Author Topic: Pomoc  (Read 2819 times)

tuszajrejnio

  • Guest
Pomoc
« on: 28 January 2011, 22:02:21 »
Przepraszam, jeżeli w złym miejscu utworzyłem temat, ale nie wiedziałem gdzie go stworzyć. Mianowicie sprawa wygląda tak, ze po pewnej przerwie chciałem na nowym komputerze zagrac w RO no i do chodzi do momentu, zeby wpisac klucz do steam wpisuje owy, ale wyskakuje mi informacja, ze : Podany kod produktu niepoprawny, ponieważ został juz aktywowany przez konto Steam. Aktywacja produktu RO retail nie została sfinalizowana. Tzn, ze jeden kod na jednego PC obowiazuje czy jak, bo sam juz nie wiem co robic i czy trzeba kupowac nowa gre..

`lay-Z

  • Guest
Pomoc
« Reply #1 on: 28 January 2011, 22:29:43 »
jeden klucz dla jednego konta steam... jak nie pamiętasz loginu/hasła spróbuj je odzyskać o ile pamiętasz email na jaki rejestrowałeś konto steam przy tym prawdziwym "pierwszym" uruchomieniu RO.
jak nie pamiętasz tych danych to jedyne co może ci chyba pomóc to nowe RO

IgraSov

  • Guest
Pomoc
« Reply #2 on: 29 January 2011, 00:13:05 »
Dokładnie, jeżeli już na poprzednim koncie aktywowałeś klucz do RO to na innym już nie da rady.
Tak jak napisał lay-Z, jeżeli nie odzyskasz konta, to widzimy się w RO2.

Apos

  • Guest
Pomoc
« Reply #3 on: 29 January 2011, 01:00:59 »
@Igras w RO2? Do tego czasu chłopak na spokojnie zdąrzy pograć w RO:O, które jest tanie jak barszcz :)

IgraSov

  • Guest
Pomoc
« Reply #4 on: 29 January 2011, 10:37:52 »
No kilka miechów do premiery dwójki jeszcze zostało, więc Apos masz rację. :satisfied

@tuszajrejnio - http://www.empik.com/red-orchestra-ostfront-41-45-pc-tripwire-interactive,prod24120006,multimedia-p