Na temat ostatnich problemów strony
Wyresetowaliśmy hasła, od teraz cześć rzeczy na stronie nie działa tak dobrze jak wcześniej – w swoim czasie zostanie to poprawione.
Klikamy Zaloguj, na dole jest link do przypomnienia zapomnianego hasła i postępujecie zgodnie z instrukcjami – wpisujecie swój mail taki jaki podaliście przy rejestracji, sprawdzacie mail i czytacie zawarte w nim informacje. Jak ktoś ma problem to niech na ircu z nami się skontaktuje – #redorchestra.pl @ irc.quakenet.org
Radzę także dla bezpieczeństwa zmienić hasła do innych serwisów, szczególnie jeśli mieliście na naszym serwisie takie samo hasło jak na innych!
Podsumowanie pierwszego tygodnia rozgrywek WCG 2007
RedOrchestra – Podsumowanie pierwszego tygodnia rozgrywek.
Jak wszystkim wiadomo do pierwszej tury która rozpoczęła się tydzień temu zapisało się osiem drużyn, które walczą ze sobą w systemie każdy na każdego. Z taką ilością drużyn do rozegrania jest aż 28 meczy w stosunkowo krótkim czasie. Na szczęście większość zawodników wzięła sobie to do serca i w pierwszym tygodniu rozegrała większość meczy.
Dzięki uprzejmości kTT z klanu Betsson Voodoo Gaming, który na bieżąco śledził zmagania wszystkich zespołów możemy zobaczyć jak przedstawia się tabela wyników. Dodatkowo w ostatnich wynikach możecie zobaczyć na jakich mapkach grały poszczególne drużyny oraz skomentować mecz.
| Lp. | Nazwa Klanu | RS | WR |
PR |
Pkt |
|---|---|---|---|---|---|
|
1 |
Team Enclave div.1 | 4 | 13 | 3 | 7 |
| 2 | Betsson Voodoo Gaming | 4 | 12 |
4 |
6 |
| – | [1stCav] Multigaming div.1 | 4 | 11 |
5 |
6 |
| 4 | Fear Factory X-Fi | 4 | 7 |
9 |
4 |
| 5 | Jarzębina Czerwona | 6 | 5 |
19 |
3 |
| 6 | Team Enclave div.2 | 1 | 4 |
0 |
2 |
| 7 | [1stCav] Multigaming div.2 | 3 | 2 |
10 |
0 |
| – | Panzer Waffers | 2 | 2 |
6 |
0 |
Mecze rozegrane do tej pory:
- 2007-07-24 – Betsson Voodoo Gaming 4 : 0 Fear Factory X-Fi
-
2007-07-26 – Betsson Voodoo Gaming 3 : 1 [1stCav] Multigaming div.2
-
2007-07-26 – Jarzębina Czerwona 2 : 2 Fear Factory X-Fi
-
2007-07-27 – Jarzębina Czerwona 0 : 4 Betsson Voodoo Gaming
- 2007-07-28 – Jarzębina Czerwona 0 : 4 [1stCav] Multigaming div.1
- 2007-07-29 – Panzer Waffers 1 : 3 [1stCav] Multigaming div.1
-
2007-07-29 – Panzer Waffers 1 : 3 Fear Factory X-Fi
-
2007-07-29 – Jarzębina Czerwona 0 : 4 Team Enclave div.1
- 2007-07-30 – [1stCav] Multigaming div.1 2 : 2 Fear Factory X-Fi
- 2007-07-30 – Jarzębina Czerwona 3 : 1 [1stCav] Multigaming div.2
-
2007-07-30 – [1stCav] Multigaming div.1 2 : 2 Team Enclave div.1
-
2007-07-31 – Jarzębina Czerwona 0 : 4 Team Enclave div.2
- 2007-07-31 – Team Enclave div.1 4 : 0 [1stCav] Multigaming div.2
- 2007-07-31 – Betsson Voodoo Gaming 1 : 3 Team Enclave div.1
Źródło: WCG2007.pl
Tripwire Beta Tester – zgoda w udziale
TRIPWIRE INTERACTVE LLC
Confidentiality, Non-Disclosure and Non-Use Agreement
Zgoda pufnośi, niejawnośi oraz nie wykorzystwania informacji (mniejwiecej, nie jestep profesjonalnym tłumaczem, naweet nie sprawdzałem słów w słowniku)
Zgoda miedzy dobrowolnie zgłaszającym się testerem (‘Tester’) oraz firmą Tripwire Interactive LLC, aktualnie znajdującej się na 77E Crossville Road, Suite 209, Roswell GA (“Tripwire”).
Tripwire od nas pomocy pod warunkiem że sie nie wygadamy nikomu co się dzieje w wersjach beta. :)
Dlatego Tester zgadza się na poniższe warunki.
1. Informacja pufna:
Jest pod wszelaka informacja jaka może sie pojawić pdoczas procesu beta testinngu, podpodstacią:
– wynalazki, odkrycia, pomysli, sposób rozwiązania problemu, oprogramowanie jakiekolwiek, prototypy, szkice i projekty, rysunki, wzory, plany, procedury, specyfikacje i opisy, techniki, modele, dane, kod zródłowy, object code (?)(pewnie binarki), dokumentacja, diagramy, teoria stosowana i ogólnie praktyka z teorią.
Czyli cokolwiek co ci da Tripwire jest tajne.
1.2 tanje także są nagrania audio/wideo z podsumowan, analiz danych jakie zostaly opracowane przez Tripwire. Takze dane jakie Tripwire przekazuje od firm trzecich pracujących nad projektem rozwoju dodatków.
1.3 Dane nie są pufne jesli sa w posiadaniu Testera i
– zostają ujawnione prze Tripwire publicznie
– Tripwire zgadza sie na ujawnienie danych, (pisemna zgoda)
– dane są nie związane z projektem (bo juz np je wcensiej poisiadal z innego zrodla)
– zostaly przekazane przez inna firme bez klauzuly poufnosci.
2. Czego nie mozna zdradic :D
Tester ma nie puszczac pary z ust na temat testowanych ddoatków, nie wolno mu z nikim dyskutowac itd, pod warunkiem ze zgode wyrazi na to Tripwire.
Zadnych przeciekow nt czy cos jest omawiane czy nie w beta testach.
Tester bierze na siebie odpowiedzialnosc zabezpieczenia danych przed wyciekiem.
Tester ma niezwlocznie powiadomic na pismie Tripwire jesli jakis wyciek mogl nastapic z jakiejkolwiek storny (np jak zauwazysz ze ktos kabluje albo ze ktos ci ukradl dane ;) ).
3. Zwrot materialow.
W przeciagu 10 dni od dostania pisnemnego nakazu zwrotu materialow, wszelkie dane albo dokumenty w posiadaniu Testera maja byc zwrocone we wszelkaich kopiach, albo zniszczone zgodnie z procedurami z Tripiwre. (wyzrzuc dysk przez okno ;D )
4. Brak przynania praw.
Ten dokument nie daje prawa wykorzystania materialow przez Testera do stosowania tego w patentach albo wszelkaich prawach autorskich. Czyli nie mzona sobie przywlaszczyc wiedzy jaka zdobylismy w czasie testów.
5. Okres trwania.
Czas trwania testow i obowiazywania tego dokumentu i praw w nimz awartych wynosi 5 lat od podpisania dokumentu.
6. Rózne
dokument ten zobowiazuje zarowno Testera i Tripwire oraz ludzi z ktorymi wspolpracuja – nastepcy i pomocnicy.
Ogolnie kazdy kto zostanie wciagniety przez was i Tripwire w okres testow ma sie stosowac do zasad tego dokumentu i nie krakac nt projektu i tego co sie dzieje.
7. Prawo
Ten dokumen zostal napisany zgodnie z prawem w Georgii w USA ii obowiazuje ponad granicami bo dotyczy firmy Tripwire i Testera, wiec uwazaj i nie orbazaj amerykancow ;D
8. Odszkodowanie
Jeus tu jest taki belkot prawniczy ze boje sie ze ci moga wyciac nerke za to ze cos wygadales. Uwazaja ze poniesione straty moga byc niewymierne i nie tylko ze nie bedziesz w stanie splacic odszkodowania to jescze bedziesz musial ich przeprosic aby uch szkody mroalne zaleczyc. Wiec miejmy nadzieje ze nie bedziesz musial odpracowac w polu.. chcoiarz, praca w usa to czemu nie ;)
W moemcie jak klikniesz ‘I accept’ oznacza toz e rozumiesz ten prawniczy belkot i ze moga przyjecac w nocy i spalic twoj dom.
Wiec lepiej uwazac co sie gada,a ajak abrdzo chcesz to napisz to, wyslij do nich i zapytaj sie czy mozesz opublikowac (oczywiscie oni to ocenzoruja i z 4 stron A4 bedziesz mial 3 zdana ze pracujecie na zajebista rzecza ale nie mozan powiedziec co to jest ;D).
Polskie serwery wg game-monitor.com
Co prawda game-monitor.com monitoruje tylko 50 serwerów (ro.pl prawie wszystkie, tyle że bez rankingów), ale miło zauważyć, że serwer [PL] Red.Orchestra.pl & Aster.pl [only standard] zajmuje w rankingu gry 5 miejsce, następny polski serwer na miejscu 15 to [PL] Red.Orchestra.pl & Aster.pl [only custom maps]. Na miejscu 30 jest [PL] INEA :: http://gry.inea.pl :: ArmoredBeasts 2.065 a tuż za nim na miejscu 32 jest otwarty publicznie od jakiegoś czasu [PL] team.enclave – Serwer Otwarty!
Więcej polskich serwerów nie ma w rankingu, bo nie zostały przez nikogo zgłoszone.
Letnia aktualizacja – zapowiedź
Pierwszym “WIELKIM” ogłoszeniem jest olbrzymia mapa zatytułowana – Krivoi Rog. Ta mapa jest typową mapą czołgową z naciskiem na wymianę ognia na dużej odległości, ponieważ grywalna przestrzeń ma ponad 4km długości na 4km szerokości oraz zasięg widzenia 3000 metrów. Akcja rozgrywa się na równinach południowej Ukrainy pomiędzy ciężko opancerzonym Tygrysom oraz wczesno-wojennymi Panzerami przeciwko szybkim T34/76.
Aktualizacja przynosi ze sobą także nowy wariant czołgu – Panzer IV G, oraz ręczne przeładowywanie dział w czołgach – wreszcie można wybrać rodzaj pocisku przed ejgo przeładowaniem ( ten motyw jest bardzo dobrze znany wszystkim graczom na serwerach z [page=208]Armored Beats[/page]).
Poza tym poznamy kilka nowych graficznych ulepszeń w grze – cała gra jest teraz wyposażona w efekt reakcji ludzkiego oka na oświetlenie (znany motyw bloom oraz HDR z gier na silniku Source). Dobra wiadomość dla tych, którzy cierpieli z pikselozy i sporego rozmycia z powodu efektu bloom przy niskich rozdzielczościach – nowy system jest o wiele bardziej klarowny :), a co więcej cały obraz będzie jeszcze bardziej ładny i cieszący oko efektami. Antyaliasing oraz filtrowanie anizotropowe można teraz dostosować poprzez dodatkowe opcje w menu w grze. Wielu deweloperów oraz beta testerów gry zdecydowało, że z tymi ulepszeniami gra wygląda jak kompletnie inna! Poniżej przedsmak tego, co nas czeka.
Na zakończenie dodamy tylko, że następna aktualizacja wprowadzi wiele nowych funkcji administracyjnych do kontroli serwerów, o które tak bardzo prosili admini w wybranym do tego topiku. Do tego dorzucamy masę poprawek błędów i ulepszeń zaproponowaną przez społeczność graczy. Ponieważ jest to tylko przedsmak tego co was czeka, nie zdradzamy niespodzianki co się znajdzie jeszcze – dlatego częściej rzucajcie okiem na oficjalną stronę RedOrchestry (jak i na RedOrchestra.PL ;P ), ponieważ już wkrótce poznacie tam więcej szczegółów w związku z patchem. Dodatkowo zostanie uruchomiony system beta testów przed wypuszczeniem patcha aby go jeszcze doszlifować przed finalna premierą.
Zapraszamy do składania komentarzy na temat tego newsa!
WCG 2007 informacje

Dla tych, co jeszscze nie wiedzą – informacje są pod adresem WCG 2007 – gra RO. W skrócie:
- – lista zespołów i ich danych
– rozpiska meczów
– kolejność rozgrywania meczy nie ma znaczenia
– każdy zespół ma rozegrać 7 spotkań i przedstawić wyniki
– dwa serwery WCG sponsorowane przez GamesNet do waszego użytku
– dokument będzie aktualizowany na bieżąco, więc czasem tam zaglądajcie :)
Wszelkie uwagi pisać do mnie albo do trawiatora przy użyciu formularza kontaktowego albo na ircu #wcg.pl.ro @ irc.QuakeNet.org
Mamy dwa serwery od GamesNetu , dostępy na hasło oraz do web-admina też dostajecie na priv od nas. Pamiętajecie, aby nie udostępniać tych danych do administracji osobom trzecim.
PS. Właśnie Betsson Voodoo Gaming oraz Fear Factory X-Fi rozdziewiczają pierwszy serwer… :)
Aaaa… i nadal czekam na dane paru klanów ;D
Roladka
Oj się działo, działo. Chłopaki z enclave ostro jadą i nie dają odsapnąć przeciwnikom. Zanim jednak wyniki najpierw ważny komunikat. Otóż do roladdera dołączył zmontowany niedawno klan Jarzębina Czerwona. To już 4 drużyna pod Polską banderą. Nowo przybyłym życzymy powodzenia. Jarzębina do boju !!!!
A terozki panocki wiadomości z roladerka. Hej!!! :
1. [f]pl[/f] Enclave 6:2 [f]us[/f] TK
2. [f]pl[/f] Enclave 8:0 [f]eu[/f] ICM
3. [f]pl[/f] Enclave 0:8 [f]fr[/f] 1DB
4. [f]pl[/f] Enclave 4:4 [f]ru[/f] CM
5. [f]pl[/f] *PW* 0:8 [f]eu[/f] Krutus
Na linii frontu
[f]pl[/f] Panzer Waffers niestety przegrał swój 2 mecz z [f]eu[/f] Krutusem. Co tam się działo ? Posłuchajcie…..
Achtung!!!!! Achtung!!!!!! Panzer Waffers!!!!!
– Dziadek, pedałuj szybciej do cholery, znowu mnie rozłączyło z servera – krzyczał w niebogłosy jeden z naszych.
Jego wejście na server wiąże się ze ścisłą współpracą dziadka Helmuta, który raźno pedałuje na rowerze marki Wigry na zmianę z babcią Hermenegildą, dostarczając w ten sposób niezbędną ilość prądu do jego stuningowanej amigii 1200 , wujek Władek na dachu raźnie trzyma maszt z bezprzewodową antenką, ciotka Zosia co jakiś czas zerka na mrugające się zielone światełka huba i ustawia wujka w razie zaniku sygnału.. Czy uda mu się zagrać ? Dramat meczu wisiał w powietrzu. Ale zostawmy ten mały domek w białowieskiej puszczy i przenieśmy się do sztabu dowodzenia Panzer Waffers.
Przy stole operacyjnym siedzi dwóch ludzi na fotelach rozłożone książki :”Jak zostać Napoleonem w jeden weekend”, “Taktyka dla wybitnie opornych”, “Jak pokonać stres”, “Przyspieszony kurs Sepuku”. Nasi wyszkoleni taktycy co jakiś czas kreślą jakieś linie i przesuwają małe figurki po papierze. Po 40 minutach doszli do wniosku, że jednak na Stalingradzie nie będzie żadnych czołgów, a plan żeby uruchomić lokomotywę może spalić na panewce. Jednak uprawnienia naszego sapera na operatora wózków widłowych mogą nie wystarczyć by ją odpalić, wjechać w budynek administracyjny burząc cała obronę norta i stacji północnej. Czas działał na ich niekorzyść. Zegarek tykał.
Nieopodal słychać było strzały w regularnych odstępach czasowych. To nasz snajper rozgrzewał się strzelając w drzwi stodoły. Po zjedzeniu grzybowej jakiś czas temu dalej miał problemy z rozpoznawaniem celu, dlatego ćwiczył na prostych obiektach, w miarę dużych. Wystrzelał już krowy z pobliskiego pastwiska, ale trudności miał z ruchomymi celami. Zwykle wystawiany do przodu by nie czynił zbyt poważnych ubytków w drużynie podczas meczu. I oczywiście jego obowiązkiem jest od razu rzucić granaty za siebie, bo nie daj boże przyszło by mu do głowy je rzucać gdzieś do przodu. Nieobliczalny typ.
Dowódca jak zwykle pijany w sztok leżał w ziemiance. Trzeźwiał wyłącznie na hasło piwo, gdyby nie ilość alkoholu we krwi bałby się ruszyć z respa. W dodatku niska odoprność na stres powodowała zatykanie tchawicy uniemożliwiając swobodne wypuszczenie powietrza. Co przy gorętszych akcjach powodowało niemoc narządów głosowych, usłyszeć było można pojedyncze dźwięki. No ale jąkanie można jeszcze jakoś wyleczyć.
– Pucu pucu chlastu chlastu naciąłem frycków jedenastu – dźwięcznie śpiewał nasz kmista czyszcząc lufę swojego mg42. Pomimo kurzej ślepoty i głuchoty świetnie daje sobie radę na otwartych odcinkach. Przyklejone karteczki oraz zdjęcia i rysunki na ciele pomagają mu w ustawieniu tego sprzętu. Ogólnie sztab jest z niego zadowolony, bo jest zawsze o 5km od pola bitwy i świetnie się bawi patrząc przez lornetkę.
Stalingrad
Runda pierwsza zdecydowanie nie poszła. Dowódca potknął się o flaszkę piwa wychodząc z respa za nim kmista zarył mordą w ziemię, 2 asfaltów potknęło się o nich wykładając jak dłudzy. Ja również zaliczyłem glebę. Zanim zdążyliśmy się ruszyć wyminął nas snajper, spokojnie odbezpieczył granaty i wyrzucił za siebie. Dalej nie pamiętam.
Ocknąłem się na rundę drugą. Szło nawet całkiem nieźle dopóki dowódca nie zamilkł jakby połknął tykę.
-Aaa… aaa.. aaaa. – zaczął pojękiwać
Na tsie rozopczęły się kalambury :
– Są w assembly?
– Amunicja ci się skończyła ?
– Mam iść do assembly ?
– Ile wyrazów 3/2 ? 2 ? 3? 3
– Pierwszy wyraz na jaką literę ?
– Ssss… sss… sss…
– Siku ? Sraczka ? Są ? Tak są
– Za…za…za…
– Są za ?? Za nami są tak ? Aaa zgadłem!!!! . Jezuuuss Maaariaaaaa. Są za nami!!!!!!!
I było posprzątane.
Danzig.
Przed rundą szybki telefon do wróżki semiry. Diabelnie kosztowna impreza, ale nic to.
– Czy wygramy na Gdańsku ? -padło pytanie
– Nim dowódca chepnie 3 razy i w dolinie rozpudy pojawią się autostrada powiadam wam będzie remis. Ale zaklinam was nie wpisujcie ready** inaczej spuszczą wam takie manto, że was rodzony dowódca nie pozna. Przenieście mecz… taka moja rada…
Niestety nie zdążyliśmy tej wiadomości przekazać naszemu kmiście, który oczywiście musiał wpisać. Dodatkowo wujek Władek tak się przejął wynikiem, że zaczął ruszać anteną powodując co jakiś czas wyrzucanie z serva naszego tarzana z puszczy. Żniwo śmierci było ogromne, kończyły się pastylki deprimu a goździkową, która postawiła na nas parę tys. kredytu zaczęła boleć głowa. Rozpacz zarówno w obronie jak i w ataku sięgnęła zenitu. Obie rundy przerąbaliśmy. Wróżka semira miała rację. Było wpisywać to cholerne ready ?!!!!
** Objaśnienie dla nieklanowiczów. Związane jest to z mutatorem TeamReady. Po wpisaniu magicznego hasła “ready” przez obie drużyny rozpoczyna się gra.
Roladka
W ostatnim tygodniu rozegrano :
1. [f]pl[/f] 1Cav 6:2 [f]eu[/f] Krutus
2. [f]pl[/f] Enclave 6: 2 [f]ru[/f] F. Korps
3. [f]pl[/f] *PW* XX:XX [f]eu[/f] TW
Niestety z powodu rozpadnięcia się klanu TW mecz nie odbył się.
Na linii frontu [f]eu[/f] Krutus zmierzył się z [f]pl[/f] 1Cav . Grano na Stalingradzie. Co tam się działo ???
“Na koń!!!!” “Szable w dłoń!!!!” “Szarżą!!!!!” “Wielka Pardubicka- Nadjezdżamy!!!!!” – krzyczy Stefanek na 30min przed meczem.
“Rozgrzewka jest najważniejsza, dlatego dziennie przed lustrem ćwiczę na swoim gniadym (koń na biegunach) podstawowe zwroty i komendy“.
W prawym ręku Stefanka drewniany mieczyk, na głowie furażerka z odnogą mikrofonu, w odbiciu monitora widać twarz prawdziwego kawalerzysty, ogolony jak do ślubu, na przypakowanej klacie koszulka z logiem klanu.
Wiemy, że kawalerzyści rozsiekali na szabelkach dzielnych wojaków z Krutusa. Ci ostatni chociaż ze zmniejszonym składem stawiali zacięty opór. Wywiad przejął sporo różnych meldunków z ts’a, już wiemy co się stało z ich ósmym graczem, oraz dlaczego byli w tak kiepskiej kondycji klanowej.
– Ahoj drevni kocurku.. (Jakże miło mi cię widzieć moja ty fikuśna wiewióreczko)
– Ahoj donosny wypierdalaczu. Ja sem ne mogem zagrać. Szpetna maminka wpadla do mne. Idiemy na zahlastaną fifulkę. Idem se nalozyc obustronny dupchlast. (Żółwik dzięciole. Niestety w tej chwili nie mogę zagrać. Moja kochana teściowa zabiera mnie i żonę na odjazdową imprezę do opery na superwypasione przedstawienie : “Zaczarowany flet”. Na taką propozycję nie do odrzucenia nie mogłem powiedzieć nie. Nie mogę się już doczekać wobec tego trzymajcie się ciepło a ja tymczasem idę założyć frak)
– Oj ne dobre. Bedziemy musieli zagrać we siedmiu. No nico ahoj.
Wywiad postarał się poskłądać tyle meldunków ile się dało :
– Havranek, ta 1cav gra jak elektronicky mordulce….
( Drogi Hawranku z obserwacji wnioskuje, że ci z 1cav mają skilla jak terminatorzy)
– Muchomorek zyjesz?.
– Ano, kopuluje srackovą karteckę, ja sem zjadl wcoraj palcovą torturę i boli. Prestavka uspokojit. Ja sem idem do smerdasty pokoik..
(Muchomorek żyjesz ? – Tak, szukam papieru toaletowego, zjadłem wczoraj konserwę i boli mnie żołądek. Proszę o chwilę przerwy. Idę do toalety).
– Pozor, pozor dachovy zasraniec na assembly!!!
(Uwaga, uwaga gołąb na dachu assembly)
– Ten kulomet je poruhany…
(Mam dziwne wrażenie, że ktoś używał już tego karabinu. Nie działa)
– Napalneny napadalcow na nortie…
(Zauważyłem dużo napastników na północnej stacji)
– Gde je Żwirek ?
– Momentalnie ne przytomni.
(Gdzie jest Żwirek ? Chwilowo nieobecny)
– Pozor, dalsi zakaznik ide do assembly.
(Uwaga następny klient wchodzi do assembly)
– Luk!! Jo sem twoj tatinek!!
(Luk!!! Jestem twoim ojcem)
Tyle udało się nam wyodrębnić. Nie wiem czy oddaje to pełni charakter bitwy, ale widać, że nasi południowi sąsiedzi mieli trochę problemów.
P.S. Autor ostrzega przed używaniem powyższego języka na terenie Czech i Słowacji i nie odpowiada za skutki uboczne – kopnięcie w krocze lub szybki policzek stosowane przez płeć piękną tudzież szybkie uderzenie w latarę tak, że firanki spadną.
Zapisy do eliminacji online WCG 2007
Szybko krótko i zwięźle. Zapisy rozpoczynają się jutro i trwają do poniedziałku do południa. Tury startują już we wtorek.
Dokładne info na oficjalnej stronie WCG ( http://www.wcg2007.pl/ ) w sekcji RedOrchestra.
Roladka – informacje z roladdera.
W ubiegłym tygodniu rozegrano pięć spotkań na roladzie :
1. [f]pl[/f] Enclave 2:6 1DB [f]fr[/f]
2. [f]pl[/f] Enclave 4:4 Ez25 [f]eu[/f]
3. [f]pl[/f] 1Cav 4:4 WWL [f]de[/f]
4. [f]pl[/f] 1Cav 4:4 Vendetta [f]eu[/f]
5. [f]pl[/f] PW 2:6 IC [f]ru[/f]
Początek wakacji nie najlepszy, ale zapewne przy tak pięknej polskiej pogodzie wyniki będą znacznie lepsze. Ponieważ najciekawszym meczem był mecz Enclave z pierwszym klanem w tabeli roladder 1DB, pozwoliłem pozbierać sobie informacje o tym meczu i opisać (niekoniecznie z prawdą) jak to było naprawdę :p
Lysekrovy.
W obozie Enclave od dwóch dni panował niepewny nastrój spowodowany częstą dezynfekcją gardła. Wódz chodził nerwowo w namiocie, suszyło go od rana. Na zegarku 20.40.
– Ej wy tam szeregowy macie tu 10 zeta, tam za tym lasem jest monopolowy, uzupełnicie zapasy o 2 kisty piwa. A biegiem bo zaraz zaczynamy.
Po chwili znów spojrzał na zegarek- 20.40. A tajwaniec ze stadionu mówił, że Szwajcarski, psia kość. Kaj to piwo ? – pomyślał kiedy dał rozkaz swoim do ataku. Bez magicznego napoju siłom Enclave było ciężko sforsować obronę, na szczęście tuż przed końcem pierwszej rundy długo oczekiwany, krokiem mocno chwiejnym, posłaniec powrócił. Uratowani.
Po zamianie drużyn rozpoczęto rundę drugą. Stałem wówczas w okopie kiedy dowódca ryknął, żebyśmy przestali palić to świństwo. Z początku nie wiedziałem o co chodzi, ale po chwili siwy dym zaczął owiewać nas w około i słychać było zbliżające się siły nieprzyjaciela. Dowódca gwizdnął tak mocno na alarm, że aż mi szkła w okularach popękały i niewiele widziałem do końca rundy. Na szczęście dzięki wykorzystaniu zeza rozbieżnego mg ustawionego na środku mapy, siły francuskie długo nie mogły przedostać się do okopów. Niestety pech chciał, że na bunkrze z amunicją ustawiono kopciuszków (palą 3 paczki popów dziennie). Jeden z niedopałków wleciał tam gdzie nie powinien, hukło potwornie zabierając ze sobą trochę składu, dodatkowo ogłuszając. Do końca mapy komunikowano się językiem migowym. Walka ucichła na 3 min przed końcem.
Basovka.
Jak wspomina jeden z naocznych świadków obrona basovki szła znakomicie. Radiotelegrafista kręcił na wszelkie możliwe strony gałką , szukając łączności z dowódctwem. Osłupiał gdy na wojskowej częstotliwości usłyszał glos ojca rydzyka “Błądzisz grzeszniku, 10 zdrowasiek i wrzuć cos na tacę”. Wódz złapał się za głowę i trzepnął w radio starym bamboszem, po chwili kiedy dudniły już działa poczuł dziwne bulgotanie w żołądku. “Więcej nie piję – pomyślał – i ruszył na stacje poszukać wygódki”. Bunkier już był w agonii. Zanim jednak oddał się w pełni czynnościom służbowym posprawdzał czy aby stacja jest dobrze zaminowana w swoim tajnym bunkrze nieopodal. Detonator położył na samym środku biurka, a sam wziąwszy “Panią domu” udał się w miejsce nam nieznane. Po kilku minutach słyszeć się dało przeogromny wybuch. Osłupiały wódz wbiegł do pokoju, a jego oko zawiesiło się na wiadrze z wodą na biurku.
“Paszła w pizduu !!!!! – Ryknął przeraźliwie wódz.
– Kto ??? Ja ????- zapytała się sprzątaczka.
– Nie, stacja…
Atak na basovke po stronie niemieckiej nie powiódł się. Niewiele mogliśmy odtworzyć z zapisu czarnej skrzynki przymocowanej do chlebaka jednego z żołnierzy. Z nieoficjalnych jednak źródeł wiemy, że rehabilitacja nie potrwa długo. Ze względu na strajk służby zdrowia nie jesteśmy w tej chwili pewni miejsca pobytu drużyny, ale zapewne powrócą.
RedOrchestra.pl
