Google+ RedOrchestra.pl | Oficjalna fanowska strona gier serii RedOrchestra | Strona 90

Podsumowanie Crosshair Podcast

2 listopada 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Jesienny wiatr przywiał nowe informacje na temat kolejnej odsłony Red Orchestry. Tym razem John Gibson wystąpił w podcascie Crosshairs dla serwisu BashandSlash.com.
Prezes Tripwire odpowiadał na pytania dotyczące przyszłości gier PC oraz obecnej konsolizacji wielu tytułów FPS. Gibson poinformował, że nowa Red Orchestra może okazać się nowym domem dla weteranów takich gier jak Call Of Duty 1 i 2, Battlefield 2 czy stare Medal Of Honor. Również modderzy, którzy do tej pory nie słyszeli o produktach Tripwire oraz możliwościach silnika Unreal Engine 3.0 powinni być zachwyceni. Jako smaczek: zostało zdradzonych kilka szczegółów o pierwszej Red Orchestrze, Killing Floorze oraz samym studiu.

Zapraszam do wysłuchania podcastu

Dla wszystkich, którzy mieli klingoński w szkole zapraszam do dalszej części news’a.

Najważniejsze punkty rozmowy:

    1. System Massive Instruction nie będzie tak zaawansowanym rozwiązaniem jakie można spotkać w grze Bad Company 2. Powodem tego są znacznie większe mapy oraz limit ilości graczy do 64 (BC2 posiada limit 24 graczy).
    2. Red Orchestra 2 będzie wymagać procesora Core2Duo oraz karty grafiki z Pixel Shader 3.0 do przyjemnej gry w wysokich detalach. Są to prognozowane wymagania, nie finalne.
    3. RO2:HoS w dniu premiery będzie posiadać pełny support dla klanów oraz rozgrywek ligowych.
    4. FOV gry będzie wynosił około 85.
    5. Single player nie jest ważnym punktem dla studia. Trudno spodziewać się kampanii podobnej do tej z takich gier jak CoD oraz Bad Company 2. Tripwire stawia wszystko na rozgrywkę multiplayer.
    6. System rankingowy pomoże odnaleźć się nowym graczom i będzie ich przydzielać do serwerów dla początkujących. Weterani natomiast będą walczyć między sobą o miano najlepszego.
    7. Nazwa trybu gry z zaawansowanym HUD’em nie jest finalna (Relaxed Realism)
    8. HoS zanim otrzyma status public beta, zostanie poddany wewnętrznym beta testom oraz odpowiednio dopieszczony. W planach jest do rozdania 20.000 kluczy.
    9. Modderzy otrzymają wsparcie od studia w postaci narzędzi, SDK oraz zapewnienie, że posiadacz, którejkolwiek z gier TWI (mowa o grach RO2 i późniejszych) będzie miał dostęp do wszystkich wydanych modów, bez potrzeby kupowania dodatkowych produktów.
    10. Planowana jest ogromna akcja marketingowa nowej RO. Budżet przeznaczony na ten cel jest znacznie większy niż ten, który został przeznaczony na produkcję oraz wydanie RO:O oraz Killing Floor’a.

Ciekawostki:

    1. TWI ma zamiar sprzedać RO2 w liczbie przekraczającej ilość sztuk Bad Company 2 sprzedanych na PC.
    2. Koszt produkcji Heroes Of Stalingrad jest 30 razy większy niż RO:O.
    3. Rozmiar studia w momencie wydawania RO:O – 5 osób, Killing Floor – 10 osób, RO2:HoS – 30 osób.
    4. Wielkość budżetu reklamowego dla RO:O oraz Killing Floor były równe lub bliskie 0$.

Premiera Turula już niedługo

1 listopada 2010 Wiadomość z RO.pl Revenge of the Turul

W końcu znamy datę premiery nowej modyfikacji do naszej ukochanej i zapomnianej Redzi.

Już czas kliknąć na zakurzoną ikonkę z wielką czerwoną eR

Modyfikacja Revenge of the Turul zawita na naszych komputerach już 6 listopada!

Oprócz tego co zostało pokazane na filmiku czeka na nas pewna niespodzianka, o której już wcześniej wspominałem…

Przed samą premierą dokładnie opiszę o co chodzi…

A tu małe przypomnienie…

Chciałbym również pogratulować Socomowi dobrze wykonanych map.

Podsumowanie na RO.pl – październik 2010

1 listopada 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Wywołań strony w minionym miesiącu: 712 :)

Nowości na stronie z ostatniego miesiąca:

MAPPACKI:
– brak

MAPY:
DH-Champs-dagonie beta1
DH-Falaise beta1
DH-Fuhrerbunker beta6
DH-Saint-Clair beta1
DH-St-Clement beta4
DH-SomewhereInGermanBorder beta2
DH-St-Lambert-Sur-Dive beta4
RO-CC-GreyGhostsOfWar
RO-KournykovaWeapons beta2

RECENZJE MAP:
– niestety brak

PLIKI DO POBRANIA:
– brak

Forgotten Honor czyli kolejny kooperacyjny wieczór

20 października 2010 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Szykuje się następny event, który stawia na kooperację. Forgotten Honor, bo o nim mowa odbędzie się już 23 października o 18.00. Grane mapy w scenariuszu “od Stalingradu do Gdańska” to Danzig, BaksanValley, TulaOutkirts, Basovka, Kurlandkessel i Stalingradkessel. Dokładne informacje znajdują się na obrazku poniżej:

Okazja do zadania pytania Gibsonowi

14 października 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Jeśli ktoś z Was myślał kiedyś o porozmawianiu z prezesem Tripwire Interctive w czasie rzeczywistym to ma teraz taką okazję. W sobotę w ramach CROSSHAIRS webcast na stronie BASHandSlash.com odbędzie się rozmowa na ircu z Johnem Gibsonem. Dostepny będzie również kanał Ventrillo. Głównym tematem rozmowy będzie długo wyczekiwana druga odsłona Red Orchestry. W zanadrzu kryje się również temat Killing Floor oraz… No właśnie – czegoś jeszcze. To zależy od uczestników.

Czat odbędzie się jutro o godzinie 21 czasu polskiego na kanale #bashandslash w sieci GameSurge.

Namiary kanału Ventrillo:
IP: bash.typefrag.com
Port: 3784

Epizod II Nowa Nadzieja

10 października 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

NOWA ODSŁONA RO.PL

Przyjdzie i nam serwisowi ro.pl założyć buty, ciepły szaliczek, uszatkę, worek na plecy, czegoś dobrego domowej roboty w manierce i pomaszerować w stronę Heroes of Stalingrad by tam dalej aktywnie wspierać naszą małą społeczność w ich poczynaniach na scenie nowej gry. Furmanki z pierwszymi budowniczymi nowej strony już wyruszyły i zaczęły się już prace nad nowym serwisem, ale nasi natrafili na jakieś murki. Trza nam majstra co by to jakoś ładnie w skórkę ubrał…ee to może ja przytoczę to co w telegramie stoi ze Stalingradadu bo szkła mam za cienkie i litery jakieś małe, a język jakby nie nasz.

…..POSZUKIWANY KTOŚ DO STWORZENIA SKÓRKI…STOP…..DRUPALA 6… STOP….NAJLEPIEJ NA PODSTAWIE R02 PRESSKITU…. STOP….BĘDZIEMY DOZGONNIE WDZIĘCZNI ZA WSZELKĄ POMOC W TWORZENIU NOWEJ STRONY..STOP…

podpisane : trawiator (tu na forum) lub jihad_trawa (na steamie) – czyli kontakt dla osób chętnych zaangażować się w wspólny projekt.

Liczymy na Wasze wsparcie.

Carpathian Crosses FightNight

9 października 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Tym razem FN się udała, osiągnęliśmy prawie rekord (19) bo było nas w kluczowym momencie 17. Bardzo dobry wynik mając na uwadze, że 40 minut po rozpoczęciu imprezy jeszcze nikogo nie było na serwerze. Udało nam się jednak pościągać ludzi i oprócz małego epizodu na czacie wydaje mi się że całkiem wieczór się udał. Niestety nie wykonaliśmy filmu podczas rekordowej frekwencji, ale tym razem już nie odpuściłem i oto przed Wami:

RedOrchestra.PL Carpathian Crosses FightNight

Zarejestrowane: 8 Październik 2010

Jak Cię widzą, tak Cię piszą…

7 października 2010 Wiadomość z RO.pl Wywiady i wywiadziki...

[center]
Jak Cię widzą, tak Cię piszą…

Krótkie wywiady z przedstawicielami [f]ru[/f]rosyjskiej, [f]de[/f]niemieckiej i [f]us[/f]amerykańskiej sceny RO.

Zadałem chłopakom ze wschodu i z zachodu 10 pytań dotyczących Polski i Polaków oraz tego co o nas myślą.[/center]

Miałeś kiedyś w rzeczywistości styczność z Polakami?
[f]ru[/f]vonRas : Pewnie, w mieście, w którym mieszkam jest wielu Polaków.
[f]de[/f]Propaganda : Dziadek mojej żony pochodził z Polski.
[f]us[/f]Nutella : W rzeczywistości nie.

Często grasz na serwerach, na których grają Polacy?
[f]ru[/f]vonRas : Bardzo często.
[f]de[/f]Propaganda : Oj dawno już nie grałem na publicznych serwerach w RO.
[f]us[/f]Nutella : Często gram na serwerach z Polakami.

Często grasz na polskich serwerach?
[f]ru[/f]vonRas : Rzadko z tego powodu, że u was mam zawsze wysoki ping.
[f]de[/f]Propaganda : Raczej nie.
[f]us[/f]Nutella : Rzadko.

Co sądzisz o Polakach i o ich zachowaniu?
[f]ru[/f]vonRas : Niektórzy Polacy są naprawdę świetni chociaż zdarzają się też team killerzy ale raczej rzadko.
[f]de[/f]Propaganda : Jesteście dumnym narodem.
[f]us[/f]Nutella : Nie miałem kontaktu nigdy z Polakami w rzeczywistości więc nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

Jakie jest Twoje zdanie o polskich klanach?
[f]ru[/f]vonRas : Macie kilka dobrych klanów tak samo jak graczy.
[f]de[/f]Propaganda : Jedynym klanem, który może zatrzymać Alc jest Enclave.
[f]us[/f]Nutella : Niedawno grałem z klanem Enclave, są na prawdę świetnym klanem.

Znasz dobrze jakiegoś polskiego gracza RO?
[f]ru[/f]vonRas : Yeah, Grozny.PL. Często gra na naszych serwerach, jest naprawdę świetnym towarzyszem do grania.
[f]de[/f]Propaganda : Znam kilku polskich graczy.
[f]us[/f]Nutella : Znam paru polskich graczy.

Odwiedzasz czasem stronę polskiej społeczności RO?
[f]ru[/f]vonRas : Bardzo często, lubię wasze newsy.
[f]de[/f]Propaganda : Regularnie.
[f]us[/f]Nutella : Czasem odwiedzam, ściągam również czasami od was mapy.

Słyszałeś o FajtNajtach organizowanych przez Red.Orchestra.PL we wszystkie modyfikacje do RO?
[f]ru[/f]vonRas : Pewnie, czytałem o nich w twoich newsach.
[f]de[/f]Propaganda : No jasne, że tak.
[f]us[/f]Nutella : Coś tam słyszałem.

Więc czy kiedyś brałeś udział w naszej zabawie?
[f]ru[/f]vonRas : Kilka razy.
[f]de[/f]Propaganda : Kilka razy byłem na waszych FN, planuję również wpaść na następne.
[f]us[/f]Nutella : Nie.

Byłeś kiedyś w naszym pięknym kraju?
[f]ru[/f]vonRas : Kilka razy na początku lat 90.
[f]de[/f]Propaganda : Niestety jeszcze nie. Kiedyś chciałbym przyjechać do Polski.
[f]us[/f]Nutella : Nie byłem nigdy w Polsce.

Podsumowanie na RO.pl – wrzesień 2010

2 października 2010 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Wywołań strony w minionym miesiącu: 175826

Nowości na stronie z ostatniego miesiąca:

MAPPACKI:
– brak

MAPY:
DH-Fields_of_Vieux
DH-Kommerscheidt
DH-Somewhere
DH-SomewhereInGermanBorder
DH-BlackDayDecember
DH-Cambes-En-Plaine
MN-SwietaWojna
DH-Berlin b7
MN-EL_Alamein b3
DH-Vossenack

RECENZJE MAP:
– niestety brak

PLIKI DO POBRANIA:
– brak

PAX 2010 jeszcze raz

1 października 2010 Wiadomość z RO.pl RO 2: Heroes of Stalingrad

Jeszcze jeden filmik z targów:

Z tego co tutaj usłyszałem a dla niekalających się amerykanizmami naszych Forumowiczów podsumowanie rozmowy, oczywiście rzeczy nieprzekazane we wcześniejszych wywiadach:

– tych Amerykanów co musiało wypić PÓŁ LITRA WÓDKI z gościem od archiwów aby zdobyć plany budynku dla mapy było DWÓCH! – co za wyczyn…

– system “hiroł” będzie miał wpływ na multiplayer pod względem czysto wizualnym (stopniowanie zniszczeń broni, munduru i ogólnego “zapuszczania” się osobnika – “co się zasuszy to się wykruszy”) ale również wkładu do zespołowego “morale” pozwalającego na szybsze przejmowanie obiektów

– losy “komercjalizacji” moda (prawdopodobnie mówił o Rising Storm) są niepewne – tzn. jak im wyjdzie o tak sobie to dadzą jako updejt, natomiast jak im wyjdzie super hiper to jeszcze TWI dołoży cegiełkę, a potem gracz będzie musiał dołożyć euro czy dolary gdyż wyjdzie jako DLC.

Poza tym jak zwykle deklaracje “suportu” po premierze gry…

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »

Powered by WordPress and NatureFox.