Wiadomości :: Zmiany w grze :: Niezapowiedziana aktualizacja
Author:
Submitted by: trawiator   Date: 2007-06-08 23:00
Comments: (12)   Ratings:
 
1.   Posted by YankeSmgn   2007-06-08 23:45  

Cool.
Właśnie miałem się pytać co zmienili po tej małej aktualce ;)

2.   Posted by Raiden   2007-06-09 08:59  

Niewielka ale zawsze coś A teraz moje stare pytanie, na które nikt nie umie odpowiedzieć: Gdzie są do Scheisse te spawnpointy?!

3.   Posted by wujek|T3N54MC024W523   2007-06-09 17:04  

niech w koncu zmienia te czerstwe, automatyczne i niedopowstrzymania zawiasy w drzwiach! potrafia na postaciach rag-dolle robic ale juz otwieranie drzwi - czynnosc jakze podstawowa i nie mniej ważna zarówno w życiu jak i na wojnie, w walce w miescie - tak bezmyslnie te skrypty zbeszczescili, że żal... wyszlo juz kilka poprawek... a drzwi nadal jak byly tak dalej, gdyby oczywiscie nie kolejny bug - brak prostego uwzglednienia uderzen, wywieranych cisnien - miazdzylyby soldakow na marmelade a z niemcow robily mielonke na bratwursty - mamy rok 2007, chwycmy sie za raczki i pomodlmy o nowe drzwi dla Red Orchestry!

4.   Posted by wujek|T3N54MC024W523   2007-06-09 17:06  

dodam tylko ze czasem po przejsciu przez drzwi postac sie zacina i nie idzie nic zrobic:P

tragedy

5.   Posted by DemoniX   2007-06-09 18:54  

a ja bym chciał zeby nie kazdy żołnierz nosił amunicje dla MG....

6.   Posted by milord   2007-06-11 06:18  

co do żołnierzy noszących ammo dla mg to przecież noszą każdy może dać Ci amunicję wciskając G (ze standardowych ustawień)

7.   Posted by Yab_PL   2007-06-11 08:19  

oj tam, wujek przesadzasz. Fakt, idealnie nie jest i mozna by bylo cos z tym zrobic przy okazji. Ale przy odrobinie wprawy mozna opanowac te drzwi

8.   Posted by DemoniX   2007-06-11 17:09  

Milord przeczytaj to 10 razy.... chodziło mi o to że NIE chce by każdy żołnierz nosił ammo dla mg,

9.   Posted by BartBear_[PL]   2007-06-11 19:06  

A którego obarczysz tym "brzemieniem" DemoniX?? ;)
Z reguły amunicyjny biegał przy boku z jakimś PMem albo nawet zwykłym pistolecikiem...Kto z graczy żądnych wrażeń podjąłby się takiej misji (tym bardziej że byłby łatwym łupem a dodatkowo taktycznie istotnym dla przeciwnika)?
Ale z drugiej strony to w takim razie jeżeli miałaby powstać taka klasa to z korzyścią dla wszystkich...powinien mieć pulę granatów i amunicji do innej niż MG broni strzeleckiej....no i oczywiście lepszą kondycję od innych klas a nie zasapać się po 150 metrach ;)

10.   Posted by DemoniX   2007-06-11 21:00  

Właśnie o to mi chodziło jakże często wyczerpuje mi sie amunicja do pepeszy na kaukazie nawet od mosina nie wystarcza czasami, tylko w takim razie trzeba by usunąc kilka stanowisk zaopatrzeniowych (skrzynki itp) i ustawic je tylko przy jednym spawpoincie, lub waznym połozeniu strategicznym ;)

11.   Posted by milord   2007-06-12 05:38  

ok sry źle przeczytałem zwracam honor
pozdro

12.   Posted by _KaszpiR_   2007-06-12 18:00  

#9 ja dosc czesto biegam i pomagam mg odganaijac od niego chcacych go ubic z flanki, albo czasme wyskauje na wabia
natomiast pomysl aby stworzyc klase co by targala ammo jest ciekawy, ale koniecznie jesli jest na mapie koles z mg ;D

Krótko i treściwie. Dzisiaj została wydana mała niezapowiedziana aktualizacja do Czerwonej Orkiestry, która poprawia kilka błędów związanych z zabójstwami osób z drużyny gracza. Standardowo aby patch się ściągnął należy ponownie uruchomić klienta Steam.

Zmiany:
- Gracze którzy nie wybrali jeszcze drużyny nie będą pokazywani jako Sowieci na tablicy wyników. Teraz są na liście jako obserwatorzy.

Poprawki:
- Jeśli gracz wezwał artylerie na swoją drużynę po czym przeszedł do przeciwnej drużyny zabicia z artylerii nie były brane jako zabójstwa swoich. Teraz jeśli gracz zmieni drużynę (lub opuści serwer) artyleria zostanie natychmiast odwołana.
- Jeśli gracz ustawił koordynaty gdzie ma spaść artyleria i zmienił klasę mógł nadal wezwać nalot. Teraz jest to niemożliwe.
- Napis "Coordinates Not Selected Yet" nie jest już wyświetlany graczowi nie mogącemu ustawić artylerii gdy próbował użyć radia.
- Wezwanie artylerii na swoją drużynę i opuszczenie serwera natychmiast odwołuje artylerię. (patrz punkt pierwszy)
- Ustalenie współrzędnych artylerii na obszar który nie jest jeszcze oznaczony "NoArtyZone" i wezwanie jej później nie jest możliwe.
- Gdy strefa "NoArtyZone" aktywuje się a wcześniej wezwano na nią artylerię, artyleria zostanie natychmiast odwołana.
- Naprawiono poważny błąd gdy gracz rzucił granat, zmienił drużynę i zabił z granatu swojego nie zostawało to uznane za zabójstwo swojego. Teraz jeśli gracz rzuci granat bądź 'paczuszkę' (satchel) i zmieni drużynę wybuch nie będzie zabierał obrażeń.
- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł zobaczyć przez 'zaciemnienie' gdy miał włączoną tablice wyników.