Kolejny zapis MN-FN z RO.PL
Tym razem na MareNostrumowym “Fajtnajcie” było nas mniej niż zwykle (prawdopodobnie z powodu trwającej transmisji kolejnej dyskusji o RO2 w internecie akurat w czasie trwania tego wydarzenia).
Tym niemniej spotkanie się odbyło, a nawet uraczył nas swoją obecnością jeden z developerów tego dodatku a mianowicie UncleDrax
Szkoda, że nie mogliśmy mu się zaprezentować w pełnym składzie, ale może następnym razem kiedy nic przeszkadzającego w sieci nie będzie się odbywało równolegle to osiągniemy sukces ;)
Grającym pomimo wszystko serdecznie dziękujemy.
Zapowiedź RO2 w CD-Action!
W lutowym wydaniu polskiego czasopisma o grach video CD-Action ma ukazać się zapowiedź nowej Red Orchestry. Na stronie magazynu możemy wyczytać, że określają oni Heroes Of Stalingrad jako “bardzo wymagający FPS” i że jest skierowany tylko dla graczy PC. Czy jest to prawda i co panowie z CD-A mają na myśli, o tym będzie można się przekonać 20 stycznia 2011. To wtedy nowy numer trafi do kiosków.

“CD-A” w swoim artykule bardzo poprawnie oraz dowcipnie zaprezentowało nową Red Orchestrę. Co więcej, po przeczytaniu tekstu przeciętny gracz dowie się interesujących szczegółów o grze i zachęci do dalszego zgłębiania wiedzy o RO2:HoS.
PCGamer.com o Heroes of Stalingrad

Zachodni gigant PCGamer.com informuje swoich czytelników o zbliżającej się premierze gry Red Orchestra 2. Na stronie serwisu oraz w papierowym wydaniu magazynu ze stycznia 2011, PCGamer zamieścił kolejno dwu oraz pięcio stronnicowy materiał o grze Tripwire. Wyczytujemy, że Heroes Of Stalingrad, gra która opowiada o walkach z 1942-1943 roku będzie FPS’em współczesnych czasów. Do zalet gry zaliczono wiele zmian, nowości przybliżających graczowi postać kontrolowanego przez niego żołnierza w bardzo realistyczny i płynny sposób. Wspomniano również o zachowaniu przez Tripwire podstawowych zasad gry PC i udostępnianych przez studio narzędziach mod tools oraz plikach serwerowych.
Papierowe wydanie magazynu PCGamer bardzo odważnie ogłasza Red Orchestrę 2 pogromcą Call Of Duty. Na okładce magazynu widzimy duży napis “Dlaczego RO2 pobije Black Opsa”. Dlaczego? Jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwości to po odpowiedź na to pytanie zapraszam do artykułu z czasopisma oraz na stronie www. W nim m.in. opis możliwych uszkodzeń czołgu oraz wpływu na jego działania. Tu wartym uwagi jest przedstawiony schemat czołgu Panzer IV oraz szczegółowy opis elementów znajdujących się w środku.
Na zakończenie galeria czterech nowych zdjęć z wnętrza czołgu
RedOrchestra 3.3 – Mod for UnrealTournament2004
[f]uk[/f] This is the original install file of predecessor of Redorchestra: Ostfront 41-45. Mod that won Tripwire a possibility to make RO:O!
If you want to play you need to have UT2004 already installed, then unpack the file to its folder.
[f]pl[/f] Oto oryginalna instalka modu RedOrchestra 3.3 pod Unreala 2004, który wygrał firmie Tripwire możliwość stworzenia i wydania RedOrchestry: Ostfront 41-45.
Aby zagrać musisz mieć zainstalowaną grę UT2004; zawartość tego pliku rozpakowujesz do folderu gry.
NOWY ROK 2011

Dobiegł końca kolejny wspólnie spędzony rok!
Z aktywnością na naszej scenie było różnie i mimo to mam nadzieję, że w nadchodzącym roku
frekwencja na orchestrowych serwerach (zwłaszcza na naszych FajtNajtach) będzie znacznie większa.
Szczęśliwego nowego roku, szampańskiej zabawy sylwestrowej
oraz ogromnej przyjemności czerpanej z gry w nową Red Orchestrę
i wszystkiego dobrego życzy SZTAB POLOWY [RO.PL] !!!
ROLadder.net – lista zmian
ROLadder.net opublikował informacje na temat nowości oraz zalet, których można się spodziewać w kolejnej odsłonie.
-
# Z łatwością kliknięcia w jeden przycisk w nowym systemie meczowym będzie możliwe wyzwanie oponenta oraz wysłanie raportu meczowego. Zautomatyzowanie zaoszczędzi graczom czas na organizacji rozgrywek i pozwoli cieszyć się grą.
# Zespół podobny do studia modderskiego składającego się z programistów oraz mapperów będzie dbał o rozwój gry i aby ta pozostała wolna od błędów i exploitów.
# Dedykacja tylko jednej grze i jej modyfikacjom.
# Historia oraz siedmioletnie doświadczenie najpopularniejszej strony gamingowej poprzedniej Red Orchestry.
# Nowy system drabinkowy szybko będzie gospodarował klanami pod względem ich aktywności oraz poziomu gry.
# System pucharowy oferujący inny rodzaj rozgrywki poza ladderem
# Oprócz dobrze znanego Pucharu Narodów, zostanie przedstawiony system turniejowy o zróżnicowanych zasadach oraz poziomach trudności.
# W pełni konfigurowalna strona główna, która da swobodę wyboru wyświetlanych treści odwiedzającym.
# Na potrzeby graczy będzie możliwe w łatwy sposób tworzenie przez administrację dodatkowych lig, drabinek czy pucharów
# Ze stroną zostanie zintegrowany system do komunikacji znacznie szybszy i pozwalający dotrzeć szybciej do odbiorcy niż standardowe forum czy system wiadomości prywatnych. W sposób podobny do tego co prezentuje IRC będą generowane dynamicznie kanały (prywatne oraz publiczne) do rozmów dla odwiedzających ROLaddera.
# Na potrzeby łatwiejszej komunikacji administracji i community zostanie uruchomiony ticket system, który pomoże w rozwiązywaniu problemów oraz zgłaszaniu raportów.
Na temat nowej witryny możemy dyskutować w tym miejscu.
Dla przypomnienia informuje również, że zostanie wybrany nowy skład sędziowski do zarządzania ligą. Byłoby miło zobaczyć tam znajomą twarz z polskiej sceny.
WESOŁYCH ŚWIĄT

To już kolejny rok jak wspólnie zmagamy się z frontami w Red Orchestrze i jej modach;
pojedynczo, w klanach, bądź “FajtNajtach”
W oczekiwaniu na szumnie zapowiadaną następczynię naszej RO wraz z jej modami
Dowództwo portalu RedOrchestra.pl życzy wszystkim jego użytkownikom
oprócz standardowych
Wesołych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia
Duuużej ilości prezentów pod Choinką
i ogólnie spełnienia marzeń;
Dalszej radości gry w RedOrchestrę
oraz spełnienia oczekiwań żywionych do jej następczyni!
WESOŁYCH ŚWIĄT!
Przodek naszej RO wpisany w poczet najlepszych modów!
Mod Unreala 2004 – RedOrchestra w wersji 3.3 został dopisany do grona najlepszych modyfikacji do gier które dotychczas powstały.
The Mod Hall of Fame – to strona prowadzona przez Mod DB która zajmuje się klasyfikacją i oceną istniejących i nowo powstających modów z pośród których wybierane są właśnie te “NAJ”.
Dla uczczenia tego faktu Tripwire postanowiło uruchomić serwer z tym właśnie modem i zaprosić graczy do gry, oczywiście skorzystaliśmy z zaproszenia i przedstawiamy tutaj krótką filmową relację z tego zdarzenia ;)
EDIT: Hostujemy plik instalacyjny tej modyfikacji !tutaj!. Aby w nią zagrać musisz mieć zainstalowaną grę UT2004.
RedOrchestra.pl















