Wiadomości :: RO 2: Heroes of Stalingrad :: Something BIG, something to rumble - Pojazdy
Author:
Submitted by: Apos   Date: 2010-09-02 16:13
Comments: (11)   Ratings:
 
1.   Posted by Haratacz   2010-09-02 21:12  

hahahah i gitara Panie i Panowie...nareszcie

2.   Posted by Herr_Batke   2010-09-02 21:16  

Noo...
Jeśli to tak ma wyglądać...
Po raz pierwszy i z przyjemnością odszczekuję wszystkie swoje gorzkie uwagi pod adresem HoS
Czekam na więcej tak przyjemnych niespodzianek i... może się jednak zdecyduję na zakup HoS

3.   Posted by IgraSov   2010-09-02 21:44  

Jeszcze niezdecydowany? Może się zawiodę a może i nie (mam nadzieję, że jednak nie!) ale w dniu premiery w Polsce od razu kupuję.

4.   Posted by Apos   2010-09-02 21:57  

Gdy przeciętna gra fps jak MW2 czy BC2 kosztuje 140-150zł, za HoSa jestem w stanie zapłacić znacznie więcej. Za jakość się płaci ^^

5.   Posted by BartBear_[PL]   2010-09-02 22:09  

"To co budzi kontrowersje jest informacja, że tankista nie będzie mógł opuścić swojego pojazdu." - czyli co jak mi się będzie jakiś pętak przy pancerzu kręcił w "martwym polu" km-u to mam za nim robić potrójnego "Axla" żeby go najechać!?

6.   Posted by P0LAK0   2010-09-02 22:09  

RO 4 ever

7.   Posted by vodka   2010-09-02 22:48  

Nowe ro trochę prześcignie inne znane tytuły jeśli chodzi o ten względny realizm. Obsługi czołgów przyjdzie się chyba długo uczyć. Thx Apos za całokształt nowinek o rohos.

8.   Posted by Apos   2010-09-02 23:01  

@Bart, z jednej strony chodzi o realizm. Siedząc w czołgu nigdy nie miałeś możliwości wyskoczenia i zabicia gościa z pistola. Z drugiej strony dowódcy czołgów mieli zawsze przy sobie kilka granatów, które wyrzucali przez właz w stronę wrogiej piechoty (możliwe że to też będzie). Imho jest to nacisk na cooperacje piechoty z czołgami.

9.   Posted by BartBear_[PL]   2010-09-02 23:06  

Hmmm realizm? to może KM przeciwlotniczy na wieży skosi takiego dziada
Albo chociaż ostrzał załoganta wychylonego z górnego włazu, dlaczego niby miałby potrafić dobyć jedynie lornetki?

10.   Posted by Wrona   2010-09-03 06:46  

Opis Panzer IV:
"(...) Oprócz tego, wieża mieściła w sobie 4 otwory strzelnicze, przeciwpiechotne ( strzelano z nich przez MP-40 ), w późniejszym okresie produkcji takich otworów było już tylko 3, z tego względu, iż w miejscu jednego ( lewy tył wieży ) rozpoczęto mocowanie włazu ewakuacyjnego dla ładowniczego. (...)" (http://www.strefa-tygrysa.yoyo.pl/opis%20konstukcji.htm)
Dokładne odwzorowanie, to dokładne. Jeśli to zrobią, to będzie to coś mega!

11.   Posted by Nebuluz_pl   2010-09-03 18:45  

W końcu jakieś nowe wieści Mam nadzieję, że już niedługo spotkamy się w okopach Vodka daj żyć ;-)

Stało się! Niepotwierdzone, nieoficjalne informacje o pojazdach w RO stały się prawdą. Tripwire odważnie oraz szczegółowo na łamach serwisu rockpapershotgun informuje o nowościach, które czekają w Heroes.




Czołgi oraz ich wnętrza będą dokładnie odwzorowane, na podstawie planów, schematów oraz prywatnego researchu przeprowadzonego przez studio. Takie lementy czołgu jak układ zawieszenia, wieża, optyka, działo, silnik czy zbiornik paliwa będzie mógł ulec uszkodzeniu. Odbije się to oczywiście na możliwościach bojowych czołgu. Będzie możliwe również zabicie załoganta celnym strzałem.
Siedząc we wnętrzu czołgu będziemy mogli obserwować z pierwszej osoby pracę załogi. Długo oczekiwana animacja zmiany funkcji w czołgu zagości w HoS'ach, a teleportowanie pomiędzy stanowiskiem kierowcy oraz celowniczego podczas jazdy odchodzi do lamusa. Na koniec dodam że wszelkie włazy, peryskopy oraz wizjery będą użyteczne dla załogi.





Tripwire nie ukrywa, że czołgiści w Heroes będą musieli wykazać się nie lada sprytem oraz umiejętnosciami wspólpracy z piechotą. Za każdym rogiem może czekać na nich piechociarz z wiązką granatów przeciwpancernych bądź operator karabinu przeciwpancernego schowany na piętrze budynku. Piechota na mapach zurbanizowanych będzie miała szanse zajścia oddziału pancernego z boku czy zastawiania pułapek.



Problemem z którym borykał się prawie każdy czołgista z RO:O były kradzieże czołgów bądź poziom innych graczy, który pozostawiał wiele do życzenia i chciałoby się powiedzieć, że lepszy byłby bot niż żywy graczy. Heroes wprowadza system rezerwowania czołgów oraz załogi kontrolowanej przez sztuczną inteligencję. Gracz będzie mógł wybrać którym czołgiem chce walczyć oraz czy życzy sobie zaprosić kogoś więcej, czy woli grać z komputerową załogą. Po starcie rundy gracze będą spawnować się od razu w czołgu gotowi do walki. Nieobsadzone przez graczy role będą wypełnione przez załogę kontrolowaną przez AI. Gracz będzie mógł w dowolnej chwili zastępować bota i zadecydować czy chce grać jako kierowca, celowniczy, dowódca itp. Którąkolwiek z roli które wybierze zawsze będzie miał decydujący głos gdzie jego czołg ma pojechać lub gdzie strzelać. To co budzi kontrowersje jest informacja, że tankista nie będzie mógł opuścić swojego pojazdu. Gdy zginie będzie odradzać się ponownie w swoim czołgu. Gdy zginie jeden z załogantów AI jego brak będzie można uzupełnić w supply depo.





Z względu na dużą złożoność modeli, animacji pojazdów w dniu premiery do naszej dyspozycji zostaną oddane: T-34/76 oraz Panzer IV. Dwa kolejne czołgi oraz pojazdy piechoty (wraz z nowymi mapami) zostaną dodane krótko po premierze jako darmowy upgrade. Tripwire nie zamierza wydawać żadnych płatnych DLC, które miałby odbicie na gameplayu.





Z udostępnionych nowych zdjęc możemy wywnioskować, że drugim remakiem z RO:O będzie Fallen Heroes.





Na zakończenie zapraszam do obejrzenia pierwszego oficjalnego trailera Heroes Of Stalingrad, który został opublikowany na serwisie gametrailers.com