Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Między nami żołnierzami

PTRD jako najlepsza bron przeciw czolgowa.

<< < (4/8) > >>

Goral:
Myślę, że twórcy gry będą dodawać stopniowo "nowe" bronie wg uzasadnionych życzeń graczy.
Jednak należy wziąć pod uwagę pewne ograniczenia.
A to, że nie będzie nikt chciał grać w drużynie, dla której scenariusz i bronie rokują tylko przegrane? Mapka taka pewnie nie wejdzie do turnieju, ale w normalnych rozgrywkach jest niezłym wyzwaniem.

Razer:
Tak powinni dodać lepkie bomby, koktaile mołotowa, granaty przeciwpancerne, miny przeciw piechotne i przeciwpancerne, ładniejsze uszkodzenia*

* - w grze jedno trafienie powoduje eksplozję, a powinno być bardziej realistycznie. Nie obraził bym się też na dziury w pancerzu! Pamiętajmy o tym, że broń też się zacinała! Niektóre pociski eksplodowały jeszcze w czołgu, a urwanie się zamka w broni podczas strzału często powodowało obrażenia twarzy. Pocisk Panzerfausta czasami też nie eksplodował, a można było zobaczyć dzięki temu dziurę w pancerzu.

krv[PL]:
Czytalem wspomnienia pancerniakow jak pisali to zdazalo sie ze pocisk z 88mm dzial potrafil przestrzelic wieze na wylot i czolgista nic sie nie dzialo i kontynuwali walke :D to moglo by byc ok :D ale raczej nie realne :D


btw. byla kiedys taka gra nazywala sie T-72: Balkans on Fire! byla to taka symulacja tanku :D
zobaczcie w jaki sposob "unieruchomilem" pojazd (zaloga uciekla :P)




Dostal ze 100milimetrowego dziala z T-55 :) trafienie z 1387 metrow w lufe :D :D :D

Cow fifty:
Gazy wylotowe Panzerfausta podczas strzelania potrafiły zabić wszystkich w odległości do 2m.

PrezesOi:

--- Quote ---Cow fifty :
Gazy wylotowe Panzerfausta podczas strzelania potrafiły zabić wszystkich w odległości do 2m.

--- End quote ---

dokladnie, dlatego rozsmieszylo mnie w RO gdy pierwszy raz zobaczylem jak strzelec panzerfausta w grze opiera wylot o swoj brzuch :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version