Artykuły :: Armored Beasts Lite Beta 2.01 Polish (Dobre rady)
Polskie tłumaczenie opisu
Author: _KaszpiR_
Submitted by: _KaszpiR_   Date: 2007-02-19 21:25
Comments: (2)   Ratings:
 
Ustaw zakres celownika przed strzałem - o wiele łatwiej jest wtedy obserwować tor lotu pocisku. Jeśli strzelasz z ustawionym dystansem na zero to opadający ślad pocisku będzie przysłonięty poprzez znaczniki przyrządów celowniczych.

Jeśli masz problem z dostrzeżeniem lotu swojego pocisku z powodu odległości, możesz pomóc sobie wykorzystując lornetkę. Nastaw działo, wychyl głowę z wieżyczki, strzel z działa i szybko przełącz się na lornetkę (nie odwrotnie bo nastawisz artylerię). Oczywiście najlepiej będzie potem jak będzie osobne stanowisko dla dowódcy - lepiej będzie mógł podawać informacje o poprawkach, ale aktualnie nie ma tej opcji.

Kto kogo może zabić:
Panther - Jak widzisz ten czołg to celuj w wieżę. Może być zniszczony przez T-34/85 z bliska (poniżej 500m), szczególnie przy bardziej szczęśliwych strzałach. Jednakże w przypadku pecha będą marne szanse. Przedni pancerz korpusu Panther'y może być zniszczony jedynie przez IS-2 z odległości poniżej 600m.
Z boku Panther'ę może rozwalić nawet T-34/76.

Tiger - można go zniszczyć czołgiem IS-2 właściwie z dowolnej odległości w grze. Z T-34/86 celuj w kadłub, przy prostopadłym trafieniu (0 stopni) są szanse do 900m. Jednak wieża jest zbyt gruba. Zniszczenie Tygrysa stojącego pod kątem z T-34/85 jest niemożliwe, trzeba więc objechać go aby być ustawionym lufą prostopadle do jego pancerza z przodu albo dorwać go z boku. Z boku można go zniszczyć z odległości, uwaga, do 2000m z T-34/85 (jednakże to będzie trzeba sprawdzić). T-34/76 powinien go być w stanie rozkruszyć do 200m, czyli z bliska.

IS-2 - jak nim grasz to pamiętaj, że czas przeładowania działa jest niesamowicie długi. Z ukrycia znajdź cel, określ odległość, ustaw celownik, wychyl się ukrycia i celnie oddaj strzał, po którym trzeba natychmiast się wycofać i przeładowywać. Dlatego ten czołg jest dobry do gry zespołowej.
Jeśli dobrze wycelujesz to będziesz w stanie rozwalić każdego, pod warunkiem, że trafisz (bez rykoszetu). Taka była prawdziwa taktyka dobrych dowódców IS-2, którą z powodzeniem wykorzystywano. Pamiętaj też że masz bardzo mało pocisków AP (armor piercing, czyli przeciwpancerne) - tylko 10. Tak więc rozważaj wykorzystywanie pocisków HE (high explosive, czyli wybuchowych) przeciwko słabiej uzbrojonym pojazdom, jak np front PzIV czy bok Pantery).

IS-2 - Kiedy atakujesz ten czołg to celuj w wieżę, a nie korpus. Co więcej, celuj blisko punktu zamocowania działa - w innym przypadku pociski będą zbytnio rykoszetować. Do 500m są duże szanse z PzIVH, ale lepiej być bliżej. O wiele większe szanse są z Tygrysa albo Pantery. Jednakże z dużych odległości bardzo łatwo zrykoszetować jeśli się nie trafi w środek wieżyczki. Front kadłuba może być zniszczony z 400m (Tygrys) albo 700m (Pantera).

T-34/85 - aby go zniszczyć celuj gdziekolwiek, jednak jeśli celujesz w wieżyczkę, to celuj blisko działa - inaczej spodziewaj się rykoszetów.

T-34/76 - strzelając z PzIII - celuj w wieżę i blisko działa, bo przedni kadłub jest po prostu zbyt gruby aby PzIII cokolwiek mu zrobił. Przód wieży może być przebity z odległości do 600m wykorzystując pociski AP. Natomiast przedni kadłub nie może być przebity ( no może z 10% szansą z odległości do 20m). Oczywiście aktualnie można przebić przód T-43 pociskiem APCR (przeciwpancerny ze wzmocnionym rdzeniem), jednakże był on zbyt pochylony dla tego typu pocisków i się ześlizgiwały. Ten błąd zostanie naprawiony w przyszłych wersjach modu.

T-34/76 - strzelając z PzIVF1 - celuj w przód wieżyczki z odległości poniżej 200m albo celuj w jej tył. Nie jesteś w stanie zniszczyć aktualnie czołgu strzelając z boku z powodu braku implementacji zaawansowanego modelu niższych partii pancerza.

KV-1 - strzelając z PzIII - używaj pocisków APCR oraz celuj bardzo dokładnie.
KV-1 - strzelając z PzIVF1 - hmm, nawet nie strzelaj, zwiewaj :D

T-34/76 albo Su-76

PzIVF1 lub F2 - przód kadłuba można przebić z odległości do 1200m.
PzIVH - celuj w wieżę do 1200m. Kadłub do 150-200m.
Stug-III/F8 - przedni pancerz można przebić do 150m, czasem do 200.
PzIIIL - przedni pancerz do 500m, przód wieżyczki do 800m.

Wszystkie powyższe rady są wzięte z danych zebranych z prawdziwych informacji o pancerzach i penetracji. Oczywiście nie są one dopasowane idealnie. Tak więc można się spodziewać z czasem pewnych modyfikacji.
[1] [2] > 3 < [4] [5]
Download : Armored Beasts Lite Beta 2.01 Polish
Size: 1.4KB, downloaded 700 times