Wiadomości :: ArmoredBeasts 2.08!
Author: BartBear_[PL]
Submitted by: BartBear_[PL]   Date: 2008-03-23 02:05
Comments: (6)   Ratings:
 
Average members rating (out of 10) : Not yet rated   
Votes: 0

Na Święta Zajączek dla Graczy RO przynosi ArmoredBeasts 2.08!

Nie ma to jak dobre wyczucie czasu, kolejna odsłona tego mutatora akurat jako prezent ;)

Amizaur dokonał kilku poprawek widocznych "gołym okiem", a także kilku, których bez przeczytania poniższego "changelog'a" mało kto byłby świadomy ;)

Pozwoliłem sobie na skróty, bo całość jak na newsa nieco przydługa (do przeczytania dla zainteresowanych w pliku 2.08 Czytajto.txt)

Amizaur

Zmiany w wersji 2.08 w stosunku do nieoficjalnej 2.07

- celowniki wszystkich czołgów wreszcie skalibrowane poprawnie przynajmniej do 3-4 tys. metrów (2.07 tylko do 1200m). Jedynym sierotą pozostał na razie T-60 gdyż jest z nim za dużo roboty.

- zmieniony sposób działania celowników peryskopowych (Su-76, StugIII) i celowników dział AT - przy zmianie nastawień odległości zachowują się jak ich realne odpowiedniki. Sposób działania celowników teleskopowych (czołgowych) wciąż bez zmian (nieruchome znaki celownicze) ale praca w toku.

- zmodyfikowane tekstury celowników prawie wszystkich czołgów tak by były bardziej podobne do rzeczywistych - znanych ze zdjęć lub schematów. Nowe celowniki (poskładane z elementów oryginalnych tekstur, nie mam czasu robić nowej grafiki) dostały wszystkie czołgi niemieckie, zunifikowany został wygląd celowników T-34/85 i IS-2 [...], KV-1S otrzymał ten sam celownik co T-34/76. Su-76 otrzymał nową teksturę celownika PG-1. Poprawiony wygląd celownika SflZF1a StugaIII.

- Nowe realistyczne tekstury lornetek - niemieckiej i rosyjskiej, z w pełni funkcjonalną i skalibrowana skalą do szacowania odległości.

- Wiele celowników ma zrekonfigurowane skale odległości, można teraz ustawiać odległość co 100m aż do 2-3km, niektóre celowniki dostały dłuższy zasięg (np. PzIVF2 i PzIVH do 2.5 i 3km) tak jak w rzeczywistości. Pozostałe zostaną poprawione później.

- czołgowe km-y otrzymały nowe efekty smugaczy, zaadoptowane (za zgodą autora) z EH-MH_Mod by EvilHobo - thanks !
[...]
- zastosowano tymczasowy środek zaradczy na nękającą graczy plagę błędnych detekcji kolizji pocisków z czołgami na bliskich odległościach. [...] Co prawda bug ten jest obecny już w zwykłym RO, ale w AB zdarza się jednak częściej. Przyczyna tego jest wciąż dla mnie nieznana ale na razie dodałem kilka linijek kodu który wykrywa błędnie rozpoznane kolizje i mimo bugu poprawnie je obsługuje.[...]



Oczywiście od razu jako pierwszy zostaje zupdatowany serwer Aster #2, dla posiadaczy zainstalowanej wcześniejszej wersji AB nowa instalka tutaj (exe), a w Mapowisku-Mutators dodatkowo paczki 7z i zip. Przed instalacją zaleca się usunięcie plików zawierających w nazwie "ArmoredBeasts2_"xxx lub "AB_"xxx z folderów Sounds, StaticMeshes, Textures i System.
Download : ArmoredBeasts 2.08!
Size: 7 350KB, downloaded 404 times