O widzę że gość ma Kazmirzk w znajomych. Nie daj się ADMINIE!
A powracając do sprawy - tylko UDOWODNIENIE kradzieży może cokolwiek zdziałać, tym bardziej że paser niezadługo może się cieszyć nabytkiem, bo raczej prawowity właściciel tego tak sobie nie zostawi. Należy zawiadomić o czymś takim support Steama, podając namiary na konto, ostatni adres email z nim powiązany, czas w którym dokonano uprowadzenia i oczywiście jakiś dowód zakupu którejś z gier na nim posiadanych (najlepiej skan z kluczem produktu jeżeli kupiliście wersję pudełkową). W ŻADNYM wypadku nie odkupywać - konto i tak wróci do właściciela po spełnieniu w/w wymagań, tyle że wiadomo jest kolejka tak wrobionych ludzi więc nie będzie to natychmiastowo, ale średnio ok 3 dni roboczych (w weekendy tam nikt nie pracuje) a góra do tygodnia.
Załóżcie sobie konto ratunkowe (nie jest to to samo co zwykłe konto na Steamie) tutaj:
https://support.steampowered.com/ i dalej wyślijcie ticket tak jak w instruktażu tutaj i na stronie. Bądźcie dobrej myśli... A jeżeli jest to taka szajka i prowadzą sobie "sklep" w internecie to oczywiście w opisie nie zapomnijcie dać namiary na nich, będzie to w interesie Steam'a żeby się z nimi w jakiś sposób rozprawić.