Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 112598 times)

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #135 on: 29 March 2012, 22:17:16 »
Zrobiliście mi smaka na ARME  ;D W RO2 już odechciało się grać a przed premierą Diablo 3 pograłbym w coś nowego. Obecnie świetnie bawię się w darmowym Tribes Ascend (POLECAM!) jednak mam ochotę na coś bardziej realistycznego.

Rozumiem że należy zaopatrzyć się w podstawowe ARMA2 + dodatek Arrowhead aby grać online?

Tribes Ascend fajne do popykania jest, to fakt :)

Minimum to ArmA 2 Combined Operations (ArmA 2 + Operation Arrowhead).
Później ACRE (rozmowy 3D, realistyczne radio i krótkofalówki), addon którego używa każde community.

A dalej to zależy od community. Zwykle jest to ACE, ogromny mod, który ciężko opisać w kilku zdaniach. Poprawia rozgrywkę multiplayer, eliminuje błedy z ArmA 2 i dodaje realistyczne smaczki.

W filmiku poniżej nagranie kolegi z jednostki ze wczorajszej misji. Pokazuje m.in. ogłuszenie po wystrzeleniu z NLAW (część ACE) oraz rozmowy innych graczy w 3D (ACRE). W tle słychać kanał radia dowództwa oraz sekcji (też ACRE)



Kolega też chyba ma JSRS.

Shock

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #136 on: 06 April 2012, 12:03:25 »
Pytanie do Aposa lub do ludzi dalej siedzących przy ARMA II.

Miałem ARMA II + OA w wersji pudełkowej. OA komuś pożyczyłem, nie  oddał więc kupiłem poprzez STEAM OA+PMC+BAF. Jak to poinstalować żeby zgodnie działało ? Bo coś mi się nie turla za bardzo. ARMA II mam w wersji 1.11

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #137 on: 06 April 2012, 13:14:24 »
Pytanie do Aposa lub do ludzi dalej siedzących przy ARMA II.

Miałem ARMA II + OA w wersji pudełkowej. OA komuś pożyczyłem, nie  oddał więc kupiłem poprzez STEAM OA+PMC+BAF. Jak to poinstalować żeby zgodnie działało ? Bo coś mi się nie turla za bardzo. ARMA II mam w wersji 1.11

Q: Can i use retail version of A2 with my STEM A2: OA ?
A: Yes, You can as long as the language is supported and ARMA 2 is updated to version 1.08
Note: might not work with Polish and Russian retail releases

Polecam ten programik i pokombinować. ArmA 2 musisz miec w wersji 1.11, a OA 1.60.

ps. nowy filmik z ArmA 3


Shock

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #138 on: 06 April 2012, 13:39:47 »
A gdzie teraz grywasz ? CBA, VB, COSA, CFOG ?

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #139 on: 06 April 2012, 13:51:07 »
A gdzie teraz grywasz ? CBA, VB, COSA, CFOG ?

W brytyjskim 16AA. W sumie to mój pierwszy klan do którego wciągnął mnie znajomy i najbardziej pasuje mi tam gameplay, klimat i ekipa.

W A2C i CFOG grałem 1-2 misje, ale to jednak nie to samo.

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #140 on: 06 April 2012, 14:54:05 »
Jeśli podstawka i OA są w różnych wersjach językowych to obawiam się, że z Combinet będą nici, już to kiedyś przerabiałem jedną osobą

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #141 on: 06 April 2012, 22:41:45 »
Jeśli podstawka i OA są w różnych wersjach językowych to obawiam się, że z Combinet będą nici, już to kiedyś przerabiałem jedną osobą

Yep, informacja ta, o braku kompatybilności widnieje na oficjalnym FAQ of bohemia/steam, więc mogą być problemy.
Miałem sytuację że chciałem mieć angielską-oryginalną wersję językową, a z racji tego że posiadałem ArmA 2 i OA zakupione u nas nie mogłem zmienić języka ani użyć klucza w oryginalnej wersji. Combined Pack'a kupiłem w promocji za jakieś 60zł na sprocket 2 lata temu - najlepsza opcja.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #142 on: 08 April 2012, 15:44:57 »
Mały update o Iron Front



Gość mało ogarnia grę, źle rozstawia broń na dwójnogu etc.

Super, że używają systemu montowania/demontowania ciężkich broni z ACE. W dwie osoby trzeba operować Maximem/MG-42. Jest też system celowania mortarem z ACE, zbliżony do tego z Darkest Hour.
« Last Edit: 08 April 2012, 15:53:35 by Apos »

Nikitycz

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #143 on: 08 April 2012, 16:38:29 »
Ola Boga, co ja widzę! Pan z 2:15 ma nieprzepisowego wąsa...To nie dopuszczalne...

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #144 on: 08 April 2012, 16:42:53 »
Bochemia niech się uczy, że istnieje coś takiego jak animacja "wiosłowania" zamkiem ;)

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #145 on: 08 April 2012, 18:16:00 »
Bochemia niech się uczy, że istnieje coś takiego jak animacja "wiosłowania" zamkiem ;)

Zobaczmy co pokażą w 3ce. 2ka oraz OA mają bardzo ubogie animacje przeładowania, ale jest to kompromis. Kto tworzyłby animacje dla każdej broni, gdzie w sumie jest ich kilkaset (?) dostępnych w Armie czy modach?

btw: zauważyłem teraz link w podpisie. Długo latasz w A-10C ?:)

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #146 on: 08 April 2012, 20:00:23 »
O DCSie powiedział mi już dawno mój znajomy z którym grałem w Arma2, ale wtedy jeszcze jako beta kosztowała jakieś 60 baksów potem o tym zapomniałem. Gram w sumie od jakichś 2 miechów i przyznam szczerze, że po obejrzeni paru filmików troche mnie przerażały te wszystkie procedury, przełączniki pokrętełka, guziczki i dlatego najpierw spróbowałem wersji "testowej" zassanej z torrentów. Troche samozaparcia kilka godzin wykręcania drążka, wyszukiwania na YT filmików z tutorialami i okazuje się, że nie taki diabeł staszny tak więc zamówiłem na morele.net legala. Jestem w sumie jeszcze raczkującym lataczem, ale jednak to jest rasowy sim a nie coś pokroju HAWX czy Sturmovika i trzeba sporo czasu żeby to wszystko ogarnąć(sam Flight Manual zawiera ok. 700 stron). Jednak dla kogoś kto lubi tego rodzaju gry tytuł godny polecenia skoro piloci latający "świniami" w realu ćwiczą na nim procedury

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #147 on: 09 April 2012, 08:45:27 »
Mały update o Iron Front



Może się czepiam, ale widział ktoś, żeby podczas DWS ktoś trzymał rewolwer w obu rękach. Śmiesznie to wygląda...

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #148 on: 09 April 2012, 11:10:12 »
Żeby lepiej wycelować?

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #149 on: 09 April 2012, 13:37:49 »
O DCSie powiedział mi już dawno mój znajomy z którym grałem w Arma2, ale wtedy jeszcze jako beta kosztowała jakieś 60 baksów potem o tym zapomniałem. Gram w sumie od jakichś 2 miechów i przyznam szczerze, że po obejrzeni paru filmików troche mnie przerażały te wszystkie procedury, przełączniki pokrętełka, guziczki i dlatego najpierw spróbowałem wersji "testowej" zassanej z torrentów. Troche samozaparcia kilka godzin wykręcania drążka, wyszukiwania na YT filmików z tutorialami i okazuje się, że nie taki diabeł staszny tak więc zamówiłem na morele.net legala. Jestem w sumie jeszcze raczkującym lataczem, ale jednak to jest rasowy sim a nie coś pokroju HAWX czy Sturmovika i trzeba sporo czasu żeby to wszystko ogarnąć(sam Flight Manual zawiera ok. 700 stron). Jednak dla kogoś kto lubi tego rodzaju gry tytuł godny polecenia skoro piloci latający "świniami" w realu ćwiczą na nim procedury

Dla mnie same te procedury są mega interesujące. M.in. dzięki nim dowiedziałem się o takiej grze jak DCS A-10C, gdy rozmawiałem z kumplami z 16AA o Warthogu gdy w niego grali. Bardzo zdziwiło mnie, że jeszcze 5 minut po rozpoczęciu misji, oni gadają o bootowaniu systemu nawigacji, ustawianiu częstotliwości radia i tak dalej :)



Generalnie gdy dojdzie do mnie joystick oraz znajdę A-10C w jakimś sklepie to również zaczynam przygodę z Warthogiem.


Jako, że schodzimy z tematu. Mały up o darmowym modzie Invasion 44". Ekipa pracuje nad kolejnymi brońmi oraz czołgiem:









W grze jest już około 30 modeli broni piechoty, 50 pojazdów i czołgów, 20 samolotów, 5 map (~10 x 10 km+) i 44 misje + to co stworzyli inni modderzy/mapperzy/mission makerzy.
« Last Edit: 09 April 2012, 14:19:46 by Apos »