Author Topic: MN , DH, CC i co tam jeszcze jest ..  (Read 7549 times)

wisnia

  • Guest
MN , DH, CC i co tam jeszcze jest ..
« on: 21 July 2008, 10:07:15 »
Mam małe pytanko, może głupie, ale stary już jestem i nie znam się na tych wszystkich alfach, betach i numerkach .
Czy te mody wymienione w tytule i to co możemy ściągać to finalne produkty ? Bo mam wrażenie, że przy wszystkich wciąż praca trwa i jej końcem będzie "normalna pudełkowa" gra , tak jak np RO ... Wytłumacz mi to któryś proszę, bo nie wiem czy mam to wszystko ściągać i bez przerwy aktualizować czy też poczekać i kupić za te 10-20 $ finalny produkt. W tej chwili mam zainstalowany CC ale wciąż tam dużo błędów. Miałem jakiś czas MN ale nikt tam nie bywał. Z tego powodu nie wiem czy instalować DH... bo może brak zainteresowania graczy tymi modami spowodowany jest właśnie tym , że to co ściągami i w co gramy to tylko taka "reklama" , próbka ?

Z góry dzięki za odpowiedz ...

Wawer

  • Guest
MN , DH, CC i co tam jeszcze jest ..
« Reply #1 on: 21 July 2008, 10:30:10 »
To są bety, wciąż poprawiane. Zapewne będą finalne wersje ale nie sprzedawane w pudełkach tylko za free.

Jeśli zaś zastanawiasz się czy warto zassac DH, w sytuacji gdy rozczarowały Cię poprzednie mody powiem, że ...warto. To w mojej opinii najlepiej dopracowany i najciekawszy z modów. Gra w to sporo osób - są serwery gdzie jest po 50 osób.

Apos

  • Guest
MN , DH, CC i co tam jeszcze jest ..
« Reply #2 on: 21 July 2008, 10:32:20 »
Mody są tworzone przez graczy dla graczy i są bezpłatnym produktem, amatorską produkcją tzw. hobbistyczną. Masz rację - posiadają masę błędów, z którymi autorzy modów walczą mniej lub bardziej skutecznie, przez co musimy ściągać ręcznie wszelkie aktualizacje.

Mati

  • Guest
MN , DH, CC i co tam jeszcze jest ..
« Reply #3 on: 21 July 2008, 10:34:45 »