Polish Cup

WSZYSCY poznają twe imię gdy zwyciężysz
– Polish Cup –”
Dziś tj. 14.01.2007 odbył się mecz w ramach [f]pl[/f] Polish Cup pomiędzy [f]pl[/f] UnKnown Fighters a [f]pl[/f] team enclave. Panowie z obu klanów grali na mapach Stalingradkessel oraz LyesKrovy. Mecz przebiegał w dość szybkim tempie. LyesKrovy – O to pierwsza mapka na jakiej polała się pierwsza krew! Po dwóch bardzo szybkich rundach wynik remisowy ! Oba klany bardzo dobrze zagrały w ofensywie po stronie rosyjskiej. Następnym celem było zdobycie Stalingradkessel. Tutaj już pole do manewru mieli panowie z [f]pl[/f] UKF i zaprezentowali się z jak najlepszej strony. Bardzo dobry atak i solidna obrona dała im zwycięstwo w obu rundach!
[f]pl[/f] team enclave 2:6 [f]pl[/f] UnKnown Fighters
Zwycięzcom jak i przegranym gratulujemy świetnych występów w poprzednich meczach i życzymy bardzo dobrych wyników w przyszłych !
RO:league
Dawno już nie było newsów związanych z meczami polskich klanów na scenie Red Orchestry. Niestety wielu spotkań nie było. Jedyną dość aktywną drabinką jest RO:league hostowaną przez RO:ladder. Jedynym polskim zespołem, który ma okazje walczyć w RO:league jest [f]pl[/f] team enclave. Niestety narazie na swoim koncie mają dwie porażki.
[f]pl[/f] enclave 2:6 [f]eu[/f] [13th] /93
[f]pl[/f] enclave 2:6 [f]eu[/f] fullmj
Dziś enklawa ma szanse zmienić nieco sytuacje punktową, gdyż będzie walczyć z [f]fi[/f] SUOMI. Finowie, także nie mogą uznać występów w lidze za udane. Dwie porażki
[f]fi[/f] SUOMI 0:8 [f]de[/f] pT
[f]fi[/f] SUOMI 0:8 [f]fr[/f] Nw
napewno nie są finom na rękę co oznacza, że przed nami bardzo ciekawe spotkanie.
Już dziś 7/01/07 o godzinie 21:00 CET na mapach lyeskrovy oraz baksanValley odbędzie się dramatyczna walka o trzy punkty. Ostatecznie i tak wygra lepszy.
Następny polski serwer RO zostaje wyłączony
A dokładnie chodzi o serwer Red.Orchestra.pl neostrada tp/Strefa Gier Festung-Breslau.pl, którego H@ postanowił zamknąć z powodu pustki jaka na serwerze przeważnie panuje.
Zamknięcie zastąpi w dniu 3 stycznia w godzinach porannych.
Stypy nie będzie.
“Projekt 2007” zakończony sukcesem!

Jak widać na demach, filmach i nagraniach z TeamSpeak’a oraz galeriach, ‘Projekt 2007’ mający na celu pierwszego dnia roku 2007 stworzenie z graczy napisu nowego roku zakończył się pełnym sukcesem :)
Co więcej cała redakcja RedOrchestra.PL składa podziękowania osobom, które wzięły udział w akcji oraz życzy odwiedzającym i ich najbliższym wszystkiego najlepszego w nowym roku 2007!!!
Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś uwagi to proszę pisać w topiku na forum.
“Projekt 2007” rozpoczęty!
Wszystkich uczestników “KRYPTONIMU CHOINKA”, a także wszystkich chętnych odpowiedzialnych graczy zapraszamy do wspólnej zabawy polegającej na ułożeniu z naszych postaci daty 2007.
Zależy nam na frekwencji, gdyż do stworzenia napisu potrzeba w sumie 21 uczestników: 20 osób i przynajmniej jedna do ustawiania/robienia zdjęcia. Wymagana “wojskowa dyscyplina” :wink aby projekt zakończył się sukcesem, tak więc “jajcarzom” rzucającym w innych granatami albo puszczających artylerię PRZED finałem zabawy dziękujemy :no
Spotykamy się 1 stycznia 2007 o godzinie 21.00 – logistycznie jesteśmy zabezpieczeni przez _KaszpiR_’a czyli serwer będzie nam udostępniony (ICP, albo “customy”)
Dogranie szczegółów najpierw na forum, potem spotkanie na TeamSpeak’u i/lub na kanale IRC #redorchestra.pl
Proponowałbym na RO Custom albo jak będzie kompletna pustka to na ICP się wbijemy :)

picture copyright by _KaszpiR_
TeamSpeakOverlay – zobacz kto co gada
[colright][page=155]
[/page][/colright]
Dzisiaj jak graliśmy w nocy ktoś się zapytał jakim cudem wiem kto wchodzi na serwer TeamSpeak bez przełączania sie między okienkami.
Odparłem, że pomaga mi TeamSpeakOverlay, który opisałem [page=155]tutaj[/page]
TeamSpeakOverlay – zobacz kto co gada
Któregoś dnia wisieliśmy sobie na serwerze gry pogadując na TeamSpeaku, i pare razy ktoś wchodził albo wychodził.
Od razu leca pytania typu ‘kogo witamy?’, a ja podawałem nikt osoby która wchodziła do gry nie musząc się przełączac między oknami aplikacji gry RO a TeamSpeakiem.
Cała wygoda polegała na wykorzystaniu TeamSpeakOverlay – czyli małego programu który działa przy współpracy z TeamSpeak i wyświetla w grach odpowoednie informacje.
Wygodne jest to aby np nauczyc się jaki kto ma głos oraz czytać inne inforamcje o statusie TeamSpeak.
Pobieramy plik ze strony http://www.teamspeakoverlay.com/ – pewnie będzie was interesowac dokładnie wersja Full Installer.
Plik zajmuje jakieś 2mb.
Wymagania:
* Windows 2000 or Windows XP
(Windows 98/ME nie posiadaja wymaganych funkcji w systemie więc nie sa suportowane)
* DirectX 9.0b lub nowszy (wiekszośc ma i tak 9.0c)
* TeamSpeak 2 RC2
* Nvidia ForceWare Drivers 53.04 lub nowsze (czyli własciwie wszelkie bazujące na sterownikach Nvidii od czasów TNT2)
* ATI Catalyst Drivers 4.3 lub nowsze (podobnie jak w Nvidi, mogą byc też modyfikowane sterowniki)
Uwagi:
Program jest wersją Beta więc uzywacie na własne ryzyko, oraz rózne rzeczy moga się zdarzyć – np nie działanie programów antycheat w ligach ESL a co za tym izie nie sposób zagrac w meczu z aktywnym programem.
Mogą się pojawić też inne problemy, np znikajace testury itp – program najlepiej działa na DirectX, działa pod OpenGL ale inaczej.
Konfiguracja:

Podczas pierwszego startu prgora moze wyswietlic komuniakt ze to wersja beta itd, korzystamy na wlasna dpowiedzialnosc. Klikamy OK.
Nastepnie konifgurjemy doklandie ze wskazowkami i opisami na kartach opcji.
Wciskamy Options.
Wpisujemy swój nick doktładnie tak jak go widać na liscie w TeamSpeak .

Notka – koło listy rozwiajnej jest znaczek Enable – który aktywauje lub deaktywuje funkcję wyśiwetlana danych elementów.

Speaker List – lista mówiących osób.
jak widać mozna zdefiniwoać w jakim miejscu jest lista, najwygodniej na lewo na środku albo prawo na środku
radzę zwiększyć czas wyświelania się danych do 3000ms. Alpha blend – jeśli nie używane to zmieni się przezroczstość tekstu.
POsostałe opcje to wświetlanie swojego nicka jak mówimy oraz nazwy kanału. Dodatkowo czas odśiwerzanai listy z danymi o TS (240ms).

Log Roller – wyświetla innym kolorem co sie dzieje na serwerze TeamSpeak – czyli wszelkie przyjścia czy odejścia graczy. Bardzo użteczne.
Polecam zwiększyć te komunikaty np do 8000ms aby mozna było spokojnie sprawdzic kto wszedł albo wyszedł.
Mozna także zdefiniowac co pokazywać:
-tylko wejścia i wyjścia
-tylko przywatne wiadomości tekstowe
-wejścia, wyjścia i prywatne wiadomości
-wszlekie komunikaty.

FPS Counter – podaje ilośc klatek na sekundę jaka jest generowane w grze, średnia z ostatniej sekundy, może nie byc dokładna.

Clock – czyli zegar, można wybrac format czasu
– godziny:minuty
– godziny:minuty:sekundy
– pełna data

Debug – jakby się cos sypało to więcej informacji i inny tryb, najlepiej nie dotykać.
Wciskamy klawisz Done i zakończyliśmy konfigurację.
Aktywacja:

Wciskamy Enable – zauważcie że klawisze się wyszarzą, a menu zmienia tło na czerwone.
Klawiszem Disable deaktywujemy TSO i mozna wprowadzac zmiany.

Widok najnowszje wersji programu w grze HALO

Widok troche starszje wersji na serwerze z RO z czasów kiedy gra była tylko modem.
Kryptonim “Choinka” zakończony sukcesem!
Wczoraj wieczorem utworzona została choinka z około 25 graczy. Choinek było kilka i przybierały różne formy. Pierwsza przybrała formę stojącej – czyli każdy na każdym, druga zaś była leżąca i tu już było mniej “zbereźnie” :). Po utworzeniu dwóch choinek, padł pomysł aby zrobić gwiazdkę. Tu już było trochę problemów, ponieważ te nasze gwiazdki nie były kształtne. Noo… Ale w końcu, po kilkunastu minutach udało się utworzyć gwiazdę, która przypomina kształtem to co każdy żołnierz rosyjski na hełmie swym nosi ;).
A tutaj znajdują się zdjęcia z całej zabawy.
Kryptonim Choinka

Nie owijając w bawełnę przejdę od razu do rzeczy. Na naszym kanale IRC padł pomysł aby utworzyć gigantyczną choinkę z graczy. Myślę że taki twór zrobiony z ~30 graczy by całkiem nieźle wyglądał. Wszystkich chętnych zapraszam do dyskusji nad szczegółami na forum: [topic]506[/topic]
RO:ladder – Bolt Night

Dobra informacja dla graczy, którzy mają czas na grę 24 Grudnia. RO:ladder tradycyjnie już organizuję imprezę zwaną Bolt Night. Polega ona na skopaniu jak największej ilości tyłków za pomocą rifelka. Często właśnie na takich imprezach zbiera się śmietanka graczy z całego globu.
data: Niedziela – 24 Grudnia
godzina: 20.00 CET
Serwer IP: 85.131.253.67:7757
Wymagany: Dobry nastrój.
GL&HF for all riflemen
RedOrchestra.pl
