Poradnik obsługi konsoli.
Komendy dla administratorów:
adminlogin login hasło – Załogowanie się jako administrator.
adminlogout – Wylogowanie z funkcji administratora.
admin map nazwa mapy – Zmiana mapy.
kick nazwa_gracza – Wyproszenie gracza z serwera.
kickban nazwa_gracza – Ban oraz Kick dla wybrańca.
Komendy dla graczy:
add bots liczba – Dodanie wybranej liczby botów.
reconnect – Ponowne połączenie z serwerem.
disconnect – Rozłączenie się z serwerem.
exit – Wyjście z gry (do desktop).
quit – Wyjście z gry.
killbots – Zabicie botów.
open nazwa mapy – Włączenie wybranej mapy.
switchlevel nazwa mapy – Zmiana mapy.
switchteam – Zmiana team`u.
suicide – Samobójstwo.
teamsay tekst – Chat drużynowy.
say tekst – Chat ogólny.
setname nick – Zmienia nicku gracza.
Inne przydatne komendy:
demorec nazwa dema – Nagrywanie dema.
demoplay nazwa dema – Odtwarzanie dema.
stopdemo – Zatrzymanie i zakończenie dema.
confighash – Pokaz informacje o konfiguracji.
netspeed liczba – Zmienia szybkość połączenia.
pausesounds – Zatrzymuje wszystkie dźwięki.
unpausesounds – Odtwarzaj wszystkie dźwięki.
preferences – Otwórz zaawansowane ustawienia.
relaunch – Włącz ponownie grę.
set wartość – Ustaw wartość dla nazwanego ustawienia.
setsensitivity liczba – Ustaw czułość myszki.
slomo 1 – Ustaw szybkość gry na normalną.
slomo 2 – Ustaw szybkość gry podwójną.
slomo 0.5 – Ustaw szybkość gry na połowę.
type tekst – Wyświetl tekst w konsoli.
Komendy dotyczace statystyk:
mem stat – Pokaz zużycie pamięci w systemie.
stat all – Wyświetl wszystkie statystyki.
stat audio – Pokaz statystyki dźwiękowe.
stat fps – Pokaz średnią oraz aktualną liczbę FPS’ów.
stat game – Wyświetl statystyki gry.
stat hardware – Wyświetl statystyki sprzętowe.
stat net – Wyświetl statystyki sieciowe (ping).
stat none – Wyłącz wyświetlanie wszystkich statystyk.
stat render – Wyświetl statystyki renderowania.
Nie jest to pełna lista komend dla gry Red Orchestra, ale jest to większość i chyba wam wystarczy.
Patch pod koniec miesiąca
Czytając oficjalną stronę gry możemy wyczytać, że pojawi się nowy patch do gry. Zawita on do naszych komputerów oczywiście pod postacią aktualizacji Steam albo w momencie uruchamiania gry, jakoś tak pod koniec miesiąca.
Aktualizacja wprowadzi do gry dwa nowe pojazdy oraz nową mapę. Nowy pojazd będzie po stronie niemeciej i nazywa się Panzerkampfwagen IV Ausfuhrung H – czyli w skrócie Pz IV H. Wszedł on na linie montażowe w kwietniu 1943 roku, i był najczęściej produkowaną wersją czołgu podczas wojny po stronie niemieckiej.
W porównaniu z istniejącym PzIVF2 posiada dłuższą lufą 75mm dającą trochę większą siłę ognia, oraz miał dodatkowe 35mm pancerza od frontu. Cechą charakterystyczną będą osłony na czołgu – tak zwane Schürzen czyli fartuszki :).
Osłony składały się z cienkich stalowych arkuszy wiszących po bokach kadłuba jak i wieżyczki, mających za zadanie osłony przed pociskami takimi jak Panzerfaust czy karabinów przeciwczołgowych oraz minimalną osłonę przed głównymi pociskami z innych czołgów (czyli tych wylajujących z największej lufy :P
Headshot rekrutuje
Rynek esportu się rozwija. Na arenę wchodzi coraz więcej gier spotykających się w powrzechnym zainteresowaniem elektronicznego społeczeństwa. Nie mówie tutaj jeszcze o Battlefieldzie 2142 lub Quakewars, ale o takich gierkach jak Red Orchestra.
Coraz wieksza ilość lanów w tą pierwszą, oraz świetne wyniki reprezentacji Polski w tą drugą sprowokowały nas do akceleracji rozwoju tych scen, poprzez aktywne komentowanie rozgrywek we wszystkich turniejach, cupach onlineowych/offlineowych oraz uczestnictwo we wszystckich bardziej interesujących wydarzeniach na scenie.
Jeśli sądzisz że masz medialny głos, nie chowasz głowy w piasek jeśli ktoś wyceluje w Ciebie obiektywem kamery, dobrze znasz scenę Red Orchestry, oraz chcesz się poświęcić pracy w gronie młodych, aktywnie działających na scenie graczy skontaktuj się z nami :)
GG:9713898
irc: HS`KonradM #hsradio.pl @quakenet
tlen: sbs17@tlen.pl
skype: HS_KonradM
mail:hsradio@gmail.com
Nadchodzą nowe mody
Na www.redorchestragame.com ukazala sie zapowiedź 2 darmowych modów. Oto skrót informacji o nich:
-
– Defence Alliance 2 – z wyglądu i klimatu bliżej mu do Unreal Tournamenta, jednak z tego co widać na filmiku, bronie zachowują się w miare “realistycznie” jak na futurystycznego shootera (ale jest crosshair).
– Carpathian Crosses – to na pewno mod który zainteresuje graczy wiernych tematyce drugiej wojny światowej. Polem walki będą Karpaty, a nowością będzie na pewno możliwość gry wojskiem Rumunii.
A teraz konkrety – beta DA2, będzie do ściągnięcia juz 10 października! Gorzej ma się sprawa z Carpathian Crosses, tutaj wspomniano jedynie o “pierwszych modelach”, czyli mod jest chyba w bardzo wczesnej fazie tworzenia.
Czy graczy RO zainteresują te modyfikacje? Zapraszam do dyskusji.
Debiut za nami
No cóż, jak zapewne większość z Was już wie TeamPoland zakończyło właśnie meczem z reprezentacją Holandii swój udział w NationsCupie organizowanym przez ROLadder.
[center][page=96]
[/page][/center]
[f]pl[/f] TeamPoland 2:6 Holandia. [f]nl[/f]
Dla tych którzy nie wiedzą powiem tylko, że był to pierwszy NC polskiej reprezentacji RO.
Oczywiście pierwszy, ale nie ostatni, zapewne już niedługo będziemy mieli okazję pokazać się w rozgrywkach NC organizowanych przez ClanBase.
Do rzeczy jednak. Losy naszego ostatniego meczu stały od początku pod znakiem zapytania.
Na kilka godzin przed meczem kapitan holendrów oznajmił mi, że na dzisiejszy mecz jest w stanie wystawić tylko 6 graczy.
Byłem zaskoczony ponieważ to na ich prośbę zmieniliśmy już wcześniej datę meczu z niedzieli na sobotę, w dodatku dogadywaliśmy się prawie tydzień temu.
Kilka osób musiało sobie ustawić swój wolny czas.
Jednak kapitan holendrów był nie ugięty i proponował nowe terminy nie przejmując się zasadami ROLadder.
Po krótkiej i stanowczej wymianie zdań stwierdził, że napisze do admina by ten przełożył nam termin.
W tym momencie czułem, że przeżywam deja’vu z meczu z Kanadą.
W zasadzie się nie pomyliłem.
Wspólnie ze Zdzirą postanowiliśmy podziałać i również napisać do adminów .
Pierwszy odzew był jak zwykle nie korzystny dla nas, co mnie w ogóle nie zdziwiło.
Admin stwierdził, że powinniśmy zagrać w inny dzień i oskarżał nas o kłamstwo kiedy mówiliśmy, że w inne najbliższe dni nie możemy.
Po rozmowie z drugim adminem ostateczna decyzja była taka, że holendrzy muszą zagrać, a jeśli nie będą mieli wystarczającej liczby osób muszą grać w osłabieniu.
Zaczęliśmy o godzinie 21:10. Teraz najlepsze, tuż przed meczem okazało się ze Team Netherlands ma aż 10 zawodników !
Cóż, dziwnym trafem paru adminów akurat podczas meczu też nie było na ircu.
Niestety system kontroli zawodników na ROL jest żaden i praktycznie bez ingerencji adminów nie można sprawdzić kto tak naprawdę gra.
Całą tą sytuację pozostawiam do skomentowania Wam.
BaksanValley.
Zaczęliśmy w Axis. Niestety na tej mapie nie ma co opowiadać. Holendrzy od samego początku przeważali i w połowie przewidzianego czasu przejęli wszystkie punkty na mapie, wygrywając tym samym pierwszą rundę.
Druga runda była już bardziej wyrównana. Kilka razy byliśmy o włos o wygranej, niestety zabrakło szczęścia.
Jakieś dwie minuty przed końcem przeciwnik wybił nas na posiłki i zostaliśmy jedynie z Tytanem na polu bitwy.
StalingradKessel.
Tutaj chciałbym tylko powiedzieć, że tą rundę zapamiętam na długo. Tak powinna ona wyglądać zawsze w naszym wykonaniu.
Szybki i sprawny atak na Warhouse, parokrotne przepychanki z holendrami i już jest nasz.
Assembly wzięte zaraz po dzięki bardzo ładnej drużynowej akcji.
Podobnie North który zajęliśmy tuż po hali.
Został nam tylko South, który mimo chwilowego opory zdobyliśmy pod osłoną dymów Tina.
Wszystko w lekko ponad 2 minuty !
Obrona już nieco gorzej.
Jak zwykle na początku całkiem nieźle. Powstrzymaliśmy pierwsze ataki na Warehouse.
Po paru minutach jednak musieliśmy odpuścić i przenieść nasze pozycje na Assembly.
Assembly broniliśmy na nowych pozycjach co przyniosło wymierny skutek i przeciwnik nie mógł przez długi czas nam go odbić.
Niestety nie udało się i został nam tylko South Rail którego holendrzy zdobyli nam ok. 4 minuty przed końcem rundy.
Na koniec powiem tylko, że jestem dumny z naszego debiutu w NationsCupie i chcę podziękować chłopakom za ich zaangażowanie w grę pomimo, że nie było łatwo, a „wiatr” wiał nam w oczy.
Dziękuję też wszystkim kibicom, nawet tym, którzy w nas nie wierzyli, bo to właśnie Wam chcieliśmy pokazać, że się myliliście i uważam, że nam się udało.
Na koniec powiem tylko, że szykują się małe zmiany w strukturze TeamPoland.
Już wkrótce ogłosimy zmiany na naszej stronie.
Dźwięk w grze
^ Mikrofon
W ustawieniach głośności najlepiej ustawić wyciszenie dla mikrofonu (nie ma co siebie słuchać):

Następnie przechodzimy do opcji nagrywania, wybierając pozycje z menu:

W oknie wybieramy Nagrywanie i wciskamy OK:

Wybieramy jako źródło nagrywania Mikrofon (zaznaczamy checkbox na dole), ustawiamy suwakiem głośność nagrywania (u mnie 100%)

Następnie warto sprawdzić czy mamy zaawansowane opcje w mikrofonie, wybieramy opcje z menu

Klikamy w klawisz Zaawansowane:

Jeśli mamy w komputerze na przykład front panel podłączony do zestawu audio tak, że można także podłączyć mikrofon i słuchawki z przodu,
i korzystamy z tych wyjść/wejść, to warto zaznaczyć Alternatywne źródło dla mikrofonu.
Po prostu sprawdźcie czy działa :). To, czy macie ocpję alternatywnego źródła dźwięku, zależy od waszej konfigurajci sprzętowej.
Ja mam kartę audio zintegrowana z płyta główną. Z tyłu mam normalny zestaw wyjść i wejść audio, a dodatkowo na środku płyty głównej mam szpilki do podłączenia kostki ze złączem, które idzie do front panelu, na którym znajduje się wejście na mikrofon oraz słuchawki, dlatego mam dla mikrofonu Alternatywne wejście (bo pierwsze jest to z tyłu, tylko do niego mam podłączony zestaw audio 5.1)
Oczywiście warto też oznaczyć auto-pogłaśnianie mikrofonu (+20dB boost), to powinen mieć w okienku konfiguracji chyba każdy.

^ TeamSpeak
Zaleczamy pobierać jedynie ze strony oficjalniej, czyli z www.GoTeamSpeak.com
- Ustawienia są specyficzne dla każdego sprzętu – po prostu każda karta dźwiękowa jak i mikrofon generuje sygnał audio na swoim specyficznym poziomie.


- Nic nie mów! Najpierw ustaw głośność Output Volume, aby dostosować ją do głośności graczy już znajdujących się na TS, aby ich wszystkich słyszeć na zadowalającym cię poziomie.
- Następnie wciśnij Activate Local Test Mode i zacznij gadać przykładowe komendy w grze, powinna zapalać się zielona kropka na prawo.
- Siłę swojego głosu kontroluj suwakiem w oknie nagrywanie w mikserze (oczywiście dla źródła dźwięku mikrofonu) w taki sposób, aby poziom wyjściowy był na podobnym poziomie jak głosy innych osób na kanale.
- Dopiero potem ustawiasz próg aktywacji auto nagrywania suwakiem, oczywiście jeśli używasz tej opcji (czyli nie masz push to talk, czyli nagrywania dopiero przy wciśniętym klawiszu do gadania w TS).
- Na koniec wyłączasz Activate Local Test Mode i powinieneś słyszeć osoby na kanale jak i one ciebie.
Właściwie nic zbytnio nie zmieniałem:



Disable all sounds – jeśli zaznaczone nie będziemy słyszeli seksownego głosu informującego nasz co się dzieje w TeamSpeak (np przyjście nowego gracza, zmiana kanału itd)
Paskiem na prawo możemy dostosować głośność tych komunikatów.


Zostaje jeszcze okienko tekstów na dole, gdzie powinni ci pomóc inni użytkownicy TS :)
Kanada u stóp
[center][page=94]
[/page][/center]
Zgodnie z obietnicą publikujemy dziś raport z wczorajszego meczu [f]pl[/f]TeamPoland vs [f]ca[/f]TeamCanada.
Dla tych co jeszcze nie wiedzą powiem tylko, że nasz zespół wygrał z Kanadyjczykami 6:0, a właściwie 8:0.
Dlaczego ? To już znajdziecie w poniższym raporcie.
Na serwer Kanadyjczyków weszliśmy punktualnie o godz. 19:00.
Już na samym początku były problemy, bo okazało się za Kanada nie ma zahasłowanego serwera, w dodatku to nie typowy priv serwer, tylko zwykły publik. Po paru minutach zaroiło się od przypadkowych graczy.
Poprosiliśmy w związku z tym o założenie hasła i zmianę opcji podglądu graczy ponieważ ta opcja również była niezgodnie z regulaminem ustawiona.
No cóż, niestety nikt z [f]ca[/f]Team Canada nie potrafił zmienić tych opcji z poziomu konsoli, w związku z tym przeciwnik poprosił żebyśmy zaczęli u nas na serwerze.
Bez żadnych problemów zaczęliśmy grę na naszym serwerku, który już od paru dni stał i czekał na ten mecz.
Zaczęliśmy jako ruski na Stalingradzie.
Atak na Warhouse nie sprawił nam najmniejszych problemów, opór Kanadyjczyków był znikomy, ale nie popadaliśmy w euforię bo najtrudniejsze jeszcze było przed nami.
Po zdobyciu pierwszego punktu, postanowiliśmy się podzielić i zdobyć Assembly oraz Northa na raz. Udało się przejąć to pierwsze.
W tym momencie popełniliśmy mały błąd zostawiając halę samą sobie i biegnąc wszyscy razem na North Raila. Kanada odbiła Assembly Hall w chwili w której przejmowaliśmy północną stację.
Na nasze szczęście oni popełnili jeszcze większy błąd, nie broniąc jej prawidłowo.
Bez problemu zdobyliśmy ją ponownie i teraz został już tylko South Rail.
Tu również bez niespodzianek, nasz przeciwnik nie postawił praktycznie żadnej blokady, przypuszczalnie licząc na przewagę liczebną.
Wygraliśmy pierwszą rundę po ok. 4 minutach.
Drugiej rundy nie ma co opisywać. Od momentu kiedy pierwszy raz zabezpieczyliśmy Warhouse do samego końca praktycznie nic się nie zmieniło. [f]ca[/f]Team Canada kilka razy odbijał nam składzik, ale bez problemów zabieraliśmy im go, aż do zakończenia rundy.
Przekonani o tym, że bez problemu wygramy z Kanadą, przeszliśmy na serwer przeciwnika by zagrać na Odessie.
No i oczywiście u Kanadyjczyków zaczęło się od…….problemów.
Serwer oprócz tego, że miał już hasło był totalnie nie przygotowany do rozgrywek NC.
W dodatku chłopaki z pod znaku liścia klonowego maksymalnie przedłużali, wymieniali graczy, w ogóle nie zwracając uwagi na to co do nich pisaliśmy.
Po ok. 20 min czekania zaczęliśmy w końcu jako Axis.
Biegusiem do apartamentów by odeprzeć pierwszy szturm Kanady. Udało się bez przeszkód.
Broniliśmy się tam jakieś 4-5 minut.
Cofnęliśmy się więc pod nasze HQ.
Przeciwnik zebrał się i zaczął nacierać. Po drodze zdobył wieżę i skoncentrował cały swój atak na kwaterze głównej.
Na nasze nieszczęście nie udało nam się wystarczająco pokryć lewej strony i Kanada wygrała pierwszą rundę na swojej mapie.
Teraz jednak przyszedł czas na atak w naszym wykonaniu, a to wychodzi nam całkiem nieźle.
Oczywiście rozpoczęliśmy ze sporym opóźnieniem ponieważ Kanada ponownie miała jakieś obiekcje, problemy, zmiany itp.
Po… pewnym czasie zaczęliśmy.
W tym miejscu trochę skrócę, bo właśnie teraz będziemy mieli do czynienia z pewną idiotyczną sytuacją.
Po naszym ataku, Kanada nie miała szans w Apartamentach jak i na placu i po ok. 2 minutach zmuszona była odpuścić. Część osób już przejmowała niemiecki HQ i co wtedy ???
Otóż Butterpants, kapitan [f]ca[/f]Team Canada zrobił restart mapy !
Nie będę przytaczał tu słów jakie w tym momencie padły na naszym TSie, ale na pewno nie były to słowa uznania dla kapitana Kanadyjczyków.
Zażądaliśmy wyjaśnień, dlaczego to w czasie trwania rundy, przy 2 zdobytych punktach nagle Kanada zrobiła resa.
Wyjaśnienie jakie od nich otrzymaliśmy był banalnie proste.
Przecież [f]ca[/f]Team Canada nie był przygotowany !!!
Co tam, że tego nie powiedzieli przed rundą, co tam, że zażarcie bronili się co tym bardziej sugerowało, że gra toczy się normalnie, na koniec co tam, że ta runda była już nasza ponieważ padało im HQ.
Po prostu żenada.
Sprawę postanowiliśmy rozwiązać u admina.
Po paru minutach oczekiwania na jakiegokolwiek admina i wyjaśnienia całej sprawy admin stwierdził, że….NIE NALEŻY nam się W/O za tą rundę pomimo, że to jawne złamanie reguł i musimy zagrać ją jeszcze raz.
Cóż, z adminem nie ma się co wykłócać, słuszność jego decyzji i powody jakimi się kierował zostawiam Waszej ocenie.
Dodatkowo po rozmowie kapitana Kanady i admina ROLadder nagle okazało się, że na serwie zostało wszystko ładnie skonfigurowane, nawet włączyli mutatora. …
Po powrocie na serwer Butterpants zaproponował w ramach powiedzmy “rekompensaty” dla nas powtórzenie też pierwszej, wygranej przez nich rundy.
Zgodziliśmy się i ponownie po…..pewnym czasie zaczęliśmy grę po stronie niemieckiej.
Tym razem nie wyszła nam kompletnie obrona apartamentów i placu. Do końca rundy zostało ok 12 min, a my musieliśmy się już bronić na HQ.
Zawzięliśmy się jednak i trzymaliśmy się bez problemów do momentu kiedy zostały do końca jakieś 4 minuty. Wtedy wykopało nam Guza.
Kanada nie zgodziła się na Pause twierdząc, że oni przed momentem też stracili jednego gracza, który od razu wrócił.
Graliśmy dalej, znakomita obrona zarówno na naszej prawej jak i lewej stronie musiała doprowadzać przeciwnika do histerii, tym bardziej, że blokowaliśmy ich w siedmiu.
Krytyczny moment nadszedł minutę przed końcem, kiedy to Kanadyjczycy postanowili cały swój atak wyprowadzić prawą stroną. O mały włos nie straciliśmy z takim trudem bronionego HQ.
Było na prawdę dramatycznie, krzyk, wołanie o wsparcie.
Udało się jednak zlikwidować przeciwnika.
Doprowadzenie tej rundy do końca było już formalnością.
Spotkała nas jeszcze jedna niespodzianka. Otóż [f]ca[/f]Team Canada postanowił nie grać ostatniej połówki i oddać nam ją walkowerem.
Cóż ich sprawa.
Tyle z meczu, mam nadzieję, że przynajmniej część z Was przeczyta ten raport i będzie zadowolona z moich wypocin.
Teraz czeka nas ponownie ciężka przeprawa, ponieważ z tego co wiem spotkamy się ze zwycięzcą meczu: Anglia – Francja.
Jesteśmy jednak dobrej myśli. Trzymajcie dalej kciuki.
Beta Patch na serwery Red Orchestry
Ostatnio wielu graczy narzeka na wielkie lagi na serwerach, które są spowodowane jakąś niedoróbką w grze po ostatnim patchu. Na szczęście Tripwire Interactive nie zostawiło nas samych z tym problemem i wydali małą aktualizację dla serwera gry. Z racji tego że mieli tylko kilka godzin na przetestowanie ma ona status beta.
Poniżej instrukcja jak zaktualizować serwer.
1. Wyłącz proces serwera Red Orchestry.
2. Uruchom narzędzie HldsUpdateTool z odpowiednimi parametrami.
– Linux: ./steam -command update -game “redorchestra” -retry -beta roserver
– Windows: hldsupdatetool.exe -command update -game “redorchestra” -retry -beta roserver
3. Po zakończeniu aktualizacji uruchom ponownie serwer.
Uwaga: Jeżeli coś nie będzie działać jak trzeba można wrócić do poprzedniej wersji serwera (nie beta). Aby tego dokonać wystarczy uruchomić ponownie narzędzie HldsUpdateTool tylko tym razem bez parametru -beta roserver
Oryginalny temat na forum RedOrchestraGame.com
Clan Base – Red Orchestra ladder
Clan Base uważany przez graczy za największą ligę sportów elektronicznych otworzył ladder naszej Red Orchestry.
Narazie jest tam zarejestrowanych 7 klanów w tym dwa polskie [f]pl[/f]Team Enclave i [f]pl[/f]UKF. Mecze są rozgrywane tylko na mapach infantry.
W czasie spotkań w każdej drużynie będzie od 6 do 8 graczy w zależności od tego jak się klany umówiły. Zapraszam wszystkie polskie klany do rejestrowania się i grania.
Oficjalna strona Laddera Red Orchestra.
Zasady gry CB w Red Orchestre.
Kanał irc: #clanbase.ro @ QuakeNet
Dyskusja na forum.
Wiadomości z frontu
Nadszedł czas na garść informacji o aktywności polskich klanów.
Jakiś czas temu na stronie ROLadder został uruchomiony Newcomer Ladder.
Jest to drabinka przygotowana specjalnie dla nowych klanów, które mają mniej doświadczenia w RO.
Właśnie w tym ladderku ku uciesze samych adminów ROL, największą aktywnością wykazują się polskie klany !
Na pięć aktywnych klanów w zestawieniu, wszystkie pięć to nasze rodzime drużyny.
Do rzeczy jednak. Mecz inauguracyjny odbył się 17 września. Klany które jako pierwsze postanowiły spotkać się na polu bitwy to UKF oraz 1DPL
Klany spotkały się na mapach StalingradKessel oraz BaksanValley. Mecz zakończył się wynikiem 8:0 dla UKF.
Rozgrywka ta rozpoczęła batalię polaków w Newcomerze. Inne klany nie chcąc zostać w tyle postanowiły również zagrać i pokazać na co je stać. Do wczoraj rozegrane zostały 4 mecze, których wyniki przedstawiają się następująco:
UKF 8:0 1DPL
enclave 8:0 1DPL
AC 0:8 1DPL
vooDoo8:0 1DPL
Jak nie trudno zauważyć największą aktywność wykazuje klan 1DPL, który nie przejął się pierwszymi porażkami i pierwszą swoją wygraną zaliczył z klanem AC. Moje wyrazy uznania dla chłopaków z 1DPL.
Obecny ranking wygląda następująco, chodź pamiętajcie, żeby wziąć poprawkę na ilość rozegranych meczy, szczególnie jeśli chodzi o mecze przegrane.
1. | 1080 | UnKnown Fighters | (1 – 0 – 0)
2. | 1074 | team enclave | (1 – 0 – 0)
3. | 1074 | Voodoo Gaming | (1 – 0 – 0)
4. | 920 | Assassin Clan | (0 – 0 – 1)
5. | 852 | 1 Dywizja Piechoty Legionów | (1 – 0 – 3)
Na koniec wspomnę tylko, że nasze drużyny już na dniach rozegrają kolejne mecze, tym razem z zagranicznymi klanami. Będą to:
28.09.06 – [f]pl[/f] enclave vs [f]es[/f] [501]
28.09.06 – [f]pl[/f] vooDoo vs [f]de[/f] D.a.L.
01.10.06 – [f]pl[/f] UKF vs
[CC]
Oczywiście na bieżąco będziemy podawać wyniki.
Pozostaje nam życzyć powodzenia. GL !
RedOrchestra.pl
