Google+ RedOrchestra.pl | Oficjalna fanowska strona gier serii RedOrchestra | Strona 134

Armored Beasts Lite Beta 2.01

18 lutego 2007 Wiadomość z RO.pl Artykuły

About

Related to this post.

This is beta version of Armored Beasts mod 2.01 (fixed T-34/76 turret).

Lite version (with minimum of additional sounds, textures ect. to keep file size low).

Changes include a major reworking of tank armor and penetration modeling, and some minor various changes and added features. It’s a first part only, more changes, fixes and features are planned later. It’s a beta version, so some values (like armor factors or penetration tables) are not final and can be fine tuned.

Winter Cup II – Losowanie Grup

18 lutego 2007 Wiadomość z RO.pl Mecze, Turnieje oraz Ligi

Winter Cup II zbliża się wielkimi krokami ! Już dziś (18.02.2007 ) o godzinie 20:00 CET na kanale IRC RO:ladder’a ( #roladder ) odbędzie się losowanie grup.
 
Losowanie będzie przypominało nieco to z MŚ w piłkę nożną – ekipa RO:ladder’a umieściła wszystkie 64 teamy w odpowiednio 3 koszykach.
 
Pierwszy koszyk to ekipy “Premier”, czyli najsilniejsi. Z tego koszyka 16 drużyn zostanie rozlosowanych do 16 grup tak, by nie powstały “grupy śmierci”. W tym koszyku znajdują się także 2 polskie klany: [f]pl[/f] UnKnown Fighters i [f]pl[/f] team enclave.
 
Drugi koszyk to tak zwany “ladder”, czyli drabinka. Znajdziemy w nim tak samo jak w pierwszym 16 klanów, które grają/grały lub prezentują poziom gry zbliżony do tego z drabinki RO:laddera. I w tym koszyku polskiego klanu nie zabrakło – jest nim [f]pl[/f] 1stCav Multigaming.
 
Koszyk nr.3 został nazwany “newcomer”, czyli nowo przybyli. Znajdują się tam, jak sama nazwa wskazuje, nowe drużyny na scenie RO:laddera lub te z małym stażem. W tym koszyku są aż 32 drużyny, które parami będą lądować w poszczególnych grupach. Oczywiście nie zabrakło tam Polaków, a są nimi [f]pl[/f] Hurricane Division (jest to pewna nowość) oraz [f]pl[/f] Assassin Clan, któremu gratuluję reaktywacji ! :)
 
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na losowanie i życzyć wszystkim polskim klanom powodzenia !

WalęTynki

13 lutego 2007 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Z okazji dna murarza oraz tynkarza cała redakcja składa przedstawicielom tych zawodów najserdeczniejsze życzenia.

Dla pań:

I panów:

Przy okazji życzymy wszystkiego najlepszego wszystkim paniom z okazji tłustego czwartku.

Tripwire Interactive Sponsorem WC II

10 lutego 2007 Wiadomość z RO.pl Mecze, Turnieje oraz Ligi

* Two AMD Athlon™ 64 X2 5000+ dual core processors
* Two AMD Athlon™ 64 X2 5200+ dual core processors
* Six ATI Radeon x1900 GT graphics cards
* Six Logitech G15 Gaming keyboards and six G5 Gaming mice
 
Zapytacie mnie pewnie co to za spis. Otóż, Tripwire Interactive postanowił wesprzeć organizacyjnie tymi o to nagrodami turniej Winter Cup II przygotowywany przez ekipę roladder.net. Jakby tego było mało najciekawsze mecze będzie można zobaczyć w ROTV.

W pucharze ma wziąć udział 64 drużyn z całego świata.Większość stanowią panowie z Europy jak i Ameryki Północnej, ale są też drużyny z bardziej egzotycznych zakątków świata, jak naprzykład Brazylia.

Czy cała impreza wypali czy okaże się klapą roku, dowiemy się już niebawem.

Konkurs graficzny na forum RO rozstrzygnięty

31 stycznia 2007 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

EDIT
No i znamy oficjalny wynik – wygrał StaG

Dzisiaj kończy się czas składania prac do konkursu na najciekawszą pracę 2D zainspirowaną grą RedOrchestra: OstFront 41-45. Konkurs został ogłoszony 12 czerwca zeszłego roku :) w tym topiku na oficjalnym forum gry. Zwycięzca ma szansę wygrać 150 euro czyli u nas jakieś 600zł.

Zasady
Sędzia: Tony Gillham (Nestor Makhno)
Nagroda: 150 euro
Data ogłoszenia wyników 31 Stycznia 2007.
Czas składania prac 21:00 polskiego czasu – poprzez post na forum w danym topiku.
Wymiary prac 800×600 standard JPG
Technika dowolna

Ograniczenia tematyczne:
Grafika musi być związana z tematyką gry RedOrchestra: OstFront 41-45, może byc bazowana na zrzutach ekranów z gry. Jeśli grafika wykorzystuje materiały osób trzecich należy uzyskać oficjalną zgodę tych osób na wykorzystanie materiałów w swojej pracy.

Oczywiście grafika nie powinna łamać zasad forum (np. żadnego porno itp, rasizmu…)

Praca musi być unikaną pracą a nie przeróbką czyjejś pracy – oznacza to, że nie wolno prostować prac kolegi, mimo, że nagroda idzie dla niego.

Każdy zgłaszający może wystawić maksymalnie 3 prace, prace mogą być modyfikowane do czasu zakończenia konkursu (czyli 21)– czyli można poprawiać swoją grafikę, jeśli uważacie, że może wyglądać lepiej

Osoba która wygra konkurs – dostanie nagrodę główną – musi się zrzec praw do grafiki na rzecz Nestor Makhno. Czyli traktować to jako pracę zleconą na konkurs.
Opłata poprzez system PayPal, szczegóły poprzezPrivMsg na forum i mail. Kwota może być w walucie kraju osoby, która wygrała, po kursie z dnia 31 Stycznia.


W wolnej chwili dorzucę grafiki z topika na forum. Poniższe obrazki dostępne do wglądu także pod tym adresem.

      

      

      

      

      

      

      

Poza konkuresem
 

Mapowisko rośnie

21 stycznia 2007 Wiadomość z RO.pl RedOrchestra.Pl

Gdyby ktoś nie zauważył RedOrchestra.PL Aster.pl Only Custom rośnie w ilość mapek niestandardowych.
Do recenzji zapraszamy do działu Recenzje map w menu na górze.

Zapraszamy do oceniania mapek – starczy kliknąć w gwiazdki koło napisu Ocena, myślę , że pomoże to wszystkim w wyborze na jakie mapki warto się wybrać :)

Zapraszamy też do płodzenia komentarzy, szczególnie jeśli chcecie opisać swoje odczucia nt danej mapy.

Lan4Fun 8 coraz bliżej

20 stycznia 2007 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

3-4 Lutego, w Warszawie będzie impreza lanowa, 8 z cyklu.

http://lanparty.pl/z_informacje.aspx

Nazwa: LAN4FUN 8
Miejsce: PWBSiA Warszawa ul.Bobrowiecka 9
Data: 3 – 4 luty 2007 r.
Wejściówka: 75 zł.
Miejsca: 160 + komputery
Sponsorzy: Kingston, Gigabyte, Benq, Manta,
SpeedLink, Razer, Desk.pl, RedBull,
Telepizza

Więcej info po zarejestrowaniu się w serwisie.

Zamaist generować ruch w komentarzach zapraszam do dyskusji tutaj, czyli na naszym forum.

Winter Cup II

18 stycznia 2007 Wiadomość z RO.pl Mecze, Turnieje oraz Ligi

 
Zima choć uboga w śnieg nadal zimna i wietrzna. Szarawy nastrój udziela się tu i tam ale.. ale ! Admini RO:ladder’a postanowili jakoś temu zaradzić i oto wielkimi krokami zbliża się do nas Puchar przygotowany na tą zimową okoliczność. Winter Cup II. Bo taką nazwę ma owy puchar będzie rozgrywany systemem play off co oznacza, że każda przegrana oznacza pożegnanie się z rozgrywkami. Liczy się tylko zwycięstwo ! (i dobra zabawa :) ). Walczyć o pierwsze miejsce będą 32 klany reprezentujące 12 krajów + euro-klany. Polskie barwy w tym turnieju będą godnie reprezentować:
 
[f]pl[/f] Hurricane Division
[f]pl[/f] 1stCav Multigaming Community
[f]pl[/f] UnKnown Fighters
 

Kto wygra WC II ? Spytajmy !
 
[f]pl[/f] enclave.Zdzira: Jak oceniasz wasze szanse na wygranie WC II ? Masz jakiś faworytów ?
 
[f]pl[/f] UKF/Sbk Co do szans na wygranie, to sądzę, że to kwestia szczęścia, pamiętajmy, że mapy są losowane i przeciwnicy również. Pierwszy mecz jest najważniejszy, a potem to już pójdzie z górki mi się wydaje ^^ Jak nam dopisze szczęście w mapach możemy powalczyć z każdym. Nasza słabość to tylko czolgi, reszta jest do ugrania. Moi faworyci to: FMJ pT i 13PZeR USA.
 
[f]pl[/f] enclave.Zdzira: Jak myślisz, kto ma największe szanse na wygranie WC II ?
 
[f]pl[/f] enclave.MataDor: Patrząc na wszystkie ekipy startujące w WC, wydaje mi się że najmocniejszy skład ma w tej chwili Project Twilight z Niemiec. Są niewiarygodnie mocni w każdym aspekcie gry, poza zasięgiem innych. O drugą pozycje myślę że powalczy FullMetalJacket oraz NoWay. Nieznam co prawda 7 pozostałych ekip z ameryki północnej, które zagrają także w tym cupie, wiec trudno coś konkretnego powiedzieć. Myślę że polski UKF ma też bardzo duże szanse uderzyć w pierwszą trójkę przy dobrym przygotowaniu do meczy. Życzę wszystkim polskim ekipą startującym powodzenia :)
 
[f]pl[/f] enclave.Zdzira: _KaszpiR_ nie jesteś związany z żadnym klanem grającym obecnie w Red Orchestrę. Powiedz mi jak taki puchar wygląda z Twojej perspektywy i kto mógłby go wygrać ?
 
[f]pl[/f] _KaszpiR_: Nie orientuje się kto z kim gra w cupie, bo mnie to nie interesuje – nigdy nie miałem głowy do turniejów i podniecania się informacjami kto do jakiego klanu przeszedł albo kto wygrał. Jednak jeśli zachodzi taka potrzeba, to mam swoją metodologię podejścia do zagadnienia pt : kto wygra?

Klan składa się z graczy w którym jest wyłoniony lider (Clan Leader, w skrócie CL), który powinien kierować zespołem dość twarda ręką, ale być otwartym na dyskusje. Bardzo często z grupy wspólnie grających ludzi wybierana jest osoba o największej charyźmie – czyli ta która jest najbardziej szanowana wśród graczy. CL najczęściej bierze bezpośredni udział w grze i nie musi być najlepszym graczem pod wzgldęm reakcji (czyli nie musi walić tylko w głowy).

Gracze jako całość stanowią podstawę do wygranej w meczu – składa się na to wiele czynników. Do tego można zaliczyć celność graczy (opanowanie broni), mobilność, rozpoznanie w terenie i wyobraźnia przestrzeni, przewidywanie zdarzeń i wyciąganie z nich poprawnych wniosków, słuchanie się rozkazów.
Wielokrotnie grałem na serwerach gdzie może gracze nie byli zbyt ogarnięci co do celności z broni, ale skutecznie wykorzystując ataki z flanki potrafili pomóc swoim w pokonaniu wroga. Pewnie sami zauważyliście nie raz, jak 4 zgranych średniaków potrafi powstrzymywac atak 8 swawolnych graczy.

Bardzo ważnym elementem jest przewidywanie na mapie – z tego bierze się strategia i taktyka. Najczęściej taktyki są układane całym zespołem albo inicjuje je gracz z najlepszym zacięciem do tego rodzaju działań. Natomiast Clan Leader ma potem w grze odpowiednio pokierować zespołem tak, aby wypełnić te zadania – dlatego należy się go słuchać :D. Oczywiście nie ozancza to, że zawsze ma racje, ale to już inna kwestia.
[uwagi redaktora: Niedługo zostanie zorganizowany mecz Redakcja RO.pl vs 4Fun (czyli chętni do gry przeciwko redakcji) i _KaszpiR_ ma być naszym liderem hehe]

Oczywiście co się dzieje wewnątrz klanu (spięcia, rozmowy i taktyki) są bardzo często osłonięte tajemnicą, i jedynie na meczach można rozpoznać co wymyślił team i jak to zrealizował. Oznacza to ze nie jesteśmy w stanie idealnie przewidzieć jak ktoś sobie poradzi z danym problemem – czyli np który klan wygra – szczególnie jeśli nie znamy ich historii. Tym samym przechodzimy do statystyki, czyli analizując co klan osiągnął – np w jakich meczach brał udział, na jakich mapach gra dobrze, na jakich źle, z kim przegrał, jakie ma zmiany zawodników. Dzieki takim informacjom możemy lepiej oszacować jego zachowanie się w turniejach jako zespołu, jak i zachowanie się indywidualnych graczy.

Bardzo ważnym elementem jest elastyczność grupy – zależy w główniej mierze od samego Clan Leadera, który musi umieć narzucić na graczy pewien reżim, dokładnie jak trener w dowolnym sporcie, albo dowódca w wojsku (aczkolwiek nie zapominajmy, że to jednak gra, czasem za wysokie pieniądze i nagrody).

Analiza zespołu jest zadaniem trudnym, ale im więcej mamy o nim z danych statystycznych, tym więcej możemy nałożyć ograniczeń na nasze oszacowania np. jeśli jakiś klan stoczył walkę z jednym klanem na danej mapie i przegrał, to warto zobaczyć jak sobie poradzi z innym klanem na tej samej mapie – i co więcej, warto sprawdzić czy wprowadził jakieś zmiany co do zachowania z poprzedniego meczu . Przykład: załóżmy, że z jakimś średnim planem gracze wtopili totalnie, bo mieli debilną taktykę na” hurrraaa” i nadziali się na granaty :). Może się zdarzyć, że zmyślny zespół obada jakie były popełnione błędy podczas meczu. Jeśli wyciągną z nich dobre wnioski, naniosą poprawki a potem sprawdzą je w praktyce podczas treningu, to mają szansę pokonać lepszy team od siebie – ale wymaga to pracy wszystkich w zespole.

Oczywiście z szacunku nie można wykluczyć elementu losowego – zaskoczenia , stanu zdrowotnego, sprzętu – które zresztą potrafią zadecydować o wyniku meczu szczególnie podczas wyrównanej walki!
Od CL zależy, także morale graczy – ich stan psychiczny podczas meczu, musi on tez nauczyć graczy radzić sobie z problemami – a to jest cholernie trudne zajęcie, i często tak naprawdę pomaga on znaleźć graczom metodę jak oni sami mogą znaleźć spoób aby walczyć z danym problemem. Podobnie jak w uzależnieniach – lekarze Cię nie wyleczą z uzależnienia, jedynie wskazują Ci drogę jak ty sam możesz sobie pomóc pokazując Ci nowe drogi, nowe rozwiązania. Czyli nowe horyzony, metody poznawania, nauczania i samo-kształcenia.
Tak więc, klan to specyficzny rodzaj samokształcenia się w pracy zespołowej poprzez grę, gdzie mentorem dla grupy jest samokształcący się CL, a egzaminami są mecze, :) [uwagi redaktora: Jest to chyba jedna z ładniejszych definicji klanu jaką słyszałem.]
 
Tak więc nie mam nic więcej do dodania jak życzyć wszystkim polskim klanom grającym w Winter Cup II powodzenia !!

Konkurs na mapkę RO po raz drugi

17 stycznia 2007 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Jak donosi http://redorchestragame.com/ rozpoczął się konkurs na ich serwisie na najlepszą mapę.
Konkurs nosi nazwę ‘Deep Battle’ i jest fazą drugą wcześniejszego konkursu. Maperzy mają czas na dopieszczenie swoich mapek, a ci co nie zdążyli poprzednio mają szansę na dołączenie do konkursu, przyjmowanie zgłoszeń kończy się 31 stycznia bieżącego roku.

Jakie nagrody? No cóż, za nagrodę główną za 5 kafli dolarów można już pomyśleć o wzięciu udziału, ale na pewno nie będzie łatwo. Nagroda główna wdeptuje w ziemię w porównaniu z nagrodą z fazy pierwszej.

Nagroda główna

Druga nagroda
karta graficzna – Nvidia Geforce 7800 GTX 512MB Graphics Card (niebieski pasek na górze)

Trzecia nagroda
myszka i klawiatura – Logitech G7 Laser mouse, G15 Keyboard

Rejestracja tutaj. Dodatkowa dyskusja po angielsku na forum redorchestra game

My zapraszamy na nasze forum do dyskucji tego newsa.

Edit: Dodałem w związku z newsem ankietę na prawo :)

Trochę zmian

17 stycznia 2007 Wiadomość z RO.pl Wiadomości

Wprowadziliśmy pewnie małe zmiany w Mapowisku – koło nazw niektórych map pokazuje się ikonka Galeria, gdzie są zamieszczane zrzuty ekranu z gry na danej mapie. Czasem jest ich mało, ale wystarczą aby przekonać się jakiego rodzaju i klimatu jest to mapa. Sama galeria jako taka zawiera też inne zdjęcia – np z akcji na serwerze itd. Oczywiście jeszcze wbudowany w system, system galerii działa, ale ten oddzielny szczególnie nadaje się przy oglądaniu wielu obrazków w serii – szczególnie zrzutów z map.

Zmiany są związane z rozwijanymi przeze mnie recenzjami niestandardowych map na serwerze.
Więcej tutaj – szczególnie w przyklejonych topikach.

Dodatkowo zmieniliśmy menu pod głównym logiem na stronie – z trzech linijek ścieśniliśmy do 2.

« Starsze wpisy Nowsze wpisy »

Powered by WordPress and NatureFox.