyjemnością pograłbym sobie choćby w jedną z nich  :-* na nowym silniku!
 
Śmie twierdzić nawet że twórcy liczą w dużej mierze na ludzi od modyfikacji, aby zrobili z gry w pełni grywalny i realistyczny produkt praktycznie za nich.Brzmi to trochę smutno...Prawda?

  Śmię

Apos

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #21 on: 20 October 2011, 16:28:40 »
Może nie pamiętacie, ale pierwsze RO nie miało w ogóle pojazdów, a gameplay był bardzo zbliżony do RO2. Wraz z rozwojem gry oraz grupy tworzącej zaczeły pojawiać się czołgi, pojazdy opancerzone oraz mapy, które mogły je wykorzystać.

Taka sama sytuacja jest w RO2: podstawowy release oferuje dużo nowości, ale tylko dwa bardzo szczegółowo oddane czołgi. Nowe pojazdy (zapowiedziane już w pierwszym content update 2 czołgi i APC), mapy oraz bronie zostaną dodane jako w darmowe DLC.
Poza tym lada tydzień, dwa wyjdzie w pełni sprawny SDK, który pozwoli stworzyć każdego typu mapy, bronie, pojazdy czy zmiany w gameplay'u jakie tylko chcecie. Nie zapominajcie, że większość map o których wspominacie z RO:O zostało zrobione przez właśnie modderów. W dniu wydania mod toolsa polecam zakasać rękawy i "upsrawnić" RO2 na swój sposób - każdy będzie miał do tego prawo!

Dla wszystkich marud twierdzących, że brakuje tego czy tego - musicie sobie uzmysłowić, że RO2 wyszło w dniu kiedy nastąpił deadline, nie wcześniej nie później. TWI nie mogło dłużej trzymać gry w fazie close beta i patchować jej. Sorry, ale tak to wygląda w RL. Również musicie sobie zdawać sprawę, że TWI jest ciągle b. małym, 25 osobowym i samodzielnym studiem, które podjęło się wydania gry AAA. Jest to ich pierwszy tak dużo projekt, więc musicie zrozumieć ich sytuacje. Nie da się czegoś zrobić w terminie gdy projekt wymaga średnio 100 osób, a ma się 1/4 tego i bardzo ograniczony fundusz. Gra wyszła ze skopaną optymalizacją, mineły 2-3 tygodnie i problemów już nie ma. Kolejnym krokiem są zmiany gameplaya. Cierpliwości!
« Last Edit: 20 October 2011, 16:33:10 by Apos »

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3122
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: Onet.pl
« Reply #22 on: 20 October 2011, 16:52:31 »
Ciekaw jestem, kiedy powstaną mapki będące remake'ami ze starego RO... Fajnie by się pograło na odświeżonym Zhitomirze, Basovce czy Baksanie. Wiem, wiem, niehistoryczne pewnie ale za to pełne "mięsa"...
Noo Socom pewnie już przemeblowuje swój "house" pod nowy silnik  ;) ;D

Wawer

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #23 on: 20 October 2011, 17:50:15 »
Grey Ghost Of War i Fullmj to byłoby coś...

pprzemo66

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #24 on: 20 October 2011, 18:06:07 »
Nie marudzimy poprostu nie czujemy ducha RO 1 i tego reklamowanej histori.
Szczegolowosc czolgow/wnetrza jest zbednym bajerem bo w grze jest zbyteczne [brak czasu na pierdolki]
Zrobmy se wszystko sami ale glorie/chwałe beda zbierac tworcy....zal
Zrobimy se pojazdy/mapy/bronie ale jak ma sie to do reklamowanego rozwoju postaci.???

Sorry ale czytajac newsy jak tylko wyszLy o RO2 mialem nadzieje ze wszystko to co bylo w RO1  a przynajmniej wiekszosc bedzie w RO2........[ CZY TO DUZO ROBOTY DODAC Z 2-3 POJAZDY WIECEJ?]

Coz widze ze znow zamiast grac przy logowaniu bedzą mi sie sciagaly mapy bo na jakis serwer nie wejde bo brak mi bedzie 1 mapki itp....Tego chcielismy? Tlumaczenie ich budzetem nie ma sensu bo bzdety w rodzaju wnetrza czolgu czy cegly/napisy/szafy w budynkach sa przerostem formy nad trescia.

ps: dodanie rusznicy u niemcow zamiast pancerfausta to kpina...a balistyka to jakies jaja [przebijajace mur pociski na spartanowce] stale ckmy o malej skutecznosci itp...

Koller

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #25 on: 20 October 2011, 19:07:49 »
to nie graj...no sorry, ale jak Cię będzie denerwowało JEDNORAZOWE i DARMOWE ściągnięcie jakiejś ciekawej fanowskiej mapy to faktycznie masz problem...lepiej zapłacić 7E za mappack jak w CODach?
z drugiej strony tu akurat pretensji większych mieć nie powinieneś - przed kupnem wiedziałeś ile będzie map i pojazdów - jak wiemy inne rzeczy były przekłamane;
mnie jako przeciętnemu Kowalskiemu bardzo odpowiada gra, uważam że twórcy znaleźli złoty środek między realizmem a arcade

pprzemo66

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #26 on: 20 October 2011, 20:39:45 »
Koller przeczytaj moje 1 zdanie w poscie powyzej z 10 razy ze zrozumieniem a pozniej pisz....oki.?

Gra mi odpowiada co nie oznacza ze jestem zadowolony ze wydalem 99zl na cos co jest wydane na szybko i na odpiernicz sie:)
Co do mapek to tak wolal bym miec to w "packu" Nie grales w RO1 to nie wiesz jakie czasami upierdliwe bylo wchodzenie na serwer a tu sie okazuje ze brakuje cos ci bo znow cos nowego sie pokazalo.Nie oznacza ze to zle ze cos sie pojawia [czytaj nowa mapka] ale jak dla mnie bylo to upierdliwe.

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=61332

Przeczytaj se powyzszy link o dodatkach ktore wyjda a sie zdziwisz...

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Onet.pl
« Reply #27 on: 22 October 2011, 14:49:39 »
Sorry ale czytajac newsy jak tylko wyszLy o RO2 mialem nadzieje ze wszystko to co bylo w RO1  a przynajmniej wiekszosc bedzie w RO2........[ CZY TO DUZO ROBOTY DODAC Z 2-3 POJAZDY WIECEJ?]

będzie sprzętu dużo więcej, z czasem będą dodawane kolejne update-y. nie wiem czy wiesz ale oryginalna ro1 w chwili pokazania się też miała niewielki fragment tego co zawiera obecnie. Grałem w nią od 2006 i widziałem jak przez ten czas się rozwijała, że wspomnę tylko o 4-rech modach. Zresztą pisał już o tym Ci wcześniej Apos...
 

Coz widze ze znow zamiast grac przy logowaniu bedzą mi sie sciagaly mapy bo na jakis serwer nie wejde bo brak mi bedzie 1 mapki itp

nie przesadzaj, raz na jakiś czas jak coś ściągniesz to się nic nie stanie :) poza tym pobierasz jednorazowo, potem się już tylko gra

bzdety w rodzaju wnetrza czolgu czy cegly/napisy/szafy w budynkach sa przerostem formy nad trescia.

czemu bzdety ? właśnie to powoduje, że gra jest inna, lepsza od konkurencji i bardzo klimatyczna. powiedziałbym nawet "modelarska". twi zadało sobie dużo trudu aby gra była jak najbardziej zgodna z rzeczywistością np wyjazdy dokumentujące do Stalingradu (jako pierwsi ludzie z "zachodu" weszli do Grain Elevator :)


ps: dodanie rusznicy u niemcow zamiast pancerfausta to kpina...a balistyka to jakies jaja [przebijajace mur pociski na spartanowce]


tak się składa, że pancerfaustów to jeszcze wtedy nie było ... jedyne co mieli do walki indywidualnej z czołgami to to co pokazano w grze, plus parę innych rzadkich pierdół w postaci rusznic przeciwpancernych własnej konstrukcji itp...

reasumując - relax. Też byłem na początku zawiedziony grą, ale im więcej gram tym bardziej widzę jej ogromny potencjał i ilość pracy w nią włożoną. Wg mnie jest to świetna kontynuacja rozwojowa RO1.

« Last Edit: 22 October 2011, 14:53:45 by ufo_has_landed_! »

krislizak

  • Guest
Odp: Onet.pl
« Reply #28 on: 22 October 2011, 18:27:32 »
Pod-czepie się pod rozmowę..
RO2 jest moim zdaniem nie oszlifowanym diamentem.... fakty są takie że gdyby była inna gra z takim realizmem i podejściem do historii można było by marudzić że tu czegoś brakuje itp
Ale prawda jest taka ta gra nie ma konkurencji stworzyło ją grono kilkunastu osób i miejmy nadzieje nie siądą na laurach tylko zainwestują jeszcze trochę czasu i doszlifują swoje dzieło

Każdy jakieś minusy wskazał..to też się dołącze

-Irytują mnie granaty jakoś dziwnie latają....wiem bo sam kiedyś trochę sobie rzucałem replikami
-Brakuje zacinania się broni ....
-Mało krwi
-Chyba nie ma rykoszetów...od jakiś metalowych konstrukcji nie wiem czy dobrze mi się kojarzy ale w RO1 było coś takiego
-Mam cały czas  problem z serwerami i pingiem trochę mnie to zniechęca do grania
-I muzyka...kilka utworów więcej nie zaszkodziło by chyba


Nie licząc tego według mnie gra ma duży potencjał żadna inna gra nie daje takiej frajdy kiedy kogoś w pacynę się  trafi :)


PS co do reali II WŚ Panowie ....to informatycy piszą grę a nie panowie po Historii więc wybaczcie im ....myślę że i tak odwalili kawał dobrej roboty

Pozdrawiam

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: Onet.pl
« Reply #29 on: 22 October 2011, 21:02:48 »
W RO1 były rykoszety i można było od nich nawet zginąć, problem w tym, że tylko w modzie i to w dodatku chińskim. Mało odważnych żeby zabrać się za niego, tzn brakowało go na serwerach, w modzie tym pociski mogły przebijać cienkie przeszkody.
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."