Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami
PTRD jako najlepsza bron przeciw czolgowa.
Razer:
Zwykle mało kto stawał obok Panzerfausta. Czasami ładunek eksplodował przy wystrzale albo upadał na ziemi... i też wybuchał.
BTW: Do gry powinni dodać Panzerschreck'a.
krv[PL]:
to akurat z gazami wylotowymi jest np: w AAO (RPG-7 np) i to moglo by byc... zaciecia mogly by byc... ale juz nie przesadzajmy w zyciu moglo sie tak zdazyc ze bron mial ktos nie wyczyszczona pocisk sie zaklinowal w lufie i eksplodowal urywajac strzelcowi lape lub masakrujac twarz wyrwana czesc broni! wszyskich tego typu przypadkow nie da sie zaadaptowac w grze (choc ja osobioscie bardzo bym chcial!!!!!)
Panzerschrecki tak tylko ze tworzyly je 2osobowe teamy jeden z rura 2 z pociskami!! zreszta aby zaladowac panzerschrecka potrzeba 2ch osob!
moj kolega wojskowy opowiadal mi akcje jak z WP odchodzil jakis tam wojak i chcial miec zdjecie przy strzelajacym czolgu.. no i stanol czolg wystrzelil aparat zrobil zdjecie a koles upadl i zmarl poniewaz cisnienie wytworzone w poblizu tanka porozrywalo mu wszyskie naczynka w bani (byc moze koles byl felerny.. byc moze nie mozna stac przy strzelajacym czolgu)
Shock:
Przepraszam, że to mówię i nie chcę urazić ale twój kolega opowiedział Ci niezła bajeczkę.
1. Można stać koło czołgu gdy strzela - jednak efekt jest podobny do tego jaki występuje na strzelnicy krytej gdy nie założysz słuchawek). Chyba, że stanął przed otworem wylotowym lufy i pocisk przeleciał mu tuż obok głowy, wtedy mogę przyjąc, że jest to możliwe.
2. Nikt by nie dopuścił do tego (tymbardziej dowódca czołgu) aby taka sytuacja miała miejsce - możesz mi wierzyć.
Panzerschrecki mogły być również obsługiwane przez jednego zołnierza tak jak to ma miejsce dzisiaj w przypadku różnych wersji RPG czy przy PK. Zawsze kolega z drużyny nosi dodatkowo zapasową amunicję.
Razer:
Ciśnienie obok czołgu? Przecież wystrzał nie wpływa na warunki atmosferyczne. Mnie to przypomina bajeczke z "Pogromców Mitów".
Shock:
Dokładnie :)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version