Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Carpathian Crosses

Wkrótce przekroczymy Karpaty - Carpathian Crosses mod

(1/12) > >>

Rozumny(PL):
Carpathian Crosses coraz bliżej, 11 kwietnia można już będzie ściągnąć mod. Muszę przyznać że zapowiada się dobrze, już ze screenów widać że będzie lepiej niż w Mare Nostrum które tak naprawdę było betą wersji demo. Nie żebym twierdził że MM jest kiepskie po prostu autorzy żeby umożliwić graczom wczuć się w walkę na pustyni powinni udostępnić więcej pojazdów i broni i innych nowości, mieli też najtrudniej bo jako pierwsi udostępnili swoją pracę, stąd teraz dłużej dopracowane mody będą oceniane lepiej od ich.

W CC oprócz nowym modeli: żołnierzy, broni i pojazdów, pojawi się możliwość skorzystania z moździerzy, a także zabicie członka załogi czołgu w środku bez niszczenia całego czołgu, jak dla mnie to twórcy CC odwalili kawał dobrej roboty i nie zdziwiłbym się gdyby ktoś chciał to wydać jako dodatek do Red Orchestra, no tyle mojego piania, zobaczymy 11 kwietnia jak te nowinki wypadną w praktyce.

Biały Orzeł:
Trzymam kciuki oby CC został ciepło przyjęty.Im większe zainteresowanie modami tym większa szansa, że pobiegamy Naszymi :) Jeeeeeeeeeeeezu ale by było kocursko :P

Wittmann:
na czym polega to zabicie załogi czołu bez niszczenia czołgu ?przestrzelenie optyki rusznicą ? mod prezentuje sie świetnie ale ja czekam na DH w którym będzie o wiele więcej pojazdów

stkprfritz:
to moze polegac miedzy innymi na tym, ze symuluje efekt odlupania sie malych fragmentow pancerza lub nitow wewnatrz czolgu mimo iz nie doszlo do penetracji pancerza  i takie male czesci lataja rykoszetem jak pociski karabinowe doslownie rozrywajac zaloge w srodku...

Wittmann:
hmm słyszałem o takich przypadkach ale to np. w panterach czy tygrysach kiedy spadła jakość pancerza lub w is2 kiedy robili zbyt twardy pancerz a w carpathian crosses mamy tylko lekkie czołg i przy trafieniu w tak cienki pancerz za każdym razem był penetrowany,więc chodzi tu raczej o zabicie członka załogi przebijając wizjery

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version