Gamecrashers.net przepytał Alana Wilsona
Serwis gamecrashers.net na odbywających się na początku września targach PAX zadał kilka pytań vice prezesowi Tripwire – Alanowi. Dziś udało nam się dotrzeć do tego materiału. Tematy, o których była mowa to Killing Floor oraz Red Orchestra 2.

Znawcy tematu nie znajdą tutaj przełomowych informacji, ale to co jest wartym wspomnienia to notka morale. W trybie SinglePlayer albo CO-OP boty będą o wiele bardziej zaawansone niż te, które do tej pory mogliśmy uświadczyć w jakielkowiek grze fps. To od obecnej sytuacji będzie zależeć efektywność komradów oraz wrogów sterowanych przez komputer. Gdy Twój team będzie bliski porażki, żołnierze przestaną reagować na komendy i zaczną panikować. Wygrywająca drużyna z wysokim morale nie będzie miała problemów przełamać ostatnich punktów obrony. Ich skuteczność będzie większa niż zwykle.
Dwa nowe screenshoty
Na oficjalnej stronie nowej Red Orchestry pojawiła się porcja screenów. Znaczą część, bo aż sześć z ośmiu opublikowanych screenshotów można zobaczyć w naszej galerii. Natomiast dwa zdjęcia, to nowe, wcześniej nieopublikowane obrazki z gry.
Red Orchestra 2 dostępna na steamie!
Oficjalna strona RO2:HoS pojawiłą się przed chwilą w systemie steam store. Dowiadujemy się również, że przewidywana data premiery “Dwójki” to pierwszy kwartał 2011.
Na chwilę obecną przycisk “Kup teraz” nie jest dostępny, ale grę możemy dodać na swoją “steamową listę życzeń”, aby nie zapomnieć dokonać zakupu kiedy RO2 będzie już dostępne. Cena jest jeszcze niewiadomą.
Z informacji na stronie dowiadujemy się również, że RO2 będzie oferować:
– tryb single-play
– co-op
– multiplayer
– Steam achievements
– ranking Steam
– Steam Clouds
– Statystyki
– System antycheaterski
Wstępne wymagania sprzętowe:
OS: Windows XP SP2, Vista, or Windows 7
Processor: 2.0+ GHz or better (dual core recommended)
Memory: 1 GB (2 GB recommended)
Graphics: SM3 Compatible video card (GF6800 minimum – GF8800 or higher recommended)
DirectX: DirectX 9
Hard Drive: 1.5 GB
Sound: DirectX 9-compatible
Nowy update jeszcze w tym roku (?)
Najpopularniejszy mod Red Orchestry Ostfront – Darkest Hour – doczeka się kolejnego updatu. Póki co nie znamy szczegółów, ale to co możemy potwierdzić to dwa nowe pojazdy. Na początek Amerykański czołg średni M4A3E2 Sherman “Jumbo” oraz lekki pojazd opancerzony M8 “Greyhound”.
Czy strona Axis w odpowiedzi dostanie swoją Pumę?
Data wydania updatu nie jest jeszcze znana.
Komunikator głosowy – przesiadka
Kolega LiiPa dzięki swojej uprzejmości hostował nam przez długi czas serwer TeamSpeak3 gdzie chętni gracze naszych FightNightów często podczas gry wymieniali się poglądami i uwagami nie tylko gry dotyczących ;)
Wszystko co dobre, musi się skończyć jak głosi przysłowie i tak też jest w tym przypadku. W imieniu Naszej Społeczności składam LiiPie wyrazy wdzięczności (żeby było do rymu).
A teraz czas na zmiany…Już dawno nasi “synowie marnotrawni” spod sztandaru steampowered.pl przeszli na coś takiego jak Mumble twierdząc że “TS ssie”… No i pewnie mają rację – w końcu chłopaki z IT (ale nie trzeba jakiegoś wybitnego znawcy żeby przyznać im rację chociażby metodą porównawczą lub “na słuch”), ale coś takiego jak przyzwyczajenie i okazja stworzona przez LiiPę trzymało nas od rewolucyjnych zmian…do teraz. Chcąc nie chcąc przechodzimy na naszego Mumble’a.
Polityczny IgraSov na pewno już się cieszy czytając te słowa bo w wyobraźni już widzi kolejny poradnik korzystania z nowego ustrojstwa (nie krępuj się Polityczny – do dzieła) ;)
Na serwerze od jakiegoś czasu istnieje już nasz kanał tematyczny z całą strukturą subkanałów. Przed rozpoczęciem korzystania z tego serwera warto zapoznać się z Regulaminem, gdyż na tyle co ich (Adminów) znam potrafią być dosyć konsekwentni w jego egzekwowaniu – czytajcie tutaj: http://forum.hlds.pl/index.php?topic=5.0
Tutaj na stronie mamy w końcu działający podgląd (całego) serwera, gdzie znajdziecie nasz kanał i zobaczycie czy ktoś już dołączył (link dla ślepawych znajduje się w drugiej linii pod banerem na górze)
Adres serwera w wersji 1.2.x: mtest.hlds.pl:64739 – zapiszcie sobie w programie :)
A zainstalujecie ten programik (ja podam bo IgraSov zanim się zbierze do pisania może trochę zająć) z tego miejsca: http://mumble.sourceforge.net/
To co? Słyszymy się na Mumblu przy następnym FightNight’cie! :)
11 listopada

Biało-czerwona, polska flaga.
Biała jak honor polskich ludzi.
Czerwona jak krew tych, którzy
zginęli walcząc za polską ojczyznę.
Bo kolor flagi świadczy o honorze.
Tych którzy walczą o wolność narodu
Takiego, oczywiście swego.
Paweł Radecki
Zza wschodniej granicy przywiało nowości

W dniach 3-7 listopada miały miejsce rosyjskie targi Igromir-Expo na których można było uświadczyć obecności studia Tripwire Interactive oraz wydawcy Heroes Of Stalingrad – 1C Company. Z okazji wizyty twórców RO w ojczyźnie Stalina serwis redorchestra.ru miał okazję przepytać obu prezesów studia: Johna Gibsona oraz Alana Wilsona. Na wysyp nowych informacji oraz materiałów nie trzeba było długo czekać.
Na pierwszy ogień poszedł Alan Wilson, który rzucił więcej światła na dostępny arsenał broni, tryb rankingowy (Hero) oraz tryby rozgrywki w RO2. Artykuł w języku rosyjskim oraz angielskim został przygotowany przez serwis ro.ru. Udostępniono również nowe screenshoty. Są one dostępne na łamach naszego serwisu.
Na targach Igromir, ekipie z redorchestra.ru udało się zadać kilka pytań Johnowi Gibsonowi. Materiał video jest dostępny na serwisie youtube.com. Najbardziej interesująca część wywiadu, to ta w której dowiadujemy się więcej o stalowych puszkach. Czołg Panzer IV został przedstawiony w tym materiale video. Wartym uwagi jest pełny model załogi oraz sposób przemieszczania się jej w czołgu. Kontrowersję wywołuje tutaj informacja dotycząca załogantów, którzy nie będą mogli opuścić podczas gry swojego czołgu. Gibson uspokaja, że nie jest to spowodowane lenistwem studia i potrzebą stworzenia nowych animacji (piechota opuszczająca pojazd transportowy będzie w pełni animowana), ale rozwiązaniami gameplay’a. John stwierdził, że bieganie tankistów po pustych polach, chowanie się w krzakach na mapach czołgowych, bądź wyskakiwanie w ułamku sekundy z czołgu były lamerskie.
Igromir, jest ostatnią imprezą tego roku, na której swoją obecność potwierdziło studio Tripwire. Kolejnym krokiem studia o którym wiemy są beta testy.
Ciekawostką jest zaktualizowana przewidywana data premiery Red Orchestra: Heroes Of Stalingrad. Amazon.com, który oferuje przedpremierowy zakup gry, zmienił termin z Q3 2011 na 12 Marca 2011 roku. Oficjalna data premiery nie jest jeszcze znana.
Revenge of the Turul – Beta 1 RO.PL Installer
Już jest do pobrania w naszej plikowej bibliotece.
Mam nadzieję, że jest to stabilna beta, czyli pliki nie zostaną podmienione aż do kolejnego hotfixu. Będziemy monitorowali sytuację.
Co do własnego RO.PL serwera – na razie autorzy nie pozwalają na postawienie innego serwera niż te “oficjalne” czyli klanowe (te klany pomagały w tworzeniu moda – więc to ich swoista nagroda).
Warunkiem powstania niezależnych serwerów jest… maksymalne zapełnienie już istniejących (tak mi zostało to przedstawione), także róbcie tam sztuczny tłok, to w końcu będziemy mieli swój serwer i możliwość organizowania na nim FightNightów ;)
Miłej zabawy!
Revenge of the Turul – Beta 1 RO.PL Installer
[f]uk[/f] This automatic installer contains safe uninstaller.
After installing mod files merge with RedOrchestra itself, so if you want to play you don’t run it from other “icon” than RO. Search for servers running this mod and join (map files’ prefix is RO-[RT]- )
Now the installer includes mandatory AHZ2_beta2 files as well and ReadMe + Credits files.
[f]pl[/f] Nasza instalka zawiera podprogram deinstalacyjny, który w sposób bezpieczny usunie pliki moda.
Po zainstalowaniu aby zagrać online należy z poziomu RedOrchestry, (żadne odpalanie modu “z ikonki” jak MN albo DH) gdyż mod jest częścią podstawowego RO (taki wielki mutator) połączyć się z serwerem z Revenge Of The Turul w nazwie lub nazwą mapy RO-[RT] jako prefix.
Instalator zawiera teraz także pliki AHZ2_beta2 konieczne dla pracy moda. Dodatkowo został uzupełniony w pliki ReadMe i informacji o modzie.
Serwery ze stajni [RO.PL]
Carpathian Crosses
[PL] RedOrchestra.PL Aster.pl – Carpathian Crosses Server
212.76.32.52:7757
Darkest Hour
[PL] RedOrchestra.PL DH:TDM & Fun Maps
87.98.237.193:7857
Mare Nostrum
[PL] RedOrchestra.pl MareNostrum Server
87.98.237.193:7757
Red Orchestra
[PL] RedOrchestra.PL RO:TDM & Fun Maps
94.23.94.190:7757
Mumble 1.2.x
HLDS.pl
mtest.hlds.pl:64739
Team Speak (nieaktywny)
Serwer Publiczny www.red.orchestra.pl
188.116.32.26:1337
RedOrchestra.pl





