Wiadomości :: Mecze, Turnieje oraz Ligi :: RO:ladder - informacje
RO:ladder - informacje
Author: Zdzira
Submitted by: Zdzira   Date: 2006-12-17 21:23
Comments: (41)   Ratings:
 
1.   Posted by Zdzira   2006-12-17 21:27  

jeżeli są jakieś literówki czy nielogiczne zdania mówić bo padam na pysk.

2.   Posted by AC| AdRain   2006-12-17 21:55  

jezus jezus moje creditsy nieeee

3.   Posted by ciocia|Ola   2006-12-17 22:51  

hm, AC faktycznie przeszło na grę czysto 4fun - w takim razie witam wśród graczy 4fun sercem zawsze byłam z wami no może bardziej z Dywizją DODs, ale co mi tam

4.   Posted by S!b!K   2006-12-18 04:57  

No fajnie ^^ Moze Enforce @ PC

5.   Posted by Zdzira   2006-12-18 05:22  

jak narazie z Enforce nikt się do mnie nie zgłosił...

6.   Posted by Alex   2006-12-18 06:01  

Zdzira, możesz nas spokojnie wykreślić. Doszliśmy do wniosku (mam na myśli tych kilku co grali prawie codziennie), że chroniczne kłopoty ze składem (większość AC to byli "niedzielni" gracze lub nieaktywni) a co za tym idzie niemożność zorganizowania własnego serwera, powoduje niepotrzebny stres. Jako, że gra się w końcu dla przyjemności to najlepszym dla nas wyjściem było przejście na grę czysto 4fun.

ciocia|Ola czy jest szansa, ze teraz Twoje surduszko będzie bardziej z nami??

7.   Posted by Zdzira   2006-12-18 06:03  

roger

8.   Posted by Guz   2006-12-18 08:32  

Hmm ciekawe czy w tym przypadku: "Zaryzykuje nawet stwierdzenie, że obecnie to właśnie UKF jest najmocniejszą ekipą grającą w Red Orchestre" assasin bedzie atakowal zdzirke ze nie ma o niczym pojecia ^^

9.   Posted by jenkins   2006-12-18 11:27  

..........Gratulację dla UKF, pokazali klasę.......................Powodzenia...

10.   Posted by viatrova   2006-12-18 12:52  

Gratulacje i oby tak dalej UKF

11.   Posted by S!b!K   2006-12-18 12:59  

AC--- Zawsze mozna bylo i mozna przebudowac sklad -,- Malo ludzi gra w to ? DESTINY jakos sobie radzi, bo ma od tego podejrzewam dobrych ludzi, nie mowie ze wy nie macie nie nie, tylko ze szkoda troche ;)

12.   Posted by asn   2006-12-18 13:47  

Guz - nigdy nie napisałem ze nie ma o niczym pojęcia... to był ostry mecz

13.   Posted by Alex   2006-12-18 15:34  

S!b!k--- masz rację, zawsze można przebudować skład. Ale do tego trzeba mieć ludzi do gry. Nas było w zasadzie 6. Jak był jakiś mecz to z tych 6 często zdarzało się, że ktoś z jakiś ważnych powodów nie może grać. Do pełnej "ósemki" dochodzili ci co grali rzadko lub bardzo rzadko. W zasadzie to "wystepowali" tylko na meczach. Normą były pytania (na 5 sekund przed rozpoczęciem meczu) typu: "..gdzie jest west bridge..." i "..co ja mam robić". Mnie to już znudziło. Tak samo jak pozostałą piątkę. Ze względu jak wyżej, sprawa wykupu serwera ciągnęła się jak krew z nosa, a bez niego ciężko jest myśleć o jakimkolwiek zgraniu, poważniejszych taktykach czy wręcz zwycięstwach w meczach. Od momentu jak zaczęliśmy garć w newcomer to nie wiem czy było choć z 5 treningów.

A co do DESTINY to daj im trochę czasu, niech trochę pograją razem. Nie chcę być złym prorokiem, ale jak chłopaki nie załatwią sobie serwera i ludzi chętnych do gry to nie sądzę żeby dali radę dłużej to "pociągnąć". Osobiście życzę im sukcesu, bo chciałbym zeby scena RO rozwinęła się trochę bardziej niż w chwili obecnej. Zawsze to przyjemniej pograć jest na publikach z ludźmi którzy gwarantują wysoki poziom gry. A taki zapewniają prawie zawsze ci co grają w klanach.

Ta szóstka co odeszła z AC nadal będzie będzie grała razem (tylko nie jako klan) z tą tylko różnicą, że teraz tylko i wyłącznie 4fun. Mamy dobry kontakt z dobrymi klanami zachodnimi więc od czasu do czasu zagramy też jakieś spotkanie "towarzyskie".

To co napisałem, raczej nie klasyfikuje się jako "komentarz", ale chciałem żeby sprawa naszej rezygnacji z gry w AC była jasna. Rozstaliśmy się w zgodzie i bez jakichkolwiek zgrzytów.

14.   Posted by S!b!K   2006-12-18 15:49  

Nie sadze aby serwer byl problemem ) i Trening ?? trening to spar spar to serwer przeciwnika ^^

15.   Posted by Alex   2006-12-18 18:54  

S!b!k, nie chce mi się już tego komentować. Zrezygnujcie z treningów i serwera. Za jakiś czas pogadamy.

16.   Posted by Alex   2006-12-18 18:54  

S!b!k, nie chce mi się już tego komentować. Zrezygnujcie z treningów i serwera. Za jakiś czas pogadamy.

17.   Posted by Guz   2006-12-18 19:04  

Teningi? Sibik czy mielismy kiedys jakis trening? :P Co do servera to sadze ze nie bylo by problemu wydaje mi sie ze zarowno my jak i enclave z mila checia pozyczali bysmy wam servera

18.   Posted by Alex   2006-12-18 21:10  

Dobra chłopaki, macie rację. Serwer nie jest potrzebny. My najwidoczniej jesteśmy za ciency żeby pojąć tę gre. A co do pożyczania. Nie powiem, zawsze na Enclave i UKF mozna było liczyć. Chociaż na UKF to tylko do czasu jak nas KTT pogonił z serwera i wyskoczył do Matiego z pretensjami o to, że na zahasłowany serwer weszliśmy. Nasza wina w tym była żadna. Po prostu, dzień wcześniej mieliśmy przyjemność grać z Wami PCW na serwerze z hasłem. Na drugi dzień (a była to niedziela) zebrało się nas kilku i starym zwyczajem weszliśmy wszyscy na jeden z polskich serwerów. Tak się złożyło, że był to Wasz serwer. Muszę dodać, że wszystkie polskie serwery mieliśmy w "ulubionych". Jak zapewne wiecie serwery w "ulubionych" nie mają zaznaczonej informacji o tym czy są z hasłem czy też bez. A zasada była prosta: jeden szukał serwera z dobrym pingiem, a reszta właziła za nim. RO podobnie jak i reszta gier na "silniku" UT ma to do siebie, że pamięta hasło serwera. Dlatego też "wbiliśmy" się na serwer bez żadnych kłopotów. Gramy sobie w najlepsze na stalingradzie, aż tu nagle tekst w stylu "co tutaj robicie???; na zahasłowany serwer włazicie itp itd". Od razu odechciało nam się grać na tym serwerze. Przecież gościu mógł się po prostu grzecznie zapytać jak się na nim znaleźliśmy. Odrobina kultury jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Później coś tam jeszcze skakał do Matiego na gg i to od niego się dowiedziałem kto to taki ważny był. Od tamtej pory nikt z AC jakoś nie miał ochoty grać na Waszym serwerze.

Nie byłoby tej historii gdybyście po meczu zmienili hasło.

19.   Posted by Zdzira   2006-12-18 21:22  

ooo to w końcu wiem jak ta sprawa wyglądała bo mnie to nurtowało

20.   Posted by Guz   2006-12-18 22:12  

Alex a jak ty bys zobaczyl ze na waszym zahaslowanym serverze graja ludzie i co wiecej nikt im nie pozyczal servera? Wydaje mi sie tak samo a zwrot "co tutaj robicie???; na zahasłowany serwer włazicie itp itd" cale jakies wylgarne nie sa, sa poporstu bezposrednie. Po za tym sytuacja by nie miala miejsca jak byscie uzywali zewnetrznej przegladarki serverow

21.   Posted by AC| AdRain   2006-12-19 06:04  

Guz... spoko... ale po co ten text 'poza tym sytuacja nie miala miejsca jak byscie uzywali zewnetrznej przegladarki serwow' to znaczy ze co? jak mieliscmy was od paru miesiecy w ulubionych to dzisiaj mielismy przekopoywac cala przegladarke i zobaczyc a moze UKF ma haslo? spoko juz jest sprawa wyjasniona przeciez

22.   Posted by Guz   2006-12-19 08:36  

Powiem jeszcze 1 rzecz i trzeba to skonczyc bo jak sam mowisz sprawa wyjasniona, teksty byly wg mnie adekwatne do sytuacji, zawsze moglo sie to skonczyc banem. Co do zewnetrznej przegladarki mialem na mysli to ze cala sytuacja nie miala by miejsca - sami staliscie sie ofiarami przegladarki w grze

23.   Posted by Alex   2006-12-19 08:59  

Guz, przeczytaj jeszcze raz to co napisałem wyżej. Poza tym ja jestem bardzo spokojny człowiek i nie denerwuję się byle czym. Szkoda zdrowia. Jeżeli sytuacja byłaby odwrotna to napewno najpierw dowiedziałbym się jak ci ludzie dostali się na zahasłowany serwer. Poza tym nikogo bym nie wyganiał. Nie ludzi z którymi grałem dzień wcześniej. I nie w ten sposób. Tego rodzaju "bezpośrednie zwroty" mnie po prostu rażą a przecież wcale nie muszę grać na tym konkretnym serwerze. I tak na zakończenie, dla jasności: nie mam żadnej urazy do graczy z UKF. Z chęcią gram z Wami na publikach bo gra jest wtedy o niebo ciekawsza i do tego zdecydowanie "podbijacie" stawkę.

Wyjątkowo zgadzam się w 100% z AdRainem. I pomyśleć, że napisał taki "text" z samego rańca, tuż przed szkołą.

24.   Posted by Alex   2006-12-19 10:16  

Guz, jak pisałem ten text powyżej to nie wiedziałem, że coś tam napisałeś o banie i innych pierdołach związanych z przeglądarką. Wydawało mi się, że dość jasno opisałem całe zdarzenie, ale wychodzi na to, że chyba się pomyliłem. Nie docierają do Ciebie moje wyjaśnienia. Wg nas cała wina leży po stronie KTT. Poza tym nie strasz mnie takimi pierdołami jak ban na Waszym serwerze. Wystarczy, że powiesz, że nie chcesz mnie widzieć i masz sprawę załatwioną. Zresztą od tamtego zdażenia nie gram na tym serwerze. EOT

25.   Posted by Guz   2006-12-19 12:16  

Gwoli wyjasnienia nie strasze was banem tylko podaje jedna z opcji jaka wtedy rozwazalismy, jednak zanim dowiedzielismy sie czy ktos od nas nie pozyczyl wam servera ktos od nas sie zapytal "co wy tu robicie". Dociedaja do mnie twoje wyjasnienia i jei rozumiem ale wg mnie mial po prostu miejsce przykry incydent i szukanie winnych jest nie na miejscu, bo ich nie ma. To ze kTT nie odhaslowal/zmienil hasla nie jest zadnym argumentem poniewaz nie ma takiego obowiazku, zreszta ja wychodze z zalozenia ze skoro server jest zahaslowany to nikt nieupowazniony na niego nie bedzie wchodzil. Sprawe zewnetrznej przegladarki poruszylem tylko z tego powody by taka sytuacja sie nie powtorzyla, bo jak sami sie przekonalisice ta w grze ma swoje wady

26.   Posted by Mati   2006-12-19 12:50  

Myśle, że nie ma po co drążyć dalej tego tematu bo to nie ma sensu... Nie ma po co "rozdrapywać" tamtej sprawy bo sobie tylko krwi napsujemy. ^^

27.   Posted by kTOTotaki   2006-12-19 15:06  

Quote
Wg nas cała wina leży po stronie KTT


ze co przepraszam? Gdzie popelnilem blad w zyciu? Wskazcie go i napiszcie czy moge go jeszcze naprawic..

Quote
Gramy sobie w najlepsze na stalingradzie, aż tu nagle tekst w stylu "co tutaj robicie???; na zahasłowany serwer włazicie itp itd". Od razu odechciało nam się grać na tym serwerze. Przecież gościu mógł się po prostu grzecznie zapytać jak się na nim znaleźliśmy. Odrobina kultury jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Później coś tam jeszcze skakał do Matiego na gg i to od niego się dowiedziałem kto to taki ważny był. Od tamtej pory nikt z AC jakoś nie miał ochoty grać na Waszym serwerze.

Nie byłoby tej historii gdybyście po meczu zmienili hasło.


To ze serwer jest pod moja kontrola nie znaczy ze mam zmieniac co chwile haslo "bo moze AC zaraz wbije" no prosze was.
Piszesz ze to ja wyskoczylem z tekstem "co tutaj robicie?", ciekawe, ze wtedy nie bylo mnie nawet przy kompie a pytanie czy pozyczaliscie moze od nas serwer zadal mi ktos z ukf wysylajac sms.
Skakalem do Matiego?
Oto cala nasza rozmowa na gg:

Quote

me - (2006-11-18 20:27:00)
co to jest za wchodzenie twoich ludzi na nasz zahaslowany serwer bez zadnego pytania?
-----------------------------------------------------
Mati - (2006-11-18 21:33:31)
gdy wchodzilismy server nie byl zahaslowany...
-----------------------------------------------------
Mati - (2006-11-18 21:35:19)
przynajmniej ja nie musialem nic wpisywac
-----------------------------------------------------
Mati - (2006-11-18 21:35:27)
z tego co wiem inni oi ludzi tez



Tak to niestety koniec tej rozmowy (nastepna rozmowa z Mati jest po 5 dniach z zapytaniem o jego sedziowanie na meczu w pc, jesli mam braki w logach to przepraszam ale nie przypominam sobie nawet o jakiejs innej rozmowie). Jedno pytanie moze o podwyzszonym tonie, ale czy to jest skakanie i brak kultury?

28.   Posted by kTOTotaki   2006-12-19 15:06  

Quote
Jak zapewne wiecie serwery w "ulubionych" nie mają zaznaczonej informacji o tym czy są z hasłem czy też bez


Rozumiem ze jak nie ma ikonki to Pan Alex sie gubi? W lewym dolnej czesci ekranu z ulubionymi serwerami wyswietlaja sie ich wlasciwosci. Oto co mozna zobaczyc gdy serwer jest zahaslowany:

Quote
GamePassword "True"


Rozumiem, ze to zadna informacja...

29.   Posted by asn   2006-12-19 15:23  

Sumując wszystkie wasze wypowiedzi wychodzi na to ze wszystko jest wina kTT bo nie zminił hasła a AC odwiedziło ten server myśląc ze to pubic... ;/
Ubawiłem się czytając te komenty... Szacunek za wypowiedzi dla AC!

30.   Posted by Mati   2006-12-19 15:38  

Widze, że jednak nie chcecie zakończyć tej sprawy. Cóż, Wasza sprawa.

Sumując wszystkie wasze wypowiedzi wychodzi na to ze wszystko jest wina kTT bo nie zminił hasła a AC odwiedziło ten server myśląc ze to pubic... ;/


A co ? Nie było tak wiele razy, że Wasz server był publiczny ? Nie wiesz za to jak ja się ubawiłem czytając Twoje komentarze do innych newsów. Zresztą nie tylko ja bo z tego co widze to inni też.

31.   Posted by asn   2006-12-19 15:55  

Mati ale czy to ze był kiedyś publiczny upoważnia was do grania gdy jest zahaslowany?

32.   Posted by Michał   2006-12-19 15:58  

a dajcie już sobie siana było mineło musicie się kłócić????????????????????????

33.   Posted by Mati   2006-12-19 16:02  

I tu wracamy do punktu wyjścia. Generalnie nie widzieliśmy o tym, że Wasz server jest zahasłowany. KTT, wybacz, ale nie zagladam tam w tą ramke z inf. o serverze i nie będe tego robił przed wejściem na każdy server. I myśle, że Ty też tak nie robisz. A jeżeli robisz to gratuluje cierpliwości. Widze, że robicie wielkie "ale", którą można było dawno zapomnieć. Ale jak to mówią... "Człowiek to świnia".

34.   Posted by YankeSmgn   2006-12-19 16:06  

o qrwa nie macie lepszych tematow ? Niezle 'zaspamowany' News....

35.   Posted by kTOTotaki   2006-12-19 16:13  

Robimy wielkie "ale", poniewaz Alex oczernial mnie i ukf argumentami, ktore jak widac zostaly podwazone. On to rozpoczal i nie mi jest to konczyc.

Quote
wybacz, ale nie zagladam tam w tą ramke z inf. o serverze i nie będe tego robił przed wejściem na każdy server. I myśle, że Ty też tak nie robisz.


Nie robie tego bo korzystam z zewnetrznej przegladarki serwerow. A ta informacja byla skierowana do Pana o nicku Alex, ktory twierdzi ze w zakladce ulubione nie ma ZADNEJ informacji o tym czy serwer jest zahaslowany czy nie. Tak wiec jeszcze raz napisze, taka informacja ISTNIEJE.

Quote
Ale jak to mówią... "Człowiek to świnia".


Dokladnie, zwlaszcza jak pcha sie do koryta w ktorym nie wie co sie znajduje...


---

Tymi komentami chcialem oczyscic UKF z jakichkolwiek zarzutow oraz wytlumaczyc nieprawdziwe informacje na temat tego co sie zdarzylo.
Mati, ja do was nic nie mialem. Nie odczulem nawet, ze jakos wam ten incydent usiadl w waszej historii.
Dalej ktos uwaza, ze to nie jest wina AC?

36.   Posted by Michał   2006-12-19 16:23  

wiesz ja uważam że to nie była wina AC, ale nie chce mi się kłócić

37.   Posted by Mati   2006-12-19 16:25  

Dokladnie, zwlaszcza jak pcha sie do koryta w ktorym nie wie co sie znajduje...



Ja napewno już nie wejde do tego Waszego "koryta".

KTT, nie kończysz tego Ty, to kończe to ja. A przynajmniej tutaj, bo nie mam zamiaru o tym rozmawiać tutaj bo to nie jest miejsce do tego typu rozmów. Jak chcesz o tym dalej rozmawiać to zapraszam na GG.

38.   Posted by kTOTotaki   2006-12-19 16:26  

rozumiem, to byla moja wina ze AC weszlo na nasz serwer, ok.

39.   Posted by S!b!K   2006-12-19 17:19  

A moim zdaniem to wina assasina bo chodzi do katolickiego liceum !! xD End of Comments in this shit -.-

40.   Posted by Alex   2006-12-19 18:07  

W zasadzie to już zakończyłem swoje "wywody", ale Pan KTT używa "wielkich słów" pisząc o oczernianiu jego i UKF. Nie jest to prawda bo napisałem kilka komentarzy wyżej, że z chęcią gram z graczami z ukf na publikach i nie mam do żadnego z nich jakiś osobistej urazy. Ale rozumiem, ze napisałem to niezbyt jasno i do tego mało zrozumiałym językiem. Dla niektórych. Poza tym nie nie sądzę abym użył obraźliwego języka w stosunku do kogokolwiek. To wszystko co napisałem wyżej napisałem tylko i wyłącznie dla jasności sytuacji. Jeżeli nie chcecie przyjąć tego do wiadomości i zrozumieć dlaczego znaleźliśmy się na Waszym zahasłowanym serwerze to trudno, ja przechodzę nad tym do porządku dziennego.

Nie mam też w zwyczaju przeglądania szczegółowych ustawień serwera. Wątpię czy ktokolwiek to robi przed wejściem na serwer. No chyba, że jest "pro" graczem i ma to szczególne znaczenie. Ja nim napewno nie jestem. Mam za to może głupi zwyczaj, dodawania serwerów na których lubię grać do "ulubionych".

KTT, fakt, że korzystasz z zewnetrznej przeglądarki nie jest moim problemem.

W żadnym stopniu nie zależy mi na wywoływaniu czy też podsycaniu jakiejkolwiek wojny czy wprowadzania jeszcze większych podziałów.
Grając w css ta sytuacja nie miałaby większego znaczenia. Tam klanów jest -naście czy wręcz -dziesiąt. Oprócz tego mnóstwo "wolnych strzelców". Światek RO w Polsce liczy może kilkadziesiąt osób (sądząc po tych co się "przewijają" po publikach) dlatego Zdzira prosiłbym Cię o zamknięcie tych komentarzy bo uważam, że wszystko zostało powiedziane.
Wina leżała po stronie AC.

41.   Posted by ciocia|Ola   2006-12-20 08:20  

tak sobie poczytałam i mam wrażenie, że powinniście rodzicom pomóc w porządkach przed Świętami

Dziś odbyły się dwa bardzo ciekawe mecze w ramach RO:laddera. Jeden w drabince o tej samej nazwie a drugi w RO:league. Zacznę od złych wiadomości.
 
O godzinie 21:00 CET o pierwsze punkty w RO:league rywalizowały:
13th Panzer Division 6:2 team enclave
 
Mecz choć bardzo wyrównany na ogledowie gdzie oba klany walczyły na ostatnim punkcie w obydwu rundach jednak wygrany przez 13th. Zadecydowało ogranie na tej mapie i naprawdę dobra taktyka. Na lyes enclave po stronie allies zdobyło ostatni punkt kontrolny na 2 minuty przed końcem. Po stronie axis długa przewaga enclave i spokojna obrona dwóch pierwszych punktów zmusiła 13th do zreorganizowania ataku. Na przemian enclave traciło fronta i "amunicje" aż w końcu oba punkty zostały przejęte przez "trzynastkę". Rozpoczęła się dramatyczna walka z czasem i jak się okazało z serwerem na 4 minuty przed końcem na serwerze enclave zostało 4 graczy (3 z enclave i jeden z 13th). Szybka pauza i powrót graczy umożliwił dalsze zmagania. Niestety prosty błąd na minutę przed końcem dał zwycięstwo 13th Panzer Division.


O punkty i prym w europie i nie tylko walczyli, także gracze:
UnKnown Fighters 4:4 {CoreNA}
 
Niestety nie oglądałem tego meczu ale po screenach i wypowiedzi graczy po meczu mogę stwierdzić, że walka była bardzo zażarta i CoreNA stracił wiele nerwów na Stalingradzie. UKF pokazał, że potrafi grać z najlepszymi i bardzo dobrym stylu. Tak jak już napisał UKF/S!b!K "choć wynik jest remisowy to w sercach jesteśmy zwycięzcami". Zaryzykuje nawet stwierdzenie, że obecnie to właśnie UKF jest najmocniejszą ekipą grającą w Red Orchestre w Polsce. Tak trzymać chłopaki !!


A teraz kolejna smutna wiadomość... Clan Leader Assassin Clan AC|Mati poinformował mnie o rezygnacji z Polish Cupa. Mam nadzieję, że jednak chłopaki z AC zmienią zdanie i dokończą rozgrywki... Dlatego na razie wstrzymam się z wykreśleniem ich z turnieju.