Nowy utwór ścieżki dźwiękowej do HOS
Oraz wizualizacja w statycznych obrazkach z przejściami tutaj:
Dla przypomnienia utwór główny, czy może bardziej “temat przewodni” HoS:
ROLadder.net będzie gotowy na RO2.
Najstarsza liga ROLadder.net prowadzi przygotowania do otwarcia nowego sezonu. Na potrzeby Heroes Of Stalingrad zostanie stworzona witryna, aby wszystkie stare oraz nowe klany znalazły dom dla siebie. W tym miejscu należy wspomnieć, że ROLadder będzie miał konkurencje w postaci innych serwisów (ESL, clanbase, itp.) . Czy dedykowana pod tylko jedną grę oraz podparta 7mio letnim doświadczeniem liga ROLa okaże się na tyle dobrą? Odpowiedź na to pytanie poznamy za pewnie bliżej daty premiery samej gry.
Należy dodać, że ROLadder.net był głównym ośrodkiem Red Orchestrowego e-sportu. Wiele polskich klanów próbowało tam swoich sił oraz wpinało się po drabince na sam szczyt.
W rozwinięciu kilka słów o zaletach starej-nowej ligi.
Liga ROLadder będzie skupiała się tylko na grze Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad. Zabieg ten ma na celu jak najlepsze przystosowanie zasad ligowych dla klanów biorących udział w pucharach, mistrzostwach oraz innych. Nasz zespół ma w planach tworzenie zmian, potrzebnych do wykreowania gry wolnej od błędów oraz exploit’ow. Priorytetem jest dla nas zapewnienie odpowiednich warunków do sprawiedliwej gry.
ROLadder w swojej siedmioletniej historii zapewniał odpowiednią bazę do współzawodnictwa w grze Red Orchestra. Teraz, wraz z nabytym doświadczeniem, jesteśmy pewni poradzenia sobie z każdym problemem dotyczącym gry oraz ligi. Nauczyliśmy się wiele oraz przeszliśmy przez szereg problemów w przeszłości, co w dniu dzisiejszym ma zaowocować w dobrej współpracy nad projektem.
ROLadder pragnie aby uczestnicy, gracze, spędzali czas na tym co najbardziej im zależy – rozgrywce. Sprawy organizacyjne oraz administracyjne mają być teraz łatwiejsze wraz z nadejściem nowej odsłony witryny. Chcemy zaoferować szeroko rozumianą rywalizację dla nowoprzybyłych oraz weteranów Red Orchestra: Ostfront.
W dniu premiery chcemy zapewnić odpowiednie miejsce dla wszystkich graczy Red Orchestry 2: Heroes of Stalingrad, którzy szukają emocji w clangaming’u. Będziemy informować o nowościach oraz zmianach. Opublikujemy zdjęcia oraz wiele więcej kiedy strona zostanie otwarta dla szerokiej publiki. Sprawdzajcie http://hos.roladder.net.
Za informacje dziękuję Zetsumeiowi (Thank you Zetsumei).
John Gibson ponownie na BASHandSlash.com
To już drugi raz kiedy prezes Tripwire Interactive będzie gościem shoutcast’a Crosshairs. Dlaczego portal poświęcony głównie serii gier Call Of Duty tak zainteresował się nową Red Orchestrą? Na to pytanie oraz wiele innych będziecie mogli znaleźć odpowiedź dzisiaj o godzinie 21:00. Tematem rozmów będą gry: Red Orchestra 2 Heroes Of Stalingrad oraz Killing Floor. Podczas wywiadu będzie można zadać pytanie Gibsonowi na temat TWI i ich produktów.
UPDATE:
Dla wszystkich, którzy przegapili podcast lub nie mogli być wtedy przy komputerze, a chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej o grze Red Orchestra 2 przygotowano nagranie. Cała rozmowa jest dostępnym pod tym linkiem. Zapraszam do odsłuchania.
RO_RU_Mappack

RO_RU_Mappack #1
– RO-Warsaw1945
– RO-Basovka1941
– RO-DomPavlova1942
– RO-Zhitomir1943
– RO-Klin1941
– RO-Dzerzhinsky1942
– RO-Lazur1942
– RO-Elnya-1941
RO_RU_Mappack #2
– RO-KrasnyBor1943
– RO-KrasnayaPloshad1942
In Country: Vietnam, pierwsze informacje
Zgodnie z polityką firmy Tripwire, Red Orchestra 2 ma być “przyjazna” dla twórców wszelkiej maści modyfikacji oraz darmowych dodatków. Właściciel firmy, John Gibson wielokrotnie wspominał o supporcie dla małych, ale zdolnych grup fanów tworzących modele, animacje oraz totalne konwersje do swojej nowej gry. Nie trzeba było długo czekać, aby już na rok przed premierą HoS usłyszeć zapowiedzi nadchodzących modów (Iron Europe, Rising Storm).
Jak to wygląda w praktyce? Co najmniej obiecująco. Studio “Pop Smoke” na kilka miesięcy przed premierą gry dumnie ogłasza zupełnie nowy konflikt dla Red Orchestra 2. In Country będzie opowiadał o konflikcie w Wietnamie. Za mod odpowiadają ludzie, którzy wcześniej pracowali nad dobrze znanym Mare Nostrum. Możemy spodziewać sie nowego spojrzenia na wojnę z lat 60 i 70, ale z zachowaniem realizmu.
Do naszej dyspozycji zostaną oddane takie pukawki jak M16A1/M203, CAR-15, M16, M16A1, Type-54 AK, M1911A1 .45 cal, granaty chicom, M61, dymne oraz nóż M7. Pierwszą niespodzianką jest Hughes OH-6 “Loach”, lekki helikopter zwiadowczy. Czy będzie też sławny Huey? Pozostaje nam czekać na więcej informacji. Tymczasem zapraszam do obejrzenia teasera w którym zaprezentowano nowe możliwości silnika oraz w/w zabawki.
Dla zainteresowanych In Country zapraszam na www oraz do grupy steam. Serwis red.orchestra.pl będzie Was informował o nowościach z Wietnamu na bierząco.
Podsumowanie na RO.pl – listopad 2010


Wywołań strony w minionym miesiącu: 208920
Nowości na stronie z ostatniego miesiąca:
MAPPACKI:
– brak
MAPY:
DH-PegasusBridge
– DH-Raid_to_Bastogne beta4
– RO-CC-DM_small_pistolarena
– RO-CC-Symetria b2
– RO-CC-Velikiye_Luki beta3
– RO-Symetria beta3
– RO-TopGun beta5
– Arad-1944
– Arad-1944-NewPenetrationSystem
– Bondarevo
– DM_small_pistolarena
– Godolloi
– Kapolnapuszta
– Karotyak
– Nyiregyhaza
– PasasArena_rifle_only
– Sarkad
– Sarkad-NewPenetrationSystem
– TDM-Backyard_Encounter
– Uryw
– ruszą wraz z nowym stylem podsumowania w styczniu!
PLIKI DO POBRANIA:
– brak
Brazylijska Społeczność Red Orchestry
Jeden znajomy konfident zameldował do bazy że nasze RO.pl zostało namierzone w słonecznej Brazylii i należałoby podjąć kroki kontrwywiadowcze.
Trochę zajęło nam zebranie odpowiednich materiałów operacyjnych ale lepiej późno niż wcale. Teraz każdy chętny zobaczyć jak się gra w RO na innym kontynencie może bez problemu kliknąć w odpowiedni “button” na tej stronie (prawa kolumna; szukajcie po flagach) i znaleźć się w słonecznym kraju gdzie…. biją się Rosjanie z Niemcami!? ;p
No ale jak wojna światowa to światowa :) Poniżej ich pierwsza produkcja filmowa, wprawdzie napisy końcowe zajmują więcej czasu niż zawarta treść, ale liczy się w ogóle chęć zorganizowania spotkania i gry w jak to określono “martwą grę”, (może tam ;p) co z satysfakcją odnotowują autorzy.
RedOrchestra.pl



























