Google+ Armored Beasts 2.65 Polish | RedOrchestra.pl

Armored Beasts 2.65 Polish

8 maja 2007 Wiadomość z RO.pl Artykuły

1. Wstęp

Armored Beasts 2.065 to zupełnie co innego niż 2.01 czy wersja Light ;) – zmiany widać od razu po 3 minutach walki czołgowej.


2. Podstawowa instalacja wersji 2.03

Wyłączamy grę.
Pobieramy plik [page=234]ArmoredBeasts2_Beta_2.03.rar[/page].
Rozpakowujemy ten pakiet i znajdujemy szereg katalogów:

Widzimy katalog System, Sounds i tak dalej.
Teraz znajdujemy nasz katalog gdzie mamy zainstalowaną grę – u mnie akturat D:\Steam\SteamApps\common\redorchestra, w nim jest podobna struktura (wyciąłem zbędnie katalogi z obrazka,a te ważniejsze są na jaśniejszym tle)

Tak więc trzeba przenieść strukturę katalogów z Armored do common\redorchestra – wtedy pliki trafią do odpowiednich katalogów.
Jak istnieją juz jakieś pliki to je nadpiszcie.


3. Aktualizacja wersji do 2.065

Dobra, teraz możemy przeprowadzić aktualizację do 2.065 – pobieramy plik [page=236]ArmoredBeasts2_Beta_2.065_Update.rar[/page].

Robimy z nim to samo co w punkcie 2 – rozpakować zachowując strukturę katalogów do katalogu z grą i nadpisujemy pliki.


4. Niezgodność wersji

Ponieważ istnieje kilka wersji AB, każdy serwer wymaga specyficznej wersji. Najpopularniejsze są 2.03, 2.06, i teraz 2.065.
W grze jak i na serwerze można posiadać tylko jedną wersję mutatora – czyli jak np masz wersję 2.06 a serwer ma wyższą np 2.065 to pokaże ci się komunikat …


…. version mismatch


Wtedy trzeba podąć kroki pozwalające w dość szybki sposób skakać między serwerami z różnymi wersjami mutatora.

Najłatwiej jest teraz wyciąć wszelkie pliki zaczynające się od ArmoredBeasts2.* z katalogu redorchestra\System. Powinno byc ich jakieś 4.

Następnie idziemy do redorchestra\cache i patrzymy czy nie mamy zassanych tam jaichś plików. Plik chache.ini zawiera informację jaki plik co w rzeczywistości zawiera. Dlatego radzę pobrać wszelkie niestandardowe mapy z mapowiska i zainstalować normalnie . Cache i tak jest czyszczony jak przekroczy 30 dni starości albo 250 mb (czasem i więcej).

Od teraz macie w RO wszelkie potrzebne pliki dźwiękowe, tekstury, obiekty do ArmoredBeasts, brakuje wam tyko plików kodu mutatora – który powoduje rozjazd wersji. Dlatego za każdym razem jak teraz się podłączycie do gry z tym modem to zassacie jakieś 450kb mutatora z serwera.

Oczywiście jeśli na serwerze jest szybkie pobieranie to nie powinno to trwać dłużej niż kilka sekund. No a jak nie ma to już sobie poczekamy czasem pare minut (nie daj boże :D). Teraz pliki zassane mamy w katalogu redorchestra\Cache i są one automatycznie ładowane przez grę gdy potrzeba.

Jak wbijemy sie na serwer z inna wersją to pokaże sie okienko o błędnej wersji. Wtedy można wyłączyć grę, usunąć całą zawartość katalogu redorchestra\Cache i włączyć grę ponownie i wbić się na dany serwer. W tym momencie gra znowu powinna zassać pliki moda ale już z wersją dla tego serwera i nie powinien być ten problem.

Oczywiście należy patrzeć jaka wersja ArmoredBeasts jest aktywna na serwerze i pamiętać jaka mamy aktualnie załadowaną w grze aby była kompatybilność. W razie chęci walki na innej wersji – myk znowu czyścimy chache i odpalamy grę i patrzymy jaką wersje będziemy pobierać.
Tak więc radzę się zastanowić przed odpaleniem gry w jaką wersję chcecie grać :)




6. Instalacja na serwerze

Po krótce:
a) wyłączyć serwer na amen
b) zassać ArmoredBeasts 2.03i rozpakować na serwerze jak w puncie 2. jeśli jest obsługa plików .rar a jak nie to rozpakowac na windows i przesłac poprzez FTP.
c) podobnie jak w punkcie 3. – zasysamy ArmoredBeasts 2.065 update i rozpakowac na serwer – nadpisać pliki.
d) zajrzeć do pliku System\ArmoredBeasts2.ini i zmienć ustawienia – domyślnie będą pokazywane informacje o penetracji pocisków jeśli trafimy w czołg. Można to wyłączyć – wstaw poniższy kod:

[ArmoredBeasts2.AB_RO_TreadCraft]
bdebugtext2screen=false  // shows some debug info on screen about each tank shot
bLogPenetration=false // sends penetration debug info to the log
bDrawPenetration=false //

[ArmoredBeasts2.AB_RO_TankCannonShell] // here was tank shell speed modifier, but was removed

[ArmoredBeasts2.AB_RO_AntiVehicleProjectile]
bdebugtext2screen=false // shows some debug info on screen about each tank shot
bLogPenetration=false // sends penetration debug info to the log

[ArmoredBeasts2.AB_PTRDBullet]
bdebugtext2screen=false // shows some debug info on screen about each tank shot
bLogPenetration=false // sends penetration debug info to the log

e) włączamy serwer
f) wchodzimy na web admina z pozycji Current (na górze) wybieramy Mutators ( na lewo) i oznaczamy checkbox koło ArmoredBeasts.
g) zmiana mapy na serwerze – warto patrzeć wtedy na konsolę serwera jeśli się da (na screenie) i mutator powinen działać.

h) modyfikacja startu serwera tak aby uruchamiał sie mutator na ‘dzień dobry’
jak masz
ucc start
to doklej na końcu

?mutator=ArmoredBeasts2.ArmoredBeasts2065Beta

na przykład (dla linuksa mamy ucc-bin a nie ucc):

ucc-bin server RO-Konigsplatz.rom?game=ROEngine.ROTeamGame?mutator=ArmoredBeasts2.ArmoredBeasts2065Beta --nohomedir

i) szybki dowload czyli robimy pliki uz2
pliki uz2 robimy na windows
słownik w łape i tłumaczyć sobie ;D http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=18630
potem pliki .uz2 wrzucamy na serwer www i smiga!


Powered by WordPress and NatureFox.